Nesjamag
Well-known member
Ik vind dat het er beter op staat.En anime, manga, fan theory, is heel héél niche hé.
Ik denk dat er in een eerste indruk veel meer effectief door zullen afgeschrikt worden dan aangetrokken.
Alleszins de vrouwen in mijn omgeving zouden eerder denken 'jah, een weirdo', terwijl dit misschien maar een heel klein onderdeel van uw interesses is.
Gewoon 'sometimes geeky' zou wss beter zijn, zonder al die details.
Je kan dan nog altijd zien op de date zelf.
Ik vind Warren Buffett de max, maar daarom hoeft dat niet in detail op mijn dating profiel.
Ik kan niet zo goed om met mensen die wat trager zijn. Ik kan ook zo niet echt mijn gedachten uitzetten en casual dingen doen. Iets moet mij uitdagen of gericht op een doel zijn.
Ben niet normaal op dat vlak en weet al uit ervaring dat dit een pijnpunt is.
Dat geeky gedoe is een deel van mijn interesses en leefwereld. Ik ga daar graag in op, soms heel erg en wil niet iemand die dat weirdo zou vinden. Die kunnen andere types zoeken.
Lijkt toch belangrijk dat er iets van selectie is.
Ja, heb ik ook al gedacht. Is wel een goed punt.Wat uw verwachtingen rond haar zijn dat baseert ge op haar bio/uw gesprekken na de match. Anders verwacht ge toch al serieus dat mensen zich gaan beoordelen zoals gij ze zou beoordelen (en dat is meestal niet zo).

)