Ik vond het al raar dat iedereen mijn echte vraag ontweek.
ik denk hierdoor
En ik vraag dit omdat ik het echt gek vind hoe vaak ik een raar gezicht krijg wanneer ik een condoom naar boven haal voor de seks.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vond het al raar dat iedereen mijn echte vraag ontweek.
En ik vraag dit omdat ik het echt gek vind hoe vaak ik een raar gezicht krijg wanneer ik een condoom naar boven haal voor de seks.
De eerste maand hebben we niks gedaan...Eerste zonder en dan een maandje wel?zo moet dat!
Lezen jullie nu allemaal over het vetgedrukte heen?
Pijpen of PIV-seks met condoom is echt wel anders, imo. Pijpen met condoom is echt niet zo fijn, PIV met condoom voel je als vrouw weinig verschil.
Dat lukt enkel als ik per ongeluk aan de praat geraak.Zeg, wat zeggen jullie eigenlijk als jullie een leuke dame of heer zien en een praatje willen maken? Van de week naar een zomerbar geweest en op een ietwat rustig moment los een babbel geslagen met het barmeisje over of het druk was en weet ik veel wat. Was ook niet direct om te versieren, maar soms heb ik buien dat ik zin heb om te smalltalken. Op zich was ze qua uiterlijk leuk, want dat blijft natuurlijk het eerste wat we zien.
Liep eigenlijk wel smooth, m'n maat die even sociaal gehandicapt is op dat vlak keek nogal verbaasd toe en zei dat het goed was. Ik heb alweer zin om opnieuw naar die zomerbar te gaan.
Is dat niet ergens de job van het barmeisje?Zeg, wat zeggen jullie eigenlijk als jullie een leuke dame of heer zien en een praatje willen maken? Van de week naar een zomerbar geweest en op een ietwat rustig moment los een babbel geslagen met het barmeisje over of het druk was en weet ik veel wat. Was ook niet direct om te versieren, maar soms heb ik buien dat ik zin heb om te smalltalken. Op zich was ze qua uiterlijk leuk, want dat blijft natuurlijk het eerste wat we zien.
Nadeel is dan weer dat er ook niks potentieels tussen kan zitten dat wel lukt.Dat lukt enkel als ik per ongeluk aan de praat geraak.
Voor de rest kom ik niet verder dan ´Heel hard nadenken wat ik ga zeggen, om dan op niks te komen, en uiteindelijk niks te zeggen'. Voordeel aan die tactiek is wel dat je geen blauwtje kunt lopen.
Harde leven van de man! Ik zou mezelf wel ´vlot´ durven noemen maar in zo´n situaties valt dat toch dik tegen.Nadeel is dan weer dat er ook niks potentieels tussen kan zitten dat wel lukt.
Ik snap het. En als je dan wat vlotter probeert te zijn, komt het in je hoofd mega geforceerd over. Oh well. Trial and error.Harde leven van de man! Ik zou mezelf wel ´vlot´ durven noemen maar in zo´n situaties valt dat toch dik tegen.
Niets, ik probeer oogcontact te maken en dan denk ik de rest van de avond wat ik zou zeggen en dan komt het er niet van en sluit de tent.Zeg, wat zeggen jullie eigenlijk als jullie een leuke dame of heer zien en een praatje willen maken?
Op mijn vorige locatie kreeg ik die heel veel in mn likes binnen, idem met black women.Ik had de afgelopen twee maanden twee matches met telkens een transvrouw. Ik tel die niet echt mee als een succesvolle match, want daar ben ik niet naar op zoek. De reden waarom ik dan toch een like gegeven heb, is omdat ik meestal al op basis van de eerste foto heel snel rechts of links swipe en het daar blijkbaar nog niet zo duidelijk was dat het een transpersoon betrof.
Anyway, merken jullie ook op dat het gemakkelijk is om om dit soort profielen een match te hebben?
Ik had daar als single daar ook altijd moeite mee. Hoe meer ik nadenk over een goeie ijsbreker, hoe meer ik aan het twijfelen sla en uiteindelijk waag ik geen poging en laat het voor wat het is. Op die manier veel blauwtjes gelopen. Ik denk dat dat gewoon in je karakter moet zitten, je hebt mensen die met iedereen kunnen lullen en ik benijd dat soort mensen nog altijd.Zeg, wat zeggen jullie eigenlijk als jullie een leuke dame of heer zien en een praatje willen maken? Van de week naar een zomerbar geweest en op een ietwat rustig moment los een babbel geslagen met het barmeisje over of het druk was en weet ik veel wat. Was ook niet direct om te versieren, maar soms heb ik buien dat ik zin heb om te smalltalken. Op zich was ze qua uiterlijk leuk, want dat blijft natuurlijk het eerste wat we zien.
Liep eigenlijk wel smooth, m'n maat die even sociaal gehandicapt is op dat vlak keek nogal verbaasd toe en zei dat het goed was. Ik heb alweer zin om opnieuw naar die zomerbar te gaan.
Cis woman is niet gelijk aan transgender, hier klopt iets niet.Onlangs nog 2 gezien tijdens swipen en moet zeggen als ik niet cis woman zag in de "fine print" had ik het niet geweten, 1 daarvan was imo zelfs wel een 10/10.
Klopt, geen idee hoe dat gebeurd is met swype typen maar zat ook in de bar en een hoop rakia diep dus ook niet nagechecked voor ik post.Cis woman is niet gelijk aan transgender, hier klopt iets niet.
Sowieso dat!Klopt, geen idee hoe dat gebeurd is met swype typen maar zat ook in de bar en een hoop rakia diep dus ook niet nagechecked voor ik post.
Achja, karma omdat ik op het forum zat tijdens het drinken ipv rizz proberen te leggen in de bar.
Ja pee kweet het, volgend weekend beter ( of niet )Sowieso dat!
Heb je die griet niet gezien die constant naar je aan het kijk was?
Ah nee want je zat op je phone,