Het grote BeyondGaming Dating topic

Ongetwijfeld, maar dan zou ik denken dat de gemiddelde man van 40+ met tieners in huis er niet op zit te wachten om nog een kleine bij te maken met de nieuwe vlam?
Zo'n dingen gebeuren nu wel regelmatig denk ik. Geen idee waarom mensen doen wat ze doen, uiteindelijk komt er een leeftijd dat er meer mensen met dan zonder kinderen rondlopen. Als je op oudere mannen valt weet je dat zeker.

Verbaasd me niets, als je ziet hoe kritisch sommigen zijn. :wtf:

Dit. Vrouwen zijn immens kritisch. Degenen die op hogere leeftijd nog overblijven, zijn héél moeilijk om te veroveren vaak. Of ze moeten net uit een nog min of meer gezonde relatie komen en dan moet je er soms op tijd bij zijn.

Zeg niet dat er met mannen niets scheelt voor de duidelijkheid. Maar waarschijnlijk eerder andere zaken dan die kritische kieskeurigheid, tenzij voor vrouwen die omwille van andere redenen uit de boot vallen.

Dit. Vrouwen zijn immens kritisch. Degenen die op hogere leeftijd nog overblijven, zijn héél moeilijk om te veroveren vaak. Of ze moeten net uit een nog min of meer gezonde relatie komen en dan moet je er soms op tijd bij zijn.

Zeg niet dat er met mannen niets scheelt voor de duidelijkheid. Maar waarschijnlijk eerder andere zaken dan die kritische kieskeurigheid, tenzij voor vrouwen die omwille van andere redenen uit de boot vallen.

Vrouwen die wat ouder zijn (30+) zijn net makkelijker en minder kritisch lijkt me.
Die willen vaak snel kinderen en hebben geen tijd meer om eindeloos te filteren.

Vrouwen die wat ouder zijn (30+) zijn net makkelijker en minder kritisch lijkt me.
Die willen vaak snel kinderen en hebben geen tijd meer om eindeloos te filteren.
Om dan al vrij snel uit elkaar te gaan, met kleuters in huis omdat ze toch niet zo goed bij elkaar passen.
Als ik zo eens rondkijk is dat momenteel de "trend", thank god dat ik geen kinderwens heb, bespaard een hoop gezever :).

Daar ben je dus niks mee als 40+ man die zelf al kinderen heeft, ik ga nu niet meer van 0 beginnen met kinderen nu ik tieners in huis heb lopen. Niet meer mogelijk ook sinds het knipke. (te herstellen weliswaar, maar dan nog)

Oprechte vraag: Vrouwen van 30-35 zonder kinderen met een leven dat bestaat uit reizen en uitstapjes met de vriendinnen: Waarom liken die mannen van 40+ met kinderen? Allemaal ok hé, maar dat is toch een compleet ander (en saaier?) leven?
Ik denk dat uiteindelijk 9/10 mensen droomt van een 'gewoon' huiselijk bestaan waarbij een warme thuis (met eventueel bijhorend gezin) centraal staat. Zolang dat er niet is, kunt ge net zo goed er van profiteren door op reis te gaan en uitstapjes te doen.

Plus, die 5 foto's die ge online plaatst op een dating site zijn waarschijnlijk ook niet echt representatief voor hoe 'spannend' uw leven dagdagelijks is, maar ge kunt moeilijk foto's van uzelf in een jogging online zetten terwijl ge zijt aan het telewerken op de dienst facturatie van een leasing maatschappij.

Naar mijn gevoel zouden er een hoop onder jullie heel wat meer succes hebben indien jullie die vooroordelen en veralgemeningen laten varen.

Te kritische houding, te hard vasthouden aan bepaalde dogma's of principes, te veel verwachten,... just go with the flow en neem het zoals het komt. Leef in het nu en zie vandaar wel verder. Respecteer elkaars mening en geef vooral ruimte. Je hoeft echt geen mega ingewikkelde toekomstplannen te maken na enkele weken.

Wees zelfzeker en empathisch, daarmee kom je al heel ver.

En vooral: praat niet over vrouwen als over loslopend wild.

Krijg je weinig likes, matches, dates of aandacht doe dan 's aan zelfreflectie ipv het meteen op een hele groep vrouwen te steken. Ze zijn te kritisch, hebben teveel keuze, zijn te kieskeurig, vallen alleen op bad boys, doen hun best niet,...

De gebalanceerde, empathische persoonlijkheden gaan hier precies met alle vrouwen lopen.

Niet meer mogelijk ook sinds het knipke. (te herstellen weliswaar, maar dan nog)
behoudens hier effectief nen uroloog de mijne komt tegenspreken: 99% onherstelbaar.
De productie blijft vastzitten wegens geen geleiding meer, dus de productie stopt ook effectief na nen tijd, want 'tis energieverspilling en zo werkt u lijf.

Zo heb ik het toch onthouden van den uitleg bij mijn knipke.

Moeste toch een intiligent fotomodel dat belastingen terugtrekt vind dat met u wilt aanpappen op voorwaarde dat er kinderen van komen.. tzal gene waar zijn.

99% onherstelbaar
Lijkt mij toch sterk overdreven, een simpele zoekopdracht geeft al een veel hogere kans op herstel aan, zeker met microchirurgie de dag van vandaag. Niet dat het in mijn geval relevant is. Laat Perplexity bijvoorbeeld het één en ander uitzoeken en je krijgt volgende resultaten:

De kans op herstel van de zaadproductie blijft over het algemeen hoog, zelfs bij langere intervallen:
  • Minder dan 5 jaar na vasectomie: 89-91% kans op herstel van zaadproductie
  • 5 tot 10 jaar na vasectomie: 88% kans op herstel van zaadproductie
  • 10 tot 15 jaar na vasectomie: 91% kans op herstel van zaadproductie
  • Meer dan 15 jaar na vasectomie: 62-89% kans op herstel van zaadproductie
(sidenote: Perplexity blijft AI die wat in elkaar flanst, dat je magisch 3% meer kans hebt na meer dan 10 jaar dan na 5-10 jaar zegt al iets over de betrouwbaarheid natuurlijk)

Laatst bewerkt:
Naar mijn gevoel zouden er een hoop onder jullie heel wat meer succes hebben indien jullie die vooroordelen en veralgemeningen laten varen.

Te kritische houding, te hard vasthouden aan bepaalde dogma's of principes, te veel verwachten,... just go with the flow en neem het zoals het komt. Leef in het nu en zie vandaar wel verder. Respecteer elkaars mening en geef vooral ruimte. Je hoeft echt geen mega ingewikkelde toekomstplannen te maken na enkele weken.

Wees zelfzeker en empathisch, daarmee kom je al heel ver.

En vooral: praat niet over vrouwen als over loslopend wild.

Ik heb de afgelopen 3 à 4 maanden, niets anders dan ruimte gegeven aan een vrouw die vooral "vrijheid" wou, en ik vond haar fantastisch dus ik ben daar in meegegaan... zonder resultaat.

Misschien wel te zelfzeker geweest, dat wel...

Maar ook echt geen behoefte aan jouw vooroordelen of veralgemeningen in mijn richting.

Krijg je weinig likes, matches, dates of aandacht doe dan 's aan zelfreflectie ipv het meteen op een hele groep vrouwen te steken. Ze zijn te kritisch, hebben teveel keuze, zijn te kieskeurig, vallen alleen op bad boys, doen hun best niet,...

De gebalanceerde, empathische persoonlijkheden gaan hier precies met alle vrouwen lopen.

Hoeveel ervaring met/kennis van datingapps heb jij? Zelf ooit gebruikt? Of gewoon bij de top 20% knapste mannen, dat kan ook.

Beetje meer realiteitsbesef zou jou daarentegen sieren, dit gaat niet louter om vrouwonvriendelijkheid of gebrek aan emapthie, dit gaat om harde cijfers.

Abstract (TL;DR)​

This study was conducted to quantify the Tinder socio-economic prospects for males based on the percentage of females that will “like” them. Female Tinder usage data was collected and statistically analyzed to determine the inequality in the Tinder economy. It was determined that the bottom 80% of men (in terms of attractiveness) are competing for the bottom 22% of women and the top 78% of women are competing for the top 20% of men.

En zo vind je nog wel gelijkaardige studies. Datingapps

Hoeveel ervaring met/kennis van datingapps heb jij? Zelf ooit gebruikt? Of gewoon bij de top 20% knapste mannen, dat kan ook.
Is dat statement dat 80% van de vrouwen gaan voor 20% van de knapste mannen niet zo'n dubieus statement dat uit de manosphere komt om mannen munitie te geven om zich in een slachtofferrol te kunnen wentelen en hun houding t.o.v. vrouwen te rechtvaardigen? Wordt alleszins ook in Adolescence over gepraat in elk geval.

Is dat statement dat 80% van de vrouwen gaan voor 20% van de knapste mannen niet zo'n dubieus statement dat uit de manosphere komt om mannen munitie te geven om zich in een slachtofferrol te kunnen wentelen en hun houding t.o.v. vrouwen te rechtvaardigen? Wordt alleszins ook in Adolescence over gepraat in elk geval.
Het is alleszins een makkelijke counter voor wanneer mensen niet akkoord gaan.

Nu goed, ik wil best de redenering volgen dat je het als man moeilijker hebt op tinder en consoorten, zonder daarom een random studie die nogal rammelt als het evangelie te zien. Maar de manier om daarmee om te gaan lijkt vooral enige gelatenheid en niet om helemaal in het defensief te gaan met als reden de onmogelijk kieskeurige vrouwen.

Alsof er trouwens een objectieve standaard bestaat om die 20% aantrekkelijkste mannen/vrouwen te gaan aanduiden.
En uiteindelijk bestaan dating apps niet om mensen te koppelen he, die bestaan om geld te verdienen, echt helpen gaan die u dus niet doen.

Ik weet dat het frustrerend is om op zoek te zijn en telkens op een muur te stoten maar het lijkt me niet dat dit enkel is omdat de vrouwen toch zoveel keuze hebben en je als man dus moet gaan strijden tegen elke adonis die er op deze aardkloot rondloopt.

Dat is geen vrouwonvriendelijk statement. Ook niets met een slachtofferrol te maken, heb al genoeg dates gehad via datingapps, maar het kost je als gewone man wél een pak meer moeite dan als vrouw. Vraag een vriendin om een nieuw profiel te maken op een app: binnen de kortste keren hopen likes. Als man is het véél meer moeite doen, en "zoeken".

Is voor een stuk basisbiologie. Is voor een stuk cijfergedreven (grotere man:vrouw verhouding op die apps dan in de samenleving). Is voor een stuk ook aangedreven door slecht gedrag van mannen.

Adolescence is vooral een sterk stukje politieke propaganda, laat iets weten wanneer de eerste incel 13-jarige een moord pleegt, en dit in een land waar messengeweld om andere redenen schering en inslag is. Ik zou zeggen laat de politiek in P&A, maar je kan hier de cijfers niet gaan ontkennen. Naargelang de bron die je raadpleegt kan je echt niet doen alsof datingapps voor mannen en vrouwen een gelijk speelveld zijn.

Als vrouw makkelijker dates kunnen strikken is één ding. Daar een relatie uit laten volgen (en houden) is nog een ander verhaal. Zoals een paar dagen terug gepost ben ik na een jaar terug actief op de apps en kom ik grotendeels exact dezelfde vrouwen tegen als een jaar terug, en dat zijn echt niet allemaal lelijke draken of marginalen. Dus voor hen is iemand strikken blijkbaar ook niet evident.

Laatst bewerkt:
Als vrouw makkelijker dates kunnen strikken is één ding. Daar een relatie uit laten volgen (en houden) is nog een ander verhaal. Zoals een paar dagen terug gepost ben ik na een jaar terug actief op de apps en kom ik grotendeels exact dezelfde vrouwen tegen als een jaar terug, en dat zijn echt geen lelijke draken of marginalen. Dus voor hen is iemand strikken blijkbaar ook niet evident.

Neen, maar dat is wat ik dus bedoelde, die zijn doorgaans een stevig stuk kieskeuriger, heb ik zelf in de praktijk al ervaren.
Zullen minder geneigd zijn van hun partner-wishlist af te stappen, toenadering te zoeken, of een stukje vrijheid op te geven tenzij alles perfect zit.
Datingapps geven ook de illusie dat die perfecte, betere partner maar één swipe van je verwijderd is.

Als vrouw makkelijker dates kunnen strikken is één ding. Daar een relatie uit laten volgen (en houden) is nog een ander verhaal. Zoals een paar dagen terug gepost ben ik na een jaar terug actief op de apps en kom ik grotendeels exact dezelfde vrouwen tegen als een jaar terug, en dat zijn echt niet allemaal lelijke draken of marginalen. Dus voor hen is iemand strikken dus blijkbaar ook niet evident.

Die zitten er allemaal nog op omdat ze zo kieskeurig zijn 🤡

Terug
Bovenaan