Het grote BeyondGaming Dating topic

Wat zijn de beste dating apps tegenwoordig?
De meest gebruikte Tinder, Bumble, Happn, Breeze, Boo (en Feeld voor de hoge nood).

Of dat ook de beste zijn?
Je moet sowieso wel op de apps waar er mensen uit jouw regio op zitten.

Bumble bevat, naar mijn inziens, momenteel de meest correcte profielen.

Feeld vind ik, ook al is de intentie anders, dan weer misschien de meest correcte app.
No nonsense, nergens het gevoel dat je afgezet wordt of dat ze aan het pushen zijn voor hun betalende formule.
Ze hebben wel een abonnement, maar de app is ook perfect bruikbaar zonder en komt zeer fijn over.
Ook de enige app waar je een profiel niet hoeft weg te swipen om naar de volgende te gaan. Je kan er even over nadenken en pas als je echt iemand niet wil, kies je expliciet voor de nee.
Zou ik wel fijn vinden deze werkwijze bij andere apps ook.

Ben je toch op een of andere manier genaaid als je er koopt.
Ik ga er vanuit dat andere mannen meer succes hebben dan ik 😉 en dan kan zo'n superswipe misschien dan wel iets opleveren.
Meen mij toch te herinneren hier vroeger ook verhalen gelezen te hebben dat ze zijn ingegaan op een superswipe, terwijl ze dat anders, bij een gewone like, misschien niet gedaan hadden.

Wat is jullie ervaring met het nemen van een abonnement op het aantal extra matches?

Ik krijg al heel lang geen likes meer, dus besloot vorige week een maandabonnement te nemen op Bumble.
Nu, een weekje later, heb ik nog geen enkele like gekregen.

:rofl:

Oke, ik zie eruit als een nerd en ben niet echt knap, maar had toch verwacht dat het algoritme me een dienst kon bewijzen als ik centen op tafel leg.

Beste tip die ik kan geven is betere foto's gebruiken.

Dus geen selfies en in de spiegel foto's

Laat zeker uw profiel ook eens onder handen nemen door een vriendin ofzo. Wat kritische vrouwelijke feedback.
Dat is ook wel dubbel. Ik heb mijn profiel al vaker laten hervormen door een vriendin. Dan zit ze daar van nee dit is niet goed, dat moet je zo zeggen.

Dan kijk ik naar de mannen die ze zelf naar rechts swiped, en dat is dan exact wat zij zegt dat vrouwen niet graag hebben.

k heb hier nu al een tijdje iets met iemand en da's heel plezant maar die heeft dus kinderen (en ik heb er ook eentje) en aangezien het nog zo wa in de verkennende fase is spreken wij alleen af op de momenten dat we allebei kinderloos zijn (en die doorsnede is klein). Ze woont dan ook nog eens 45 minuten verderop.

Tis wel echt vuurwerk wanneer we elkaar zien en dat is natuurlijk heel fijn, het is een super affectionele lieve vrouw, en volgens mij ook echt een toffe mama voor haar kinderen. Maar ja, wij hebben precies allebei zo dubbellevens, want er is het leven dat wij samen hebben dat bestaat uit gestolen momenten en kleine uitstapjes, en dan is er eigenlijk 90% van de tijd waarin wij dus elk apart in onze stad onze rol als werkmens of als ouder hebben.

Op zich zou ik het wel tof vinden om haar kinderen ook eens te ontmoeten (vorige week dus sprake van geweest), dat zou het ook direct een stuk gemakkelijker maken om elkaar te zien omdat ge ineens veel meer momenten hebt. Langs de andere kant hangt dat ook wel direct weer een hoop gewicht aan iets wat nog best pril is, en waar gewoon puur praktisch omwille van de afstand al een hoop vraagtekens bij geplaatst kunnen worden want de enige manier waarop wij uberhaupt ooit samen zouden kunnen zijn in de vorm is van een LAT-relatie (want ja, kinderen zijn leuk maar voor de geografische flexibiliteit moet ge het dus niet doen).

Allez ja, ik voel gewoon dat we nu zo wat uit de hele fase zitten waarbij de redenering ophield bij 'is het leuk? -> ja -> ok dan spreken we nog eens af' en dat we nu het in het territorium zitten waarbij er gesprekken gevoerd gaan moeten worden waar eigenlijk geen antwoord op bestaat. Als ge het puur praktisch bekijkt zouden we er gewoon beter nu mee stoppe. Maar ja, da's dan ook weer spijtig want het is plezant en helemaal zeker weet ge het nooit op voorhand. Dit weekend komt ze af en ga ik dus wel eens met haar proberen te kijken hoe zij het hier verder ziet evolueren, want als er op dit moment al ene van de twee is die een LAT-relatie niet ziet zitten (ik ben daar zelf nog niet aan uit eigenlijk) dan heeft het gewoon echt geen zin om verder emotioneel met elkaar verstrengeld te geraken en ook nog eens kinderen te betrekken in dat proces.

Om maar te zeggen dat het leven ingewikkeld is infeite

k heb hier nu al een tijdje iets met iemand en da's heel plezant maar die heeft dus kinderen (en ik heb er ook eentje) en aangezien het nog zo wa in de verkennende fase is spreken wij alleen af op de momenten dat we allebei kinderloos zijn (en die doorsnede is klein). Ze woont dan ook nog eens 45 minuten verderop.

Tis wel echt vuurwerk wanneer we elkaar zien en dat is natuurlijk heel fijn, het is een super affectionele lieve vrouw, en volgens mij ook echt een toffe mama voor haar kinderen. Maar ja, wij hebben precies allebei zo dubbellevens, want er is het leven dat wij samen hebben dat bestaat uit gestolen momenten en kleine uitstapjes, en dan is er eigenlijk 90% van de tijd waarin wij dus elk apart in onze stad onze rol als werkmens of als ouder hebben.

Op zich zou ik het wel tof vinden om haar kinderen ook eens te ontmoeten (vorige week dus sprake van geweest), dat zou het ook direct een stuk gemakkelijker maken om elkaar te zien omdat ge ineens veel meer momenten hebt. Langs de andere kant hangt dat ook wel direct weer een hoop gewicht aan iets wat nog best pril is, en waar gewoon puur praktisch omwille van de afstand al een hoop vraagtekens bij geplaatst kunnen worden want de enige manier waarop wij uberhaupt ooit samen zouden kunnen zijn in de vorm is van een LAT-relatie (want ja, kinderen zijn leuk maar voor de geografische flexibiliteit moet ge het dus niet doen).

Allez ja, ik voel gewoon dat we nu zo wat uit de hele fase zitten waarbij de redenering ophield bij 'is het leuk? -> ja -> ok dan spreken we nog eens af' en dat we nu het in het territorium zitten waarbij er gesprekken gevoerd gaan moeten worden waar eigenlijk geen antwoord op bestaat. Als ge het puur praktisch bekijkt zouden we er gewoon beter nu mee stoppe. Maar ja, da's dan ook weer spijtig want het is plezant en helemaal zeker weet ge het nooit op voorhand. Dit weekend komt ze af en ga ik dus wel eens met haar proberen te kijken hoe zij het hier verder ziet evolueren, want als er op dit moment al ene van de twee is die een LAT-relatie niet ziet zitten (ik ben daar zelf nog niet aan uit eigenlijk) dan heeft het gewoon echt geen zin om verder emotioneel met elkaar verstrengeld te geraken en ook nog eens kinderen te betrekken in dat proces.

Om maar te zeggen dat het leven ingewikkeld is infeite
Je hebt leuke momenten samen. Je staat open voor haar kinderen te ontmoeten. Doe ook daar, stap voor stap, leuke dingen samen doen en dan dient de volgende stap zich ook wel weer aan als die tijd rijp is. Geef het tijd om te groeien en niet al meteen overdenken. Nadenken over te verstrengeld geraken is onzin, liefde is ook leuk, geniet ervan.

Je hebt leuke momenten samen. Je staat open voor haar kinderen te ontmoeten. Doe ook daar, stap voor stap, leuke dingen samen doen en dan dient de volgende stap zich ook wel weer aan als die tijd rijp is. Geef het tijd om te groeien en niet al meteen overdenken. Nadenken over te verstrengeld geraken is onzin, liefde is ook leuk, geniet ervan.
Merci voor uwe reply! Ik ga het ter harte nemen!

Wat zijn de beste dating apps tegenwoordig?
Hier heeft Tinder steeds het ´beste´ gewerkt, al zijn de profielen ook vaak een scam en is dit naar mijn gevoel eerder voor wat los plezier. Op Bumble steeds minder likes (al heb ik onlangs wel mijn record verbroken) maar wel serieuzere profielen.

Happn en Hinge zijn hier in de buurt precies echt niet populair dus nooit echt gebruikt.

Binnen een week nog eens een Breeze date gepland, maar na mijn vorige ervaringen nog steeds geen zin om terug serieus te gaan daten, dus kan is groot dat ik het ofwel afzeg, ofwel het gewoon een ´iets gaan drinken zonder meer´ gaat worden.

Wel daarnet nog een gesprek gehad dat is stopgezet. Had al het gevoel dat het een scam profiel was, en toen ik wat vragen begon te stellen over van waar ze was was het gesprek gedaan.

Kan iemand mij uitleggen wat het nut is van te matchen als je niets van effort in de conversatie wil steken?
ik snap da sommige ni graag chatten maar dan geef je dat toch meteen aan? Kan mij niet inbeelden dat je verwacht op date te gaan als je droog en kort antwoord op vragen en zelf nooit een vraag stelt :unsure:
Skip en next dan maar?

Kan iemand mij uitleggen wat het nut is van te matchen als je niets van effort in de conversatie wil steken?
ik snap da sommige ni graag chatten maar dan geef je dat toch meteen aan? Kan mij niet inbeelden dat je verwacht op date te gaan als je droog en kort antwoord op vragen en zelf nooit een vraag stelt :unsure:
Skip en next dan maar?
- Aandacht willen
- Je bent niet hun eerste keus, ze zijn met iemand aan het praten die ze meer aantrekkelijk vinden.

Skip en next dan maar?
Je bent nummer xxx die ze naar rechts hebben geswiped.

Chat open laten staan en move on met de andere matches. Die geven misschien wel vuur.

Skip en next dan maar?
Toen ik nog op Tinder zat 3j geleden, en mijn huidige vriendin leerde kennen, hebben wij welgeteld 4 berichten naar elkaar gestuurd. Iets in de trend dat we beiden chatten haten, en liever irl afspreken om daar alles uit te horen. Is blijkbaar goed uitgedraaid. Al dat gedoe met typen ook, was het echt beu en als je dan toch serieus bent, spreek dan af ipv elkaars tijd te verdoen.

Ik snap het wel hoor, in't begin van het onlinedaten heb ik ook boeken tekst getypt, maar uiteindelijk draait het toch allemaal uit irl (bij serieuze dates).

Blijkbaar is daar dan die "breeze" app goed voor, bestond toen nog niet volgens mij...

Even een mini paniek momentje vandaag toen ik het artikel van Frank Dingenen aan het lezen was over het feit dat hij geen relatie en/of kinderen had en hij daar wel spijt van had.

Ik ken zijn situatie niet natuurlijk, maar nu ik ondertussen dik een jaar single ben na een lange relatie en moeite heb met matches dan komt dat wel ergens aan.

Ik haat daten, aléja zonder dates kun je het dan wel daten noemen? :p

Ik haat daten, aléja zonder dates kun je het dan wel daten noemen? :p
Ik stelde mij net dezelfde vraag 😀. Ik gebruik die apps, maar eigenlijk is dat gewoon kijken naar wat foto's, want er gebeurt niks interactief.
Na een goede vijf weken ongeveer staan de tellers bij Tinder, Happn, Bumble en Breeze nog altijd op nul.
Ga er bijna mee stoppen. Had gehoopt dat nieuw accounts, waarbij terug alle kansen open lagen, wat meer succes zouden opgeleverd hebben, maar helaas.

Iemand nog recente ervaring met speed dating? (en zoja, waar?)

Collega van mij is onlangs op speeddate geweest in het Brusselse, maar was enorm teleurgesteld in de organisatie/uitwerking. De leeftijdsrange was blijkbaar totaal niet gerespecteerd, waardoor hij daar zat met veel te jonge en veel te oude tegenpartijen.

Terug
Bovenaan