Sloan
Banned
Depends, wat je als preuts ziet ofc. Met haar ex had ze een quasi aseksuele relatie voor zo'n 10 jaar. Voor mij was ze 2j single en heeft ze 2 dudes gehad, dusja.Bwa, zo preuts zal ze wel niet geweest zijn als ze aan ONS doet .![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Depends, wat je als preuts ziet ofc. Met haar ex had ze een quasi aseksuele relatie voor zo'n 10 jaar. Voor mij was ze 2j single en heeft ze 2 dudes gehad, dusja.Bwa, zo preuts zal ze wel niet geweest zijn als ze aan ONS doet .![]()

Ah bummer om te horen man, hopelijk snel wat meer geluk!Ik had dus deze namiddag mijn date (ze liet onverwachts weten dat het vandaag kon).
Positief:
Ze ziet er in het echt beter uit dan haar twee foto's online. Zelfs in die mate dat ik haar gerust "knap" kan noemen.
Negatief:
We hebben niet echt iets gemeenschappelijk.
Het gesprek ging moeizaam. Ik had het gevoel dat ik constant moest sleuren. Ik denk dus dat ze minder tevreden was met mij dan ik met haar. Zeker ook omdat ze plots na een klein uurtje zei dat ze weg moest...
Ik denk niet dat ik nog iets van haar zal horen.
Misschien post ik hier over een half jaar nog eens iets als ik terug een match heb tegen dan.
Volgende beter man!Ik had dus deze namiddag mijn date (ze liet onverwachts weten dat het vandaag kon).
Positief:
Ze ziet er in het echt beter uit dan haar twee foto's online. Zelfs in die mate dat ik haar gerust "knap" kan noemen.
Negatief:
We hebben niet echt iets gemeenschappelijk.
Het gesprek ging moeizaam. Ik had het gevoel dat ik constant moest sleuren. Ik denk dus dat ze minder tevreden was met mij dan ik met haar. Zeker ook omdat ze plots na een klein uurtje zei dat ze weg moest...
Ik denk niet dat ik nog iets van haar zal horen.
Misschien post ik hier over een half jaar nog eens iets als ik terug een match heb tegen dan.

Of niet geïnteresseerd, of mijn aanspreek skills zijn echt verschrikkelijk. Nochtans ben ik daar wel enorm goed in als´t voor vrienden is, ik ben de beste wingman die ge u kunt voorstellen!Dan zal ze toch niet geïnteresseerd geweest zijn.
Zo zie je maar dat mannen de signalen vaak verkeerd opnemen.
Bij zo'n encounters moet je alle hoop op een geslaagd gesprek of een telefoonnummer overboord gooien en ervan uitgaan dat je die dame nooit meer zal zien. Geen zenuwen hebben is key, het straalt zelfvertrouwen uit. Zelfvertrouwen spreekt aan. Alcohol kan daarbij helpen, in zekere mate. Je wil niet over een bepaald punt zijn uiteraard.Hoe zit het eigenlijk met de real-life dating skills van de BG'ers hier?
Afgelopen weekend op een feest. Op een gegeven moment heb ik even oogcontact met een persoon aan de toog en wandel daarna terug in de zaal. Minuutje later merk ik dat deze persoon met een vriendin naast mij stond en toch redelijk opvallend tegen mij aan zat te lopen/duwen/in mijn of haar comfortzone aan het komen. Eerste paar keer kan dit per ongeluk zijn, maar nogal snel bleek het niet per ongeluk.
Het was een knappe, dus ik wist niet wat te zeggen. Na enkele minuten heel stoer van mijn pint te sippen kwamen er toch de schitterende woorden uit mijn mond 'Is het jullie eerste keer hier?' waarop ik een 'Ja' als antwoord kreeg. Toen was mijn inspiratie op en heb ik er nog enkele minuten ongemakkelijk naast gestaan waarna ze zijn vertrokken. Top!![]()
Hehe, dat lukt me ook als het niet voor mezelf is. Als het voor mezelf is begin ik te denken 'wat moet ik zeggen' en dan is´t om zeep. Want ja, hoe zever je tegen iemand dat je niet kent?Bij zo'n encounters moet je alle hoop op een geslaagd gesprek of een telefoonnummer overboord gooien en ervan uitgaan dat je die dame nooit meer zal zien. Geen zenuwen hebben is key, het straalt zelfvertrouwen uit. Zelfvertrouwen spreekt aan. Alcohol kan daarbij helpen, in zekere mate. Je wil niet over een bepaald punt zijn uiteraard.
Dan zet je een grote smile op, zoek je oogcontact en begin je er tegen te zeveren. Humor werkt, er meteen invliegen met een serieuze vraag niet. Je zal al snel zien hoe de vork aan de steel zit. Is 't niets? Her loss.
Okido positivo.Als ze echt geïnteresseerd was maakt het niet uit wat je gezegd had.
Dan had ze zelf wel het gesprek verder gezet en iets terug gevraagd.
Misschien zijn het die metalchickies. Mijn vriendin is ook into metal, was ook nogal onervaren en ze was ook niet 100% mijn type als je kijkt naar mijn exen maar het is wel de beste vriendin en ook het beste seksleven dat ik al in mijn leven gehad heb. Hell yeah brotherHeb die van mij leren kennen op Graspop, we hadden tinder ingesteld op 1km (ofzo?) en zij was 1 van de matches.
Meegenomen naar de tent voor een ONS en nu 3j mee samen.
Bijlange niet mijn type als ge mijn exen bekijkt maar wel de leukste, by far.
Soms gewoon eens springen!
Edit: die van mij was trouwens het meest preuts/onervaren, maar nu zijn wij zo ingesteld dat mijn seksleven nog nooit zo is als met haar.

Ik heb het daar eigenlijk nooit lastig mee gehad dat een vrouw mij niet moest hebben, ik dacht altijd, ale, hoe kan je een catch als ik nu niet willen? Wat is er mis met je, ik ben geweldig, your lossAh bummer om te horen man, hopelijk snel wat meer geluk!
Het is lastig om echt aan te voelen dat de andere partij ontgoocheld is in de date, komt hard aan.

Metal/nerdy/preuts >>>> everyone elseMisschien zijn het die metalchickies. Mijn vriendin is ook into metal, was ook nogal onervaren en ze was ook niet 100% mijn type als je kijkt naar mijn exen maar het is wel de beste vriendin en ook het beste seksleven dat ik al in mijn leven gehad heb. Hell yeah brother![]()
Been there done that. Na een tijd zocht ik mij de normaalste van de hoop en sprak ik daarmee af dat ik een hele avond zou trakteren als ze, telkens als ik werd aangesproken, zou doen alsof ze m´n vriendin was. In sommige van die clubs (waar uiteraard 80% van de toeristen komt om een op te scharrelen) kon je echt geen 5 minuten op uw gemak zitten.Ge kunt ook altijd in een lokale discotheek in een of ander Afrikaans land gaan. Daar knijpen vrouwen meteen in uw gat als ze u aantrekkelijk vinden. Dat geeft wel wat zelfvertrouwen.
Als ge daarna terug in Belgistan date ten minste.
In België (sommige) gay's ook.Daar knijpen vrouwen meteen in uw gat als ze u aantrekkelijk vinden. Dat geeft wel wat zelfvertrouwen.
Ja vooral omdat je aantrekkelijk bentGe kunt ook altijd in een lokale discotheek in een of ander Afrikaans land gaan. Daar knijpen vrouwen meteen in uw gat als ze u aantrekkelijk vinden. Dat geeft wel wat zelfvertrouwen.
Als ge daarna terug in Belgistan date ten minste.

Wel ja, voor diegenen die een laag zelfvertrouwen hebben éh. Dan helpt zoiets wel. Onder mekaar knijpen ze ook aan mekaars gat, zag ik al...Ja vooral omdat je aantrekkelijk bent![]()

Als je zelfvertrouwen stijgt omdat je in een straatarm Afrikaans land aandacht krijgt van het plaatselijk vrouwvolk, op een plaats die "gekend" is voor toeristen om iemand op te scharrelen, ben je wel erg goed in jezelf voorliegen.Wel ja, voor diegenen die een laag zelfvertrouwen hebben éh. Dan helpt zoiets wel. Onder mekaar knijpen ze ook aan mekaars gat, zag ik al...![]()
Sommigen lijken dat hier wel eens nodig te hebben, niks mis mee, 'ervaring' opdoen...Als je zelfvertrouwen stijgt omdat je in een straatarm Afrikaans land aandacht krijgt van het plaatselijk vrouwvolk, op een plaats die "gekend" is voor toeristen om iemand op te scharrelen, ben je wel erg goed in jezelf voorliegen.

Zeer belabberd en weinig actie ondernomen terwijl ik véél te hard aan het nadenken was wat ik moest zeggen. Ik denk dat ik in het verleden ongelofelijk veel kansen heb laten schieten op die manier. En hoe langer ik vrijgezel bleef hoe erger dat eigenlijk werd. Tot ik op mijn 24ste mijn ex tegenkwam en er vrij snel een klik mee had. Op het moment zelf niet eens de intentie gehad om een of andere move te maken, maar er gewoon mee aan de praat geraakt en online blijven praten tot we nog eens een pint gingen pakken en van het een kwam het ander.Hoe zit het eigenlijk met de real-life dating skills van de BG'ers hier?
Afgelopen weekend op een feest. Op een gegeven moment heb ik even oogcontact met een persoon aan de toog en wandel daarna terug in de zaal. Minuutje later merk ik dat deze persoon met een vriendin naast mij stond en toch redelijk opvallend tegen mij aan zat te lopen/duwen/in mijn of haar comfortzone aan het komen. Eerste paar keer kan dit per ongeluk zijn, maar nogal snel bleek het niet per ongeluk.
Het was een knappe, dus ik wist niet wat te zeggen. Na enkele minuten heel stoer van mijn pint te sippen kwamen er toch de schitterende woorden uit mijn mond 'Is het jullie eerste keer hier?' waarop ik een 'Ja' als antwoord kreeg. Toen was mijn inspiratie op en heb ik er nog enkele minuten ongemakkelijk naast gestaan waarna ze zijn vertrokken. Top!![]()
Dit is volledig afhankelijk van de persoon die ge tegenkomt. Van een leeg vat kan ge geen pinten tappen. Ik ken mensen die de takken van de bomen kunnen zeveren zonder een woord terug te krijgen, ikzelf heb wel wat interactiviteit nodig. Maar ik merk ook wel heel snel op als er een klik is. Maar als je nu iemand hebt die naast je komt staan, niets zegt, er gebeurt niets interessants om over te beginnen, je ziet niets interessants aan haar dat een aanknopingspunt kan zijn... Dan kan je inderdaad soms niet verder komen dan "Hey"Hoe zit het eigenlijk met de real-life dating skills van de BG'ers hier?