Het grote BeyondGaming Dating topic

Momenteel in snooze modus maar toch eens opgevraagd bij bumble
Outgoing "yes" 3666
Outgoing "no" 6741
Incoming "yes" 671
Incoming "no" 7732
Matches 62

Nooit betaald voor bumble, de app is eigenlijk al te goed in gratis modus om te betalen :unsure:
Betekent dat dan dat je zelf 3666 keer "ja" geswiped hebt om uiteindelijk 62 matches te hebben?

Vreemde vraag misschien na die discussie rond datingapps, maar naar een "singles afterwork" gaan als je geen single kameraden hebt: alleen gaan of niet?

Buh, ik ga meestal niet alleen naar zo'n dingen dus lijkt mij raar... Maar 't is "vlakbij" voor mij, dus tja...
Het zou iig veel leuker zijn om iemand daar te leren kennen ipv via een app.

Nu, 't is voor singles zeg je, dan is de drempel om iemand aan te spreken alvast veel lager, want als je geen contacten wilt leggen ga je er niet naartoe.

Stoute schoenen aandoen en direct over de drempel van aanspreken gaan, anders is de kans groot dat je heel de avond niemand durft aanspreken en met een kutgevoel (of te weinig kutgevoel) naar huis gaat.

Ik denk het, maar ook dat ik 600 keer nee geswiped heb bij vrouwen die mij wel geliked hadden.

En een kleine 8000 vrouwen die me sowieso afgekeurd hebben ;_;
Een swipe/match rate van 2% is toch ook niet zo heel veel toch :unsure: maar voor een man misschien wel? En heb je dan uit die matches veel dates gehaald?

Alleszins zou dat de doodsteek zijn voor mijn (groot) ego, moest ik single zijn blijf ik wel eeuwig single dan. Of probeer ik aan te pappen met een cutie op mijn werk 🫢

ik heb het gevoel dat ik veel meer matches heb gehad maar dat die op een gegeven moment ook opgekuist werden ofzo.

Vaak was een match voor mij ook wat tijdverdrijf eerlijk gezegd en is het niet tot een date gekomen.
Of matches die after nut clarity plots minder interessant waren :unsure:
Er staat nu in de app bij mij "oudere chats (128)" dus dan heb ik denk ik op zen minst 128 matches gehad, anders kan je toch niet chatten :thinking:

ik heb het gevoel dat ik veel meer matches heb gehad maar dat die op een gegeven moment ook opgekuist werden ofzo.

Vaak was een match voor mij ook wat tijdverdrijf eerlijk gezegd en is het niet tot een date gekomen.
Of matches die after nut clarity plots minder interessant waren :unsure:
Er staat nu in de app bij mij "oudere chats (128)" dus dan heb ik denk ik op zen minst 128 matches gehad, anders kan je toch niet chatten :thinking:
Het aantal matches in jouw data overzicht is normaliter de actieve matches die je op dat moment hebt. Niet het totale aantal matches dat je al hebt gehad.

Het zou iig veel leuker zijn om iemand daar te leren kennen ipv via een app.

Nu, 't is voor singles zeg je, dan is de drempel om iemand aan te spreken alvast veel lager, want als je geen contacten wilt leggen ga je er niet naartoe.

Stoute schoenen aandoen en direct over de drempel van aanspreken gaan, anders is de kans groot dat je heel de avond niemand durft aanspreken en met een kutgevoel (of te weinig kutgevoel) naar huis gaat.

Ja, ik weet het nog niet... Nog eens rondhoren of niemand die ik ken mee wilt...

Vreemde vraag misschien na die discussie rond datingapps, maar naar een "singles afterwork" gaan als je geen single kameraden hebt: alleen gaan of niet?
Geen idee hoe makkelijk jij mensen aanspreekt maar ik zou wel gaan.

Als je single vrienden meepakt ga je imo toch snel een "fuif op je 16" gevoel creeëren waarbij je de hele avond met die paar vrienden staat te praten en wat staat te loeren naar de dames in kwestie maar ze nooit gaat aanspreken.

Eerste tinderdate is gepland: voor het eerst in m'n leven op date met iemand die reeds een kind heeft. Had je me 10 jaar geleden gevraagd of ik ooit met iemand die al kinderen heeft zou daten was m'n antwoord een staalharde 'nee', maar eigenlijk heb ik geen seconde getwijfeld om toe te zeggen.

Terug
Bovenaan