Het grote BeyondGaming Dating topic

'k Was vandaag op een festivaleke in Brugge, al die knappe jongedames en vrouwen die er rondliepen... Amai.
Zou me verwonderen dat die allemaal in een relatie waren. Ik zou in deze tijden (post covid) toch helemaal niet meer online daten wetende dat wereldwijd de datingsites marktaandeel verliezen en er dus ook veel minder volk op dating sites terecht komt dan vroeger, de kick om iemand gewoon in levende lijve te ontmoeten lijkt me toch leuker dan van achter je smartphone.

Ooh, ik heb ondertussen via Badoo wel een match gescoord, maar het is een Oekraïense die duidelijk zei niet op zoek te zijn naar een relatie maar wel naar iemand om haar Nederlands te oefenen (ze is gevlucht voor de oorlog).

Deze beschouw ik dus niet als een "match" want onbetaald leerkracht Nederlands spelen, is toch niet waar ik op zit te wachten

Ooh, ik heb ondertussen via Badoo wel een match gescoord, maar het is een Oekraïense die duidelijk zei niet op zoek te zijn naar een relatie maar wel naar iemand om haar Nederlands te oefenen (ze is gevlucht voor de oorlog).

Deze beschouw ik dus niet als een "match" want onbetaald leerkracht Nederlands spelen, is toch niet waar ik op zit te wachten
Oefen zeker op de O en A klanken. Die zijn belangrijk en brengen je verder in het leven.

Ik heb een normale, niet lelijke vriendin van 34j (maar ook geen miss) die op een weekend tijd 1000 likes had op Feeld. Dat lijkt me dus de allermoeilijkste app te zijn..

Dat kan ook gewoon een filter zijn natuurlijk. Ik ken ook iemand die enkel vrienden zocht via Tinder.

Ik ben er ondertussen toch al bijna 7 jaar mee getrouwd.

Dat kan ook gewoon een filter zijn natuurlijk. Ik ken ook iemand die enkel vrienden zocht via Tinder.

Ik ben er ondertussen toch al bijna 7 jaar mee getrouwd.
Ja maar bij deze dame zal het wel zo zijn, want ze heeft nog een man die in het Oekraïense leger dient.

Maar heb ze al verwijderd op de app. Ze kan amper Nederlands en slechts een mondje Engels, dus dat zouden afschuwelijk saaie gesprekken geweest zijn.

Ja klopt, een app die resoluut gemeden moet worden door elke man die niet bovengemiddeld knap (of vermogend) is
Tgoh. Ook al wel een paar matches daar gehad, en ik zou mij nu niet bovengemiddeld knap noemen. 🤷‍♂️ Het is een loterij en heel af en toe win je, meestal verlies je.

Soms ben ik wel heel benieuwd hoe jullie er dan effectief uit zien :p

Moeilijk vergelijken soms. Moesten diegene hier zonder matches nu absolute trollen zijn dan zou ik mezelf beter voelen :p
Moesten jullie nu deftig zijn dan begin ik toch weer wat te panikeren :D

Ja die apps, is me toch iets speciaals hoor, krijg toch ook niet de verhoopte likes en matches. Vind mezelf nu geen lelijkerd en irl heb ik meer succes dan op tinder dus dat vind ik ook al heel bijzonder.

Naar mijn gevoel was dit de moeilijkste app om tot een match te komen.
Maar wel de meest 'eerlijke' app, naar mijn gevoel.
Geen pusherige gedoe om betalende formules af te sluiten (ook al hebben ze die wel), maar gewoon een app met allemaal echte profielen.

Boo al eens geïnstalleerd? 😒 WTF...

Gisterenavond eens Facebook Dating terug opgezet na meer dan een jaar van de markt te zijn geweest. Veel van de profielen die ik zie passeren zijn exact dezelfde vrouwen als een jaar geleden.

Oprechte vraag: Vrouwen van 30-35 zonder kinderen met een leven dat bestaat uit reizen en uitstapjes met de vriendinnen: Waarom liken die mannen van 40+ met kinderen? Allemaal ok hé, maar dat is toch een compleet ander (en saaier?) leven?

Oprechte vraag: Vrouwen van 30-35 zonder kinderen met een leven dat bestaat uit reizen en uitstapjes met de vriendinnen: Waarom liken die mannen van 40+ met kinderen? Allemaal ok hé, maar dat is toch een compleet ander (en saaier?) leven?

Je liket wat je niet kent.

Los van of dat nu uit eigen voorkeur of maatschappelijke verwachtingen is, maar zouden velen op die leeftijd niet net een meer familiaal leven met kinderen willen starten?
Of het is een aanwijzing van maturiteit, geen idee.

Alleszins toch kinderloze vrouwen en mannen genoeg die geen probleem hebben met een partner die al een kind heeft, zo ken ik ook wel een paar relaties en die gaan toch al jaren goed.

Terug
Bovenaan