" A friend of mine lived by Platinum, used Tinder for 3 years, less then 20 matches.
Changed nothing on his profile and took Plat, 50+ matches in the first month.
Funny, beause now he is together with 1 of the first matches."
Kwam dit net tegen in een topic waar het ging over Tinder hun nieuwe double date functie die er aan komt, en zoals altijd dwaalt zo een topic weer af naar aantal likes en ratio M vs F op dating apps.
Ik weet niet maar heb toch een "Press X to doubt" feeling altijd met dit soort stellingen.
Ik zie niet in als je anders geen likes/matches krijgt tijdens bv boosts of swiping of dergelijke waarom je dan wel opeens tientallen matches/likes zou krijgen met plat.
Tinder zegt " get up to 30% more matches with Priority likes, get seen sooner before others "
Maar als je als een 6/10 een like stuurt met Tinder gold en niet matched zou ik niet zien waarom dit met Plat wel lukt als jij nog steeds de 6/10 bent, gwn omdat ze je eerder zien.
Vrouwen swipen zowiezo al veel selectiever dus het argument zou zelfs eerder zijn dat eerder gezien worden nefast is.
Moet nu wel zeggen zit op een nieuwe locatie voor werk en heb nu op 3 weken wel al meer tinder likes ( double digits zelfs ) dan op 18 maanden op mijn vorige locatie.
Al vond ik zelf wel maar 9 daarvan leuk en maar 3 kwamen verder dan een gesprek van 2.5 zinnen, 5 was zelfs no reply at all, en 1 een date.
Bumble hier 1 like en 1 date op 3 weken, maar merk wel dat Bumble hier minder is dan op mijn vorige locatie en Tinder hier veel beter voor mij werkt, terwijl dit historisch gezien mijn zo goed als no likes app was.