Het grote BeyondGaming Dating topic

+250 likes op één jaar is als man echt wel veel.
Er staan vandaag 250+ (letterlijk zo) likes. Ik ben de laatste 2 maanden niet actief op Bumble dus veel zullen er niet zijn bijgekomen (of zullen er nog bijkomen). Dat getal is zonder alle likes die ik heb gewist en zonder degenen die ik zelf heb geliket.

Ik heb geen idee wat daar te schrijven en momenteel max 2 goede foto's en géén hulp om er betere te maken, dus het verbaast me eigenlijk dat ik af en toe nog toffe matches krijg...

Passief-agressief taalgebruik is voor op internetfora, niet voor in dates.
Ik maak in het echt denk ik net soms te veel grapjes...
Ik zal je een screenshot sturen van mijn profieltekst als je wilt.

Dit. Vrouwen zijn immens kritisch. Degenen die op hogere leeftijd nog overblijven, zijn héél moeilijk om te veroveren vaak. Of ze moeten net uit een nog min of meer gezonde relatie komen en dan moet je er soms op tijd bij zijn.

Zeg niet dat er met mannen niets scheelt voor de duidelijkheid. Maar waarschijnlijk eerder andere zaken dan die kritische kieskeurigheid, tenzij voor vrouwen die omwille van andere redenen uit de boot vallen.

Pro: ja, vrouwen zijn enorm kritisch, vooral als het op uiterlijk aankomt.
Mochten vrouwen een stuk minder kritisch zijn, dan hadden we hier allemaal op z'n minst een tiental "likes" waaruit we zouden kunnen kiezen waarmee we graag op date zouden willen gaan.

Contra: als je als aantrekkelijke (of minder aantrekkelijke) vrouw toch een heleboel likes krijgt, waarom zou je dan überhaupt kiezen voor het "dutske", als je tegelijkertijd de kans hebt om met je good looking droom-man te daten?
Hoe zou je zelf zijn?

Persoonlijk sluit ik mij echter wel volledig aan bij @KnightOfCydonia .
Mocht ik echt kritisch zijn en enkel diegene die ik echt aantrekkelijk vind naar rechts swipen, dan spreken we over 1 profiel op de 100, misschien 1 op de 200, ...? (en met aantrekkelijk bedoel ik: juiste leeftijd, interesses, afstand, leefwereld, studieniveau, looks, etc...)

Maar in werkelijkheid gaat hier zo'n 75% naar rechts.
Profielen waarvan ik misschien niet onmiddellijk wordt weggeblazen, maar waarin ik toch een potentieel zie, mocht het bijvoorbeeld concreet tot een date kunnen komen.
Dus ja, in dat opzicht ben ik als man veel minder kieskeurig dan een vrouw, omdat ik erin geloof dat je naar elkaar toe zou kunnen groeien, als irl er een minimale klik is.

En @ThomasMore : tja, mocht ik 250 likes hebben, dan zou ik evengoed hetzelfde zeggen als jij, dus in dat opzicht mag je het verschil niet vergeten tussen mannen die wel likes krijgen en diegene die hier niks binnenhalen.

Na 4 maanden staan alle tellers van Tinder, Bumble, Happen, Breeze hier nog op een mooie ronde nul.
Geen likes, geen matches.

Eerlijk, mocht ik niet van anderen horen (of zoals hier lezen) dat deze apps daadwerkelijk werken, ik zou ze ongetwijfeld allemaal hebben weggezet als scams...

En @ThomasMore : tja, mocht ik 250 likes hebben, dan zou ik evengoed hetzelfde zeggen als jij, dus in dat opzicht mag je het verschil niet vergeten tussen mannen die wel likes krijgen en diegene die hier niks binnenhalen.

Na 4 maanden staan alle tellers van Tinder, Bumble, Happen, Breeze hier nog op een mooie ronde nul.
Geen likes, geen matches.
De vraag die je je moet stellen is hoe dat komt.

Had vandaag een match. Omdat ze enkel een gezichtsfoto had, vroeg ik haar wat haar postuur is.
Bleek dat ze mollig is, terwijl ik op slank val...

We beginnen opnieuw. :tongue:

Ja maar dit noem ik niet superkritisch zijn.

Ik trek de lijn bij dikke vrouwen of vrouwen met een slecht gebit.

Ik denk niet dat ik mij onredelijk opstel...

Maar net zei je mollig en nu zeg je dik. Dus dan zal het niet om obees gaan.

Dat is ook iets dat al eens evolueert doorheen het leven. Beëindig je dan de relatie als ze later bv. een ziekte krijgt en bijkomt door medicatie of als zou blijken dat ze zwangerschapskilootjes niet kwijt raakt?

Hmm, dat is wel een goede vraag. Ik weet niet of ik de relatie zou verbreken, maar als mijn partner 30 kilogram zou bijkomen, dan verliest ze toch (in mijn ogen) voor een groot stuk haar aantrekkelijkheid.

Je bent precies wel iets te direct in je aanpak. Online daten is met mensen he, niet met systemen dus die logica van éénen en nullen mag je achterwege laten. IF <obees> OR <mollig> THAN <exit>

Je kan die 'eis' ook redelijker formuleren:
ik mag zelf ook nog 5kg verliezen, maar er is een verschil tussen 5kg, 25kg, laat staan 50kg.
Verwachten dat je iemand met (morbide) obesitas, even knap vindt

Daten mag voor een stuk uiterlijk zijn, moet zelfs, als je enige vonk wilt, maar dergelijk overgewicht zegt ook iets over je karakter/hobby's/etc.
Ik ga zelf 1 à 2 keer per week boksen, 2 à 3 keer per week lopen, probeer daar ook nog wat krachttraining, zwemmen of fietsen bij te krijgen.
Ben geen toptalent, maar amuseer me daarmee...

Dan zou ik toch ook niet voor iemand gaan die de hele dag in de zetel zit. Mijn laatste "vlam" sportte niet, maar werkte keiveel, wat vetrolletjes... maar dat is "normaal" vind ik dan, zeker boven de 30.

Medische problemen bij een partner zijn iets anders, dat vereist wel eerst een goede start van de relatie.

Waarom niet?
Als ge niet op dikke vrouwen valt moet ge toch uw tijd daar niet in steken?
Veel datingapps vragen ook de lengte, denkt ge dat vrouwen niet filteren op grotere mannen en omgekeerd? Juist hetzelfde.
Meeste succes zal je hebben als je een gesprek hebt met je match, ook al is het via een chat of berichten app. Een ondervraging is geen gesprek he. En als je een match hebt dan moet je er wel een beetje tijd in steken. Niet een vragenlijstje afwerken.

In een empatisch casual gesprekje kan je ook op een vlotte manier aan de info raken die je wenst.

Meeste succes zal je hebben als je een gesprek hebt met je match, ook al is het via een chat of berichten app. Een ondervraging is geen gesprek he. En als je een match hebt dan moet je er wel een beetje tijd in steken. Niet een vragenlijstje afwerken.

In een empatisch casual gesprekje kan je ook op een vlotte manier aan de info raken die je wenst.

Yes dit bedoel ik dus.

Ik val nu ook niet echt op mollige vrouwen, maar vlakaf vragen wat iemand zijn postuur is vind ik wel echt not done. Je kan die informatie perfect ook verzamelen op een natuurlijkere manier die het zelfvertrouwen van die vrouw/meisje niet compleet onderuit haalt.

Je voelt zelf aan hoe hard dating apps zijn, wees dan zelf lief voor je medemens aub.

Terug
Bovenaan