Het grote BeyondGaming Dating topic

Pff, weer te veel tijd verspild aan een profiel. Zeker een maand tot langer gestuurd en telkens maar een date blijven uitstellen tot dat voor haar goed uitkwam. Dieptepunt was toch wel om een date tot 2u op voorhand af te zeggen voor, noem het gerust *******-redenen.

Weer iets geleerd : stel u gerust assertiever op en vraag elkaar binnen de week uit om iets te drinken of om te wandelen.
Best is zo snel mogelijk afspreken

Maar ik heb het ook zitten 2-3 wekken zitten chatten en ze antwoordde altijd ongeveeer binnen de 2-3u, geen uitzondering.
Tot als ik vroeg om eens af te spreken nu is het al 4 dagen stil

Ik heb dan liever dat ze niet matchen als ze toch geen intentie hebben om af te spreken.

Maar ik heb het ook zitten 2-3 wekken zitten chatten en ze antwoordde altijd ongeveeer binnen de 2-3u, geen uitzondering.

In nen tijd waar iedereen zijn GSM 100 x / dag checkt/unlockt is dat 10 lichtjaar hé....

Ik zoek gewoon op 'relaties' of 'singles'.

Ik vermoed ook dat er veel fake profielen op te vinden zijn, maar heb er dus geen echte ervaring mee.

Ik zie dat er op Facebook ook verschillende groepen zijn voor singles op zoek naar een relatie.

Iemand ervaring hiermee?
Ik blijf daar ver van weg. Eens voor de leut lid geworden en dat is allemaal 40+ cringe volk. Elke vrouw die daar een foto post wordt overladen met berichten publiek, ik wil haar inbox dan nog niet eens zien.

giphy.gif

Best is zo snel mogelijk afspreken

Ik heb dan liever dat ze niet matchen als ze toch geen intentie hebben om af te spreken.
Om een of andere reden valt het stil zodra ik over afspreken begin.
Euh, het is een datingapp, vergissen die zich met Chatroulette zonder 🍆 of willen ze pennenvriendjes? Men begint ook vaak over andere zaken.

Men gaat een heel beeld al romantiseren wat alleen maar kan tegenvallen.
Geen reactie na 2 dagen = tot nooit meer.

De apps na een tweetal weken weer buitengesmeten, had geen zin in dat geswipe.

Maar: Via-via iemands nummer gekregen (was ok voor haar): "die past nog bij u". Wat over en weer gechat en intussen date ingepland. We zien wel wat het geeft, geen verwachtingen.

Hoe gaan jullie om met teleurstellingen en al die clichépraat van "liefde vindt u" en blablabla?

Ik heb het momenteel echt ermee gehad. Mentaal kost het gewoon energie en de knop van een teleurstelling omdraaien lukt nu eenmaal minder nu er cynisch zand in de knop komt/zit.
Geen rooie cent of vingerbeweging die ik voorlopig nog uitgeef aan Bumble of Breeze 😤

Hoe gaan jullie om met teleurstellingen en al die clichépraat van "liefde vindt u" en blablabla?

Ik heb het momenteel echt ermee gehad. Mentaal kost het gewoon energie en de knop van een teleurstelling omdraaien lukt nu eenmaal minder nu er cynisch zand in de knop komt/zit.
Geen rooie cent of vingerbeweging die ik voorlopig nog uitgeef aan Bumble of Breeze 😤
Ik zou je zoveel mogelijk aanraden om te stoppen met de apps, ook al lijken die de oplossing te bieden door je in contact te brengen.
Door meer tijd te steken in effectieve real-life ervaringen (hobbies/reizen/via-via) ga je op een andere manier kijken naar mogelijke partners/relaties.

Ik geloof ook meer en meer in het vinden van een lief via vrienden, (sport)club,...

----

Ik heb Bumble, Hinge en Badoo "uitgespeeld". Heb iedereen ondertussen gezien en krijg dus dagelijks geen of amper een paar mensen meer te zien

Ik zou je zoveel mogelijk aanraden om te stoppen met de apps, ook al lijken die de oplossing te bieden door je in contact te brengen.
Door meer tijd te steken in effectieve real-life ervaringen (hobbies/reizen/via-via) ga je op een andere manier kijken naar mogelijke partners/relaties.
Probeer ik sowieso wel: groepsreis tweemaal gedaan en zit ook in een loopclubje.
Op 1 groepsreis na toch weinig leeftijdsgenoten. Nu, ik doe zulke zaken natuurlijk niet puur om liefde te vinden, maar natuurlijk is er ergens wel een sprankeltje hoop.

Via andere vrienden? Die zijn te veel gebonden aan hun bruine cafés waar André Hazes zijn zang weerklinkt, vergeelde duivenuitslagen van '85 de muren bedekken en het gemeenschappelijke doel om het meest bier drinken is.

Probeer ik sowieso wel: groepsreis tweemaal gedaan en zit ook in een loopclubje.
Op 1 groepsreis na toch weinig leeftijdsgenoten. Nu, ik doe zulke zaken natuurlijk niet puur om liefde te vinden, maar natuurlijk is er ergens wel een sprankeltje hoop.

Via andere vrienden? Die zijn te veel gebonden aan hun bruine cafés waar André Hazes zijn zang weerklinkt, vergeelde duivenuitslagen van '85 de muren bedekken en het gemeenschappelijke doel om het meest bier drinken is.
Je bent op de goeie weg. :unsure:

Ik vind de apps goed om mensen die je kent uit het verleden (maar toen niet per se vrijgezel waren) tegen te komen en een gesprek te starten.
Nieuwe mensen leren kennen vind ik zelf ook moeilijk.

Als 40'er is het perfect, mediaanleeftijd moet er 45 zijn ongeveer. Ik ging nu ook niet echt met die intentie naar het loopclubje, al zeg ik nooit nooit vooraf.

De apps na een tweetal weken weer buitengesmeten, had geen zin in dat geswipe.

Maar: Via-via iemands nummer gekregen (was ok voor haar): "die past nog bij u". Wat over en weer gechat en intussen date ingepland. We zien wel wat het geeft, geen verwachtingen.
Ik heb mijn vriendin zo leren kennen, ik had na een eerdere relatiebreuk haar nummer gekregen van mijn zus ("die zou goed bij u passen"), er wat mee heen en weer gesms't en vrij snel afgesproken. Dat ging heel vlot, is een relatie uit voortgekomen en dat gaat nog altijd goed. Volgens mij helpt het veel dat die gemeenschappelijke kennis al een soort schifting heeft gedaan waarbij het oordeel was dat jullie misschien wel een goeie match voor elkaar zouden zijn. De kansen zijn dan toch al groter dat het effectief een goede match is vergeleken met een random iemand van een app. Plus je bent zelf ook al geen willekeurig gezicht uit een app meer dus zij gaat u ook al rapper een kans geven. Veel succes!

Terug
Bovenaan