Het grote BeyondGaming Dating topic

Hebt gij zo een speciale thuissituatie dan?
Tgoh. Enigszins. Nog bezig met de verkoop/overname van de woning na scheiding zo'n halfjaar terug. Ondertussen is mevrouw de dates aan mekaar aan het rijgen en ik had het wel even gezien. Omwille van heel de financiële rompslomp nog even onder een dak, maar daar is zowat alles mee gezegd.

Nu dus even terug aan mezelf denken en ik zal wel terug in de markt springen als het over is. Eigenlijk helemaal geen zin in dat verhaal te vertellen of iemand zijn tijd te verdoen.

Het enige goede aan heel de zaak is dat ik nu wel weet dat er nog genoeg vissen in de zee zijn die happen 🤷‍♂️

Tgoh. Enigszins. Nog bezig met de verkoop/overname van de woning na scheiding zo'n halfjaar terug. Ondertussen is mevrouw de dates aan mekaar aan het rijgen en ik had het wel even gezien. Omwille van heel de financiële rompslomp nog even onder een dak, maar daar is zowat alles mee gezegd.

Nu dus even terug aan mezelf denken en ik zal wel terug in de markt springen als het over is. Eigenlijk helemaal geen zin in dat verhaal te vertellen of iemand zijn tijd te verdoen.

Het enige goede aan heel de zaak is dat ik nu wel weet dat er nog genoeg vissen in de zee zijn die happen 🤷‍♂️
Ben in soortgelijke situatie ook terug beginnen daten, wel zonder het nog samenwonen onder 1 kap gelukkig. Was hier eigenlijk nooit een probleem, hoewel ik altijd vanaf het begin heb aangegeven dat mijn leven een enorme soep was (inclusief rechtszaak etc) en dat ik weinig tijd had. Ge moogt uzelf ook wel een verzetje gunnen vind ik. Heb er veel deugd aan gehad van af en toe eens mijne kop ergens te kunnen neerleggen bij iemand anders in die periode, ook al was er op die moment geen sprake van iets serieus.

Kan je hier meer over zeggen?
- collega’s die in je appartement inbreken, diezelfde dingen worden dan ook nog doodleuk gedoogd door management.
- grieten waarvan je denkt dat je serieus mee aan het daten bent, voorstellen aan hun ouders, om dan doodleuk 2 weken later met nen andere kerel officieel engaged te zijn.
- mensen die je al even kent, denkt vrienden te zijn, je wat geld aan uitleent voor een noodgeval, compleet verdwijnen en vertikken om hun morele plicht na te komen om je terug te betalen.
- in business wordt je constant gen*****, agreements die gewoon genegeerd worden. Legal cases pursuen dan ben je voor jaren vertrokken..

Kan er nen boek over schrijven, dishonesty is een trademark hier.

Je vertrouwen in mensen raakt volledig zoek op die manier & je begint je volledig af te sluiten sociaal en wordt negatief,
laat staan dat ik hier nog verder wil of daten, vandaar.

- collega’s die in je appartement inbreken, diezelfde dingen worden dan ook nog doodleuk gedoogd door management.
- grieten waarvan je denkt dat je serieus mee aan het daten bent, voorstellen aan hun ouders, om dan doodleuk 2 weken later met nen andere kerel officieel engaged te zijn.
- mensen die je al even kent, denkt vrienden te zijn, je wat geld aan uitleent voor een noodgeval, compleet verdwijnen en vertikken om hun morele plicht na te komen om je terug te betalen.
- in business wordt je constant gen*****, agreements die gewoon genegeerd worden. Legal cases pursuen dan ben je voor jaren vertrokken..

Kan er nen boek over schrijven, dishonesty is een trademark hier.

Je vertrouwen in mensen raakt volledig zoek op die manier & je begint je volledig af te sluiten sociaal en wordt negatief,
laat staan dat ik hier nog verder wil of daten, vandaar.
Waar zat jij in Azie? Myanmar ofzo? Amai, heel andere ervaringen hier.

Short term misschien kid in a candy store gevoel, long term verre van een cadeau. Vertrouw eigenlijk bijna niemand nog met al de shit die ik hier al heb meegemaakt, mentaal gewoon niet plezant om zo door het leven te moeten gaan tbh :S

Vooral omdat ouders een dag ouder worden, geen siblings.

No money no honey zoals ze zeggen.

Als ik het zo lees klinkt het dat je het misschien hebt over thailand of de filipijnen.

No money no honey zoals ze zeggen.

Als ik het zo lees klinkt het dat je het misschien hebt over thailand of de filipijnen.

Yeah van die uitdrukking is zeker iets van aan, mensen hebben echt een rare relatie met geld in dat soort landen.

Niet dat ik zelf geld verloren ben aan vrouwen hier misschien is een diner at most, in tegenstelling tot vrienden, maar het is gewoon geen leuk gevoel om constant alles in vraag te moeten stellen wa grieten hun achterliggende drijfveren zijn..

Vandaar, tijd om na 7 jaar andere oorden op te zoeken!

edit: jezus christus als ik al verhalen van bedrog (zelf genen heilige ma kom :unsure:), scheiding en onderhoudsgeld en shit hieronder nalees, moet ik misschien blij zijn dat ik gewoon single ben.

Laatst bewerkt:
Had hier nog eens een Breeze date voor morgen, maar is afgezegd. Nu zit ik toch ook op 50% van de Breeze dates die annuleren.
En nu zit ik weer met zo´n token waardoor ik bijna niet anders kan dan die app nog even te houden. Stom!

Had hier nog eens een Breeze date voor morgen, maar is afgezegd. Nu zit ik toch ook op 50% van de Breeze dates die annuleren.
En nu zit ik weer met zo´n token waardoor ik bijna niet anders kan dan die app nog even te houden. Stom!
Nu vroeg ik me af of zo'n token wettelijk is en ze je niet moeten terugbetalen als iets niet doorgaat 🤷‍♂️ Uiteindelijk ben je nu wel verplicht van je geld nog bij hen te investeren.

Na (zeer) lang single te zijn sinds enkele weken aan het daten met een meisje die ik via via ken.
Alles loopt wel goed, maar er rijzen ook meer en meer vragen naarmate het serieuzer wordt.

Is zij diegene waarmee ik me tijd zie spenderen? Zijn we compatibel? Wil ik hiermee kinderen? Is dit een betere match dan met m'n vorige partners? ...

Het is wat een balans vinden tussen 'go with the flow' en bang zijn om te veel te investeren om haar daarna te kwetsen wanneer je er geen toekomst denkt in te zien. Liefde is toch complex :eek2::p

Even mezelf quoten en fast forward naar een jaar later.

Na veel ups and downs kwamen we beiden tot de conclusie dat het waarschijnlijk niets zou worden.
Gisteren trok zij er dan de stekker uit, terwijl ik het nog even wou afwachten.

Totaal onverwacht heeft het me wel van mijn sokken geblazen.
De typische 'je beseft het pas als ze weg is'-pijn, denk ik. Het voelt alsof mijn hart gescheurd is.
Ze laat ook geen ruimte meer voor onderhandeling. Dat is misschien beter maar het voelt extra pijnlijk, alsof het haar minder doet.

Ik was even vergeten hoe het voelt om liefdesverdriet te hebben maar here we are again!

Het circus gaat hier ook een beetje verder.

TLDR: iemand waar ik enkele maanden mee date (wisselvallig parcour) gaat met "ne kameraad" met vliegtuig op reis met onbekende bestemming. Kameraad heeft een relatie. Kameraad's partner is mogelijk niet op de hoogte dat mijn "date" (een vrijgezelle vrouw) meegaat op dat avontuurlijke reisje.

Nog steeds korte samenvatting:

Enkele maanden terug iemand leren kennen, veelbelovende start, maar ze werd snel plots heel claimerig en beklemmend. Hierdoor zette ik zonder dat ik het wou een stapje terug in mijn gevoel. Dit heb ik na een tijdje bespreekbaar gemaakt dat ik op een ander tempo zit want het werd wat ongemakkelijk voor mij. Zij was gekwetst hierdoor maar we zijn wel nog blijven daten en ik zat/zit in de knoop met mijn gevoelens.
Haar gevoel was hierdoor wel geminderd (snap ik). We hielden wat meer afstand, vrijblijvender afgesproken, proberen geen druk te leggen maar gewoon leuke tijd samen. Minder intimiteit want dat kan enkel als er echt gevoelens bij betrokken zijn.
Onze laatste date was het weer wel wat intiemer en leek het of we elkaar een beetje aan het terugvinden waren. De ademruimte deed me deugd.

In deze goede kadans nodig ik haar uit om dit weekend samen iets te doen maar, zo verneem ik op dat moment, ze kan niet want ze gaat met "ne kameraad" met het vliegtuig een reisje naar een onbekende "bestemming x" doen (het is een verrassing, de sloeber houdt het spannend zeg), maar geen zorgen, het is enkel vriendschappelijk want hij heeft al 3 jaar een relatie.
Als ik vraag of zijn partner het weet, want het is toch wat bijzonder dat hij een verrassingsreisje organiseert met de vlieger en 3 overnachtingen voor een andere vrouw, is het antwoord dat ze dat niet weet en zich niet moeit met zijn relatie. Zij ziet er niets slecht in, ze ziet het enkel vriendschappelijk. En ik geloof wel dat zij het enkel vriendschappelijk ziet, maar ze zit wel in een "yolo, ik leef nu en doe vooral wat ik wil" fase.

Maar ik vind het wat raar dat ze ingaat op zo reisjes, of dat samen plant met die "kameraad", als ge ergens toch iemand aan het leren kennen zijt (mij, ook al ging het allemaal niet zo soepel, en we zijn officieel niet samen maar ik beschouwde ons wel als datende/verkennende/exclusieve fase), niet wetende of die kameraad zijn partner het überhaupt weet dat er een vrijgezelle vrouw meegaat :thinking:

Ik heb gezegd dat het mij niet heel zuiver lijkt heel dat reisje, niet mooi tov zijn partner, en beetje naïef van haar dat ook hij het enkel vriendschappelijk zou zien.
En ja ook niet echt verbindend naar mij toe maar ik blaas het allemaal op blijkbaar "want het is gewoon vriendschappelijk".

En op den duur twijfelt ge idd of ge nu dingen opblaast, want officieel zijn we niet samen nee, maar ik mag haar actie toch niet heel netjes vinden en als er bepaalde intimiteit is tussen ons, ook al is niks officieel, vind ik dit toch nog net iets anders dan gewoon ook uw eigen leven leiden.

Ook ooit zo'n reisje gedaan naar Fuckistan was wel leuk

En ja het blijft een single vrouw he jij was degene die niet wou dat ze je claimde

Klopt, in dat opzicht doet ze wat ze wilt. Maar het verhaal is ook uitgebreider dan dat hoor.

Ik vind het vooral ethisch niet zo mooi om je hoofd in het zand te steken wat de partner van de kameraad betreft. Wazig verhaal.

Ik vind het vooral ethisch niet zo mooi om je hoofd in het zand te steken wat de partner van de kameraad betreft. Wazig verhaal.

Zij treft geen schuld alleen de persoon met partner treft schuld zij is single.
Ik veronderstel dat hij haar niet verplicht?

Terug
Bovenaan