Dit. Vrouwen zijn immens kritisch. Degenen die op hogere leeftijd nog overblijven, zijn héél moeilijk om te veroveren vaak. Of ze moeten net uit een nog min of meer gezonde relatie komen en dan moet je er soms op tijd bij zijn.
Zeg niet dat er met mannen niets scheelt voor de duidelijkheid. Maar waarschijnlijk eerder andere zaken dan die kritische kieskeurigheid, tenzij voor vrouwen die omwille van andere redenen uit de boot vallen.
Pro: ja, vrouwen zijn enorm kritisch, vooral als het op uiterlijk aankomt.
Mochten vrouwen een stuk minder kritisch zijn, dan hadden we hier allemaal op z'n minst een tiental "likes" waaruit we zouden kunnen kiezen waarmee we graag op date zouden willen gaan.
Contra: als je als aantrekkelijke (of minder aantrekkelijke) vrouw toch een heleboel likes krijgt, waarom zou je dan überhaupt kiezen voor het "dutske", als je tegelijkertijd de kans hebt om met je good looking droom-man te daten?
Hoe zou je zelf zijn?
Persoonlijk sluit ik mij echter wel volledig aan bij
@KnightOfCydonia .
Mocht ik echt kritisch zijn en enkel diegene die ik echt aantrekkelijk vind naar rechts swipen, dan spreken we over 1 profiel op de 100, misschien 1 op de 200, ...? (en met aantrekkelijk bedoel ik: juiste leeftijd, interesses, afstand, leefwereld, studieniveau, looks, etc...)
Maar in werkelijkheid gaat hier zo'n 75% naar rechts.
Profielen waarvan ik misschien niet onmiddellijk wordt weggeblazen, maar waarin ik toch een potentieel zie, mocht het bijvoorbeeld concreet tot een date kunnen komen.
Dus ja, in dat opzicht ben ik als man veel minder kieskeurig dan een vrouw, omdat ik erin geloof dat je naar elkaar toe zou kunnen groeien, als irl er een minimale klik is.
En
@ThomasMore : tja, mocht ik 250 likes hebben, dan zou ik evengoed hetzelfde zeggen als jij, dus in dat opzicht mag je het verschil niet vergeten tussen mannen die wel likes krijgen en diegene die hier niks binnenhalen.
Na 4 maanden staan alle tellers van Tinder, Bumble, Happen, Breeze hier nog op een mooie ronde nul.
Geen likes, geen matches.
Eerlijk, mocht ik niet van anderen horen (of zoals hier lezen) dat deze apps daadwerkelijk werken, ik zou ze ongetwijfeld allemaal hebben weggezet als scams...