Het grote BeyondGaming Dating topic

Geen leeftijdsgrens ingesteld hier, ik gebruik die apps ook nooit langer dan 3/4 weken. En dan nog, ik zie wel wat er op mij af komt.

Klopt, maar om in bed te duiken met een 21-jarige voel ik me nu wel niet zo comfortabel meer. Zelf ben ik er 29, en onlangs een date gehad met eentje van 25. Vond ik achteraf gezien toch ook wel jong hoor (of komt toch zo over).

Ik krijg ofwel matches die ´te jong´ zijn en duidelijk niks serieus zoeken (en ik wel op dit moment) ofwel matches die ´te oud´ zijn en naar mijn aanvoelen eerder een spermadonor zoeken dan een stabiele relatie. Mijn leeftijdsgenoten blijken wat afwezig te zijn.

Zit toch in uw hoofd denk ik? Ik word er dit jaar 40 die van mij wordt er 29.
Mijn ex heb ik leren kennen toen zij 22 was en ik 33.
Veel jonger zou ik niet gaan maar 25 vind ik nu echt niet jong voor iemand van 29 se.

25-29 is 4 jaar... Ik denk dat ik nog nooit een relatie heb gehad met iemand die maar zoveel jonger was.
Ik ben nu 40 en mijn vriendin 33, mijn meest recente ex is er 34 en die daarvoor 35.

Niet dat ik dat van plan ben maar als die beweging zich verder zet heb ik dus binnen x aantal jaar ook eentje van 29 😅

De paar lange relaties die ik gehad heb waren ook twee van de drie meer dan vier jaar verschil, de huidige maar anderhalf jaar, alle drie ouder wel :p .

Ooit even iets gehad met 17 jaar verschil dat bleek wel net iets te veel maar idd een jaar of vier... . Als het klikt dan klikt het he.

Zit toch in uw hoofd denk ik? Ik word er dit jaar 40 die van mij wordt er 29.
Mijn ex heb ik leren kennen toen zij 22 was en ik 33.
Veel jonger zou ik niet gaan maar 25 vind ik nu echt niet jong voor iemand van 29 se.
Hmmm, ja en neen. Hangt ook van persoon tot persoon af, je hebt er van 22 die volwassener zijn dan vrouwen van 30. In mijn vorige relatie was er een verschil van 5 jaar (dat zij ouder was) en dat heeft toch serieus bijgedragen aan het eindigen van die relatie. Ik denk dat het eerder een kwestie is van in dezelfde levensfase te zitten en dat (hopelijk) ook te blijven.

Trouwens, 25 zou ik nog overwegen, maar iemand van 21 jaar (degene waarover ik het had) vind ik toch echt wel te jong. En zonder een oordeel over u te willen geven vind ik als 33-jarige een relatie starten met iemand van 22 op z´n minst vreemd.

OT: eergisteren nog Breeze date gehad, was wel aangenaam maar merkte dat mijn goesting om mezelf bloot te geven wel even compleet gaan liggen is. Normaal gezien is er een vervolgafspraak maar dat is wel zonder romantische gevoelens ofzo.

En dan nog toevallig aan de praat geraakt met iemand op een andere app waarmee ik ooit is een romantische avond heb gehad. Die vroeg ook om af te spreken, maar dat gaat dan ook toch een weekje of 2 moeten wachten 😴

Als 24-jarige iets gehad met een 19-jarige. Wel verschillende fases uiteraard: ik begon net te werken en zij zat nog volop in de studentenperiode. Zeer leuke tijd gehad maar uiteindelijk was dat afgesprongen na anderhalf jaar. Zij wou zich nog niet echt binden (maar kreeg een aantal maanden na de breuk wel een nieuwe relatie ...) en ik besefte dat er ook geen toekomst meer in zat.

Als oudere man iets beginnen met een 20-jarige ... zal tussen de lakens misschien wel tof zijn ... maar een relatie is wel meer dan dat en dat is toch een uitdaging om de violen gelijkgestemd te krijgen.

Verhuis waarschijnlijk terug naar belgië dit jaar na 6-7 jaar Azië, gestopt met daten na 2023 hier na de zoveelste toxic mindfuck.

Niet dat ik eigenlijk nog iets verwacht, ben wel blij met gewoon forever single zijn tbh, maar if ever wat kan ik verwachten van de belgische "markt" :S?

Verhuis waarschijnlijk terug naar belgië dit jaar na 6-7 jaar Azië, gestopt met daten na 2023 hier na de zoveelste toxic mindfuck.

Niet dat ik eigenlijk nog iets verwacht, ben wel blij met gewoon forever single zijn tbh, maar if ever wat kan ik verwachten van de belgische "markt" :S?

Waarom keer je terug? Ben wel benieuwd naar je verhaal dan tot 2023 :)

In Azie vallen de vrouwen toch voor je voeten als blanke man?

Althans dat was toch mijn beleving

In Azie vallen de vrouwen toch voor je voeten als blanke man?

Althans dat was toch mijn beleving
Short term misschien kid in a candy store gevoel, long term verre van een cadeau. Vertrouw eigenlijk bijna niemand nog met al de shit die ik hier al heb meegemaakt, mentaal gewoon niet plezant om zo door het leven te moeten gaan tbh :s

Waarom keer je terug? Ben wel benieuwd naar je verhaal dan tot 2023 :)

Vooral omdat ouders een dag ouder worden, geen siblings.

Laatst bewerkt:
Kom eens van onder je steen.

In een deftige stad zoals Brussel bestaat dit al jaren 😅
😅 Geen idee waar het effectief al actief was. Ik hoorde hier enkel laatst dat het nog niet echt in veel steden actief was.

Volgens de website dus:

Antwerpen

Brugge

Brussel

Gent

Hasselt

Leuven

Toch al goed vertegenwoordigd.

Hier ook nog eens een datingapp geïnstalleerd, voor het eerst sinds lang. Daar waar vroeger Tinder the way to go was nu toch geopteerd voor Bumble. Het valt me wel meteen terug op dat vrouwen eigenlijk totaal geen moeite hoeven te doen in het online datinglandschap, want behalve een begroeting wordt er toch niet echt vaak op een interessante manier een gesprek gestart. Om daarna dan ook nooit meer te antwoorden op een bericht van mijn kant (nochtans een pak interessanter dan 'Hallo', maar bon :unsure: ).

Hier ook nog eens een datingapp geïnstalleerd, voor het eerst sinds lang. Daar waar vroeger Tinder the way to go was nu toch geopteerd voor Bumble. Het valt me wel meteen terug op dat vrouwen eigenlijk totaal geen moeite hoeven te doen in het online datinglandschap, want behalve een begroeting wordt er toch niet echt vaak op een interessante manier een gesprek gestart. Om daarna dan ook nooit meer te antwoorden op een bericht van mijn kant (nochtans een pak interessanter dan 'Hallo', maar bon :unsure: ).
Welkom tot de fantastische wereld van het daten :)

Uw aangename, en minder aangename, ervaring mag je altijd hier delen met lotgenoten :p

Ik begrijp soms niet wat ik mis doe. Er wordt vaak gezegd: wees uzelf op chats en dates. Oké, is niet moeilijk dus dat doen we. Uiteindelijk valt het altijd wel stil en ook na pogingen tot reviving van chats blijven dat éénwoordreplys, alsof die arme vrouwen onder schot worden gehouden en moeten chatten met die duivelse hormonale mannen.

Uiteindelijk eens een leuk contact in de Bumblezee met een meisje wat haar nummer gaf zowaar en eens zelf stuurde tot zelfs wilde bellen. Oké, dat bellen was wel nieuw voor mij maar ik ging erin mee. Uiteindelijk mezelf wat geworden en sinds vrijdag gewoon radiostilte op berichten en oproepen.
Het is nu woensdag en ik ga niet achternalopen, echter weer hetzelfde.
Wat is dat toch altijd met dat ghosting?

Ik ben op een leeftijd dat er huizen gekocht worden tussen koppels, kinderen (en ja, sinds m'n petekindje heb ik geleerd dat ik echt zelf kinderen wil) en dit single stuurloze lege leven hangt me zo hard de keel uit dat ik me écht afvraag voor wat ik het doe. Wat hebt ge aan werken en het geld als het toch maar om alleen te blijven is?

En ja, Breeze heb ik ook al geprobeerd, een stuk of 8-10 maar ik kan nu niet kijken gezien m'n account is geblokkeerd vanwege het cancellen van een date + het niet betalen van een match (soms echt een dwingende tot dreigende app).

En ja, ik heb m'n foto's laten nazien en nee ik hoor vaak dat ze ook niet begrijpen dat ik single ben, maar ja wat kopen we ermee...

Terug
Bovenaan