Het grote BeyondGaming Dating topic

Bon. Wegens drukke agenda's pas 2 weken na de match wat kunnen vastleggen. Toch ergens een balansoefening van, hoeveel ga ik sturen, over wat gaan we het hebben, .... Hoe gaan jullie hiermee om? Persoonlijk ben ik van wat korter op de bal te spelen. Iets met dat niemand zijn tijd dan ligt te verdoen.
Kans is reëel dat als je 2 weken u niet on top of mind houdt dat een 3e er mee weg is ;). Zoals hier al vaker vermeldt, die vrouwen openen hun app en hebben 40 nieuwe berichten..

De @Green Mamba is wel de catch van het jaar hé.
Dat kan ik bevestigen. Mocht ik een vrouw zijn, 'k zou m'n poten niet thuis kunnen houden van deze knappe kerel.

Ooit was ik ook een catch, dan vooral voor een ex. Je teveel als een catch voelen is ook niet altijd goed. Zelf ren ik weg van vrouwen die achter mij jagen, meestal komt dat toch niet goed en ik jaag liever zelf uit zelfrespect. Maar het hoeft niet meer. Kijken mag wel nog :LOL:

Da´s idd lastig, maar hangt er ook vanaf hoe vlot het chatten gaat. Maar zelfs dan nog is twee weken overbruggen wel heel lang.

Als het chatten vlot gaat zou ik om de x aantal dagen proberen iets te sturen. Als het minder vlot gaat zou ik het even zo laten en een dag of 3 op voorhand nog is sturen. Te veel sturen kan ook opdringerig overkomen.

OT: hier 3 dates achter de rug met de laatste Breeze date (eentje waar ik overigens weinig zin in had wegens tegenvallende vorige ervaringen). Op zich wel heel tof, maar ik denk dat mijn goesting om me terug helemaal bloot te geven even op is. Ondanks dat het wel een hele toffe/aantrekkelijke/vriendelijke is voel ik ´het´ niet.

En ik heb het gevoel dat zij het meer ziet zitten dan mij. Langs de ene kant wil ik het wat zijn beloop laten gaan en zien of er nog iets van komt, maar langs de andere kant heb ik het gevoel dat ik mijn twijfels toch even boven zou moeten halen. Dilemma seg.
Het chatten op zich gaat wel prima. Daar geen probleem mee. Het is gewoon wat de balans zoeken natuurlijk.
Kans is reëel dat als je 2 weken u niet on top of mind houdt dat een 3e er mee weg is ;). Zoals hier al vaker vermeldt, die vrouwen openen hun app en hebben 40 nieuwe berichten..
:rofl: Dan is het ook maar zo. De apps waar ik mee bezig was staan alweer op pauze na een paar dagen. Wou eigenlijk gewoon eens zien of er iets zou uitkomen. 🤷🏻 Een aantal matches en paar gesprekken later zit ik dan in deze situatie. We zien wel.

Niet geschoten is altijd mis. Uiteindelijk is het maar afspreken en daar zitten geen voorwaarden aan. In het beste geval vind je iemand leuk, in het slechtste geval heeft iedereen een leuke avond gehad.

Laatst bewerkt:
Ik heb de spiegels alvast afgedekt in huis. Meer ego heb ik niet nodig voor vanavond. Thx boys. 🎉
Mocht ik je afgetraind lijf hebben zou ik niet durven zeggen wat er allemaal zou gebeuren met alle vrouwen die er in verleiding mee zouden vallen...

Voilà, kunt ge uwen spiegel een weekje of 2 afdekken tot de dag voor ge uwen date hebt.

Bon. Wegens drukke agenda's pas 2 weken na de match wat kunnen vastleggen. Toch ergens een balansoefening van, hoeveel ga ik sturen, over wat gaan we het hebben, .... Hoe gaan jullie hiermee om? Persoonlijk ben ik van wat korter op de bal te spelen. Iets met dat niemand zijn tijd dan ligt te verdoen.
Waarom vraag je haar niet gewoon hoe zij dat ziet en wat zij verwacht de komende 2 weken?

Dat hangt er toch gewoon van af hoe ge die stelt? Allez als ge gewoon vermeldt dat je niet gewoon bent van veel berichten te sturen en je daarom normaal snel afspreekt, maar dat nu dus niet gelukt is. En dan zegt ge dat als zij dat belangrijk vindt ze u af en toe eens gaat moeten aanporren. Of dat het ook een optie is om het mysterie hoog te houden voor de date of iets in die trant. En dan zie je wat ze zegt.

Maar inderdaad 2 weken uw kas opfretten en u afvragen wat de ander denkt is de betere optie. Het is niet alsof duidelijke communicatie belangrijk is als je een relatie zou opbouwen.

Ik zou dat ook nooit doen tbh, en ik zou dat ook best vreemd vinden om zo’n bericht te krijgen. Maar bon, ik ben ook wel van de school waarbij dingen vooral uit zichzelf goed moeten vloeien, als dat er al niet is dan ist sowieso niks voor mij.

Dat hangt er toch gewoon van af hoe ge die stelt? Allez als ge gewoon vermeldt dat je niet gewoon bent van veel berichten te sturen en je daarom normaal snel afspreekt, maar dat nu dus niet gelukt is. En dan zegt ge dat als zij dat belangrijk vindt ze u af en toe eens gaat moeten aanporren. Of dat het ook een optie is om het mysterie hoog te houden voor de date of iets in die trant. En dan zie je wat ze zegt.

Maar inderdaad 2 weken uw kas opfretten en u afvragen wat de ander denkt is de betere optie. Het is niet alsof duidelijke communicatie belangrijk is als je een relatie zou opbouwen.
Als je uw kas opfret omdat je eventjes moet wachten op af te spreken ben je toch niet zo gezond bezig vind ik.

Dit alles in het verleden al eens op verschillende manieren geformuleerd naar dates toe, en deze dates zijn allemaal niet doorgegaan, dus nope. 'k Ga niet zeggen dat het slecht advies is, maar iedereen is anders en zal het ook op z'n eigen manier wel zeggen. Eigenlijk is dit al teveel en hoeft het niet. 2 weken zijn znel voorbij, doe dus maar gewoon verder zoals het is en als je meer nieuws wilt horen of geven ga er dan ongeforceerd voor.

Laatst bewerkt:
Als je uw kas opfret omdat je eventjes moet wachten op af te spreken ben je toch niet zo gezond bezig vind ik.

Gemakkelijk gezegd in tijden waarin je interesse kan hebben in iemand maar er in de tussentijd vaak iemand anders mee weg is. Zeker van man richting vrouw.

In 2024 niet minder dan drie keer meegemaakt. Dates ver vooruit plannen is een risico, dus ik snap dat sommigen zich daarin opjagen.

Gemakkelijk gezegd in tijden waarin je interesse kan hebben in iemand maar er in de tussentijd vaak iemand anders mee weg is. Zeker van man richting vrouw.

In 2024 niet minder dan drie keer meegemaakt. Dates ver vooruit plannen is een risico, dus ik snap dat sommigen zich daarin opjagen.
Dat kan altijd, maar ik denk dat je rapper iemand gaat wegjagen door ze geforceerde berichten te sturen.

Dat kan altijd, maar ik denk dat je rapper iemand gaat wegjagen door ze geforceerde berichten te sturen.
En tegelijkertijd is het één van de grootste redenen waarom er opeens geghost wordt.
De nieuwe (snellere?) partij krijgt alle aandacht en de minder goede partij kan de boom in.

Laatst bewerkt:
En tegelijkertijd is het één van de grootste redenen waarom er opeens gehost wordt.
De nieuwe (snellere?) partij krijgt alle aandacht en de minder goede partij kan de boom in.
Risico's van het spel, zeker? Het is uiteraard aangenamer dat je meteen kan afspreken in plaats van dat je moet wachten. En als je date op die twee weken tijd iemand anders leert kennen waarmee de klik nog beter is dan met jou, dan is het zo. That's life. Ik denk gewoon dat het geen goed idee is om afspraken te zitten maken over hoe jullie die twee weken gaan overbruggen. Dat komt over alsof je al verplichtingen hebt tegenover elkaar, nog voor er nog maar sprake is van een relatie.

Maar als die personen zich comfortabel voelen bij zo'n afspraken ... you do you hé.

Die periode tussen iets inplannen en de date zelf vond ik ook altijd een ambetante. Zelf wel een paar keer subtiel gepolst naar de verwachtingen rond berichten sturen zonder het expliciet te hebben over "hoe wil je deze periode overbruggen?"

Terug
Bovenaan