Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik kan dezelfde opmerking maken als een tijdje geleden:

"Waar vinden jullie (niet jij @Muñoz maar anderen hier) die vrouwen toch?"

In het wild .. After works parties die tot 23 uur duren enz. Laat opstap gaan is niks meer voor mij maar after works feestjes daar is het te doen en zeker met dit weer.

En zoals @kinxton.2861 al vermeld het is héél verleidelijk maar los van de SOA's mijn pull out game is onbestaand.

Laatst bewerkt:
In het wild .. After works parties die tot 23 uur duren enz. Laat opstap gaan is niks meer voor mij maar after works feestjes daar is het te doen en zeker met dit weer.

En zoals @kinxton.2861 al vermeld het is héél verleidelijk maar los van de SOA's mijn pull out game is onbestaand.
Afterwork parties is wel dé place 2 be om vrouwen van in de 30 te scoren die in hun zotte periode zitten na een scheiding!

" A friend of mine lived by Platinum, used Tinder for 3 years, less then 20 matches.
Changed nothing on his profile and took Plat, 50+ matches in the first month.
Funny, beause now he is together with 1 of the first matches."

Kwam dit net tegen in een topic waar het ging over Tinder hun nieuwe double date functie die er aan komt, en zoals altijd dwaalt zo een topic weer af naar aantal likes en ratio M vs F op dating apps.

Ik weet niet maar heb toch een "Press X to doubt" feeling altijd met dit soort stellingen.
Ik zie niet in als je anders geen likes/matches krijgt tijdens bv boosts of swiping of dergelijke waarom je dan wel opeens tientallen matches/likes zou krijgen met plat.

Tinder zegt " get up to 30% more matches with Priority likes, get seen sooner before others "
Maar als je als een 6/10 een like stuurt met Tinder gold en niet matched zou ik niet zien waarom dit met Plat wel lukt als jij nog steeds de 6/10 bent, gwn omdat ze je eerder zien.
Vrouwen swipen zowiezo al veel selectiever dus het argument zou zelfs eerder zijn dat eerder gezien worden nefast is.

Moet nu wel zeggen zit op een nieuwe locatie voor werk en heb nu op 3 weken wel al meer tinder likes ( double digits zelfs ) dan op 18 maanden op mijn vorige locatie.
Al vond ik zelf wel maar 9 daarvan leuk en maar 3 kwamen verder dan een gesprek van 2.5 zinnen, 5 was zelfs no reply at all, en 1 een date.

Bumble hier 1 like en 1 date op 3 weken, maar merk wel dat Bumble hier minder is dan op mijn vorige locatie en Tinder hier veel beter voor mij werkt, terwijl dit historisch gezien mijn zo goed als no likes app was.

En ik vraag dit omdat ik het echt gek vind hoe vaak ik een raar gezicht krijg wanneer ik een condoom naar boven haal voor de seks.

Dit heb ik nu echt nog nooit voorgehad

Vraag mij echt af wat voor vrouwen je date

Zelfs int schipperskwartier vrijen ze veiliger / kijken ze daar niet raar van op.

Voilla klaar toch. Uw regels.. Snap het probleem niet zo goed. Ik heb er ook altijd een punt v gemaakt van condooms, en letterlijk geen enkele vrouw heeft daar ooit een probleem v gemaakt.. :wtf:

Wat ik niet kan begrijpen, is dat iemand je kan liken om vervolgens geen woord met je uit te wisselen, maar blijkbaar ook de moeite niet doet om je te ontmatchen.

Waarom vraag ik me dan af...

Paar jaar geleden paar keer, na gedate te hebben, de avond/nacht bij haar afgesloten.
Paar keer wou meisje het zc doen, maar heb gewoon condoom genomen of tijdens de actie/voorspel gezegd dat ik , mn condooms uit m'n jas moet nemen en heb er nooit slecht commentaar over gehad. K vermoed dat de meisjes het ook wel fijn vinden dat je het veilig wilt doen.

Dus niet om piekeren;-)

Wat ik niet kan begrijpen, is dat iemand je kan liken om vervolgens geen woord met je uit te wisselen, maar blijkbaar ook de moeite niet doet om je te ontmatchen.

Waarom vraag ik me dan af...

Mannen vangen pokemons vrouwen vangen mannen.

Ze willen je in je collectie

Seks met condoom is een no brainer voor mij. Maar hoe zeg je dat je liever een condoom draagt bij het voorspel zonder haar een gevoel te geven dat ik haar behandel als een prostituee?
Lezen jullie nu allemaal over het vetgedrukte heen?

Pijpen of PIV-seks met condoom is echt wel anders, imo. Pijpen met condoom is echt niet zo fijn, PIV met condoom voel je als vrouw weinig verschil.

(Of de woorden staan misschien niet helemaal in de juiste volgorde en hij bedoelt: hoe zeg je bij het voorspel dat je liever een condoom draagt... Beetje beroepsmisvorming, maar foute zinsbouw komt echt vaak voor.)

Lezen jullie nu allemaal over het vetgedrukte heen?

Pijpen of PIV-seks met condoom is echt wel anders, imo. Pijpen met condoom is echt niet zo fijn, PIV met condoom voel je als vrouw weinig verschil.
Gewoon uit nieuwsgierigheid, vind je Voorvocht bij pijpen niet vies dan? Zeker bij iemand die je niet echt goed kent.
Ik hebt weleens een vriendin gehad die dit vies vond😏

Vraagske voor de mannen die ONS hebben.

Seks met condoom is een no brainer voor mij. Maar hoe zeg je dat je liever een condoom draagt bij het voorspel zonder haar een gevoel te geven dat ik haar behandel als een prostituee?

En ik vraag dit omdat ik het echt gek vind hoe vaak ik een raar gezicht krijg wanneer ik een condoom naar boven haal voor de seks.

Nog erger als of ik haar beschuldig van iets. Ik koop nu speciaal geen latex condooms zodat ze dat niet als excuus kunnen gebruiken.

En er zijn zeker vrouwen die allergisch voor latex condooms maar dat is geen reden om dan seks te hebben zonder condoom.

Ik wil wel duidelijk zijn dat ik geen Don Juan ben die elke week meerdere ONS heeft. Ik heb gewoon mijn regels waar ik liever niet vanaf wijk.
Er is daar een tijd geleden een discussie over geweest.
In the real world word dat gewoon niet veel gebruikt door de meeste mensen.
De gemiddelde BGr is natuurlijk bovengemiddeld intelligent en staat boven de rest, dus iedereen die het niet gebruikt moet naar de brandstapel.
Dus je hebt zo je antwoord he.

Honestly, als jij je er niet goed bij voelt zeg dan dat je een wondje hebt of whatever? Als het toch maar een ONS is.

In het begin met mijn vrouw na een maand toch condoom gebruikt maar sindsdien nooit meer. Heb geen seksuele partners gehad buiten haar nu.

" A friend of mine lived by Platinum, used Tinder for 3 years, less then 20 matches.
Changed nothing on his profile and took Plat, 50+ matches in the first month.
Funny, beause now he is together with 1 of the first matches."

Kwam dit net tegen in een topic waar het ging over Tinder hun nieuwe double date functie die er aan komt, en zoals altijd dwaalt zo een topic weer af naar aantal likes en ratio M vs F op dating apps.

Ik weet niet maar heb toch een "Press X to doubt" feeling altijd met dit soort stellingen.
Ik zie niet in als je anders geen likes/matches krijgt tijdens bv boosts of swiping of dergelijke waarom je dan wel opeens tientallen matches/likes zou krijgen met plat.

Tinder zegt " get up to 30% more matches with Priority likes, get seen sooner before others "
Maar als je als een 6/10 een like stuurt met Tinder gold en niet matched zou ik niet zien waarom dit met Plat wel lukt als jij nog steeds de 6/10 bent, gwn omdat ze je eerder zien.
Vrouwen swipen zowiezo al veel selectiever dus het argument zou zelfs eerder zijn dat eerder gezien worden nefast is.

Moet nu wel zeggen zit op een nieuwe locatie voor werk en heb nu op 3 weken wel al meer tinder likes ( double digits zelfs ) dan op 18 maanden op mijn vorige locatie.
Al vond ik zelf wel maar 9 daarvan leuk en maar 3 kwamen verder dan een gesprek van 2.5 zinnen, 5 was zelfs no reply at all, en 1 een date.

Bumble hier 1 like en 1 date op 3 weken, maar merk wel dat Bumble hier minder is dan op mijn vorige locatie en Tinder hier veel beter voor mij werkt, terwijl dit historisch gezien mijn zo goed als no likes app was.
Ik heb het hier al is gepost, maar die betaalde functies van Tinder zijn een scam. Ik kan het weten, want mijn tactiek was telkens dezelfde.
1: Installeer een deftige profiel (nieuw)
2: Swipe een beetje en je gaat tamelijk snel ´likes´ krijgen. Laat dit zo voor een week of twee.
3: Eenmaal je na die periode genoeg likes hebt betaal je voor een weekje zodat je je likes kunt zien en kunt matchen.
4: Merk dat, tijdens die betaalde week, je geen enkele match bij krijgt.
5: Merk dat je, na die betaalde week, terug veel matches krijgt.

Gewoon uit nieuwsgierigheid, vind je Voorvocht bij pijpen niet vies dan? Zeker bij iemand die je niet echt goed kent.
Ik hebt weleens een vriendin gehad die dit vies vond😏
Nee? Voorvocht is juist vrij zoet. Ook niet elke man gutst liters voorvocht, sommigen amper of niks.

Terug
Bovenaan