Tanuki_
Crew Member
Ik zei drie zinnekes geen heel hoofdstuk5 seconden chatgpt herschrijft het naar dit:
Over mij
Ik ben iemand met een scherpe geest en een liefde voor alles wat mijn kijk op de wereld verruimt. Of het nu sport, spel of beweging is — ik geniet van alles wat energie geeft en in beweging zet.
Ik geloof dat het leven buiten de lijntjes boeiender is: conventioneel? Niet echt mijn ding. Geef mij maar het onverwachte, het ongekende.
Mijn geeky kant is een belangrijk stuk van wie ik ben: sci-fi, fantasy, anime, manga, games, lore, fan theories... Als je daar ook warm van wordt, hebben we al een klik.
Jij, hopelijk
Je hebt een vrije geest en houdt ervan om vragen te stellen in plaats van alles zomaar te slikken. Nieuwsgierigheid en leergierigheid maken het leven voor jou spannender. Je hebt fantasie, en je verlangt ernaar om jezelf te blijven ontwikkelen en te groeien, zowel in het leven als in verbinding met anderen.
Wat maakt een relatie voor mij geweldig?
Openheid, eerlijkheid en vertrouwen vormen de basis. Maar ook zachtaardigheid, begrip en het respect om elkaars eigenheid te bewaren. Gelijkwaardigheid vind ik essentieel — samen groeien, elk op je eigen manier.
De snelste weg naar mijn hart?
Een diepe emotionele connectie... En me verleiden vanuit oprecht verlangen. Echte aantrekkingskracht begint voor mij altijd in het hart én het hoofd.
Vind ik persoonlijk een betere versie van hetgeen er stond maar ik ben geen datingexpert en ook geen vrouw dus wie weet!

Voor mij is dit dan weer een beetje te, vond de opsomstijl dan wel beter eigenlijk. Nuja, dit toont ook wel aan hoe er niet 1 ideale manier is om zo'n bio te schrijven. Zolang die jou deftig omschrijft, is het goed. Als dit de bio is van een persoon die graag uitgebreide teskstjes schrijft/ graag veel praat dan beeldt dit dat wel goed uit

Verder heb ik ook wel een probleem met ChatGPT voor zo'n persoonlijkere zaken te gebruiken maar ik snap wel dat niet iedereen van nature een getalenteerde schrijver is of dat graag doet + het zit er nu al overal zo ingebakken dat het te vermoeiend is om er mij nog druk in te maken. Zolang de bulletpoints maar van jezelf komen en je niet gewoon uit het niets vraagt aan AI om al gokkend een profieltekstje te maken voor je.

.