Het grote BeyondGaming Dating topic

Al dat gepraat om er uren later pas achter te komen dat ze een kind heeft. *zucht* Met alle respect aan de mannen die stiefvader willen spelen maar daar pas ik voor.
Je kan dat toch gewoon vrij snel vragen als dat een ding is voor u? Vanaf een zekere leeftijd is de kans op kinderen nu eenmaal groot.

Die van gewichthefsters zijn beter 🏋️‍♀️

Zijn die vele vakantiefoto's ook niet gewoon omdat je op reis nu eenmaal meer/mooiere foto's van jezelf hebt? Ik heb nu ook niet echt veel foto's van mezelf die niet ergens op een of andere trip zijn (niet dat die bruikbaar zijn met mijn resting bitch face)
Sowieso, daar is ook niks mis mee, maar ik bedoel echt van die madammen die als bio hebben ‘planning my next trip’ met een teller van het aantal landen dat ze al bezocht hebben. Op zich is dat niet meer/minder onnozel om uw identiteit aan zoiets op te hangen dan aan gamen, sporten, wijn drinken of wat dan ook, maar het is wel opmerkelijk, en ik vind dat persoonlijk dan wel schreeuwerig.

Maar misschien is dat ook een beetje de leeftijd waarin ik mij bevind, waarbij ge de madammen heel cru gesteld kunt opdelen in twee groepen, de moeders of de vrouwen die heel erg in de verf willen zetten hoe vrij en ongebonden ze zijn. Terwijl ik dan net val op vrouwen die van geen een van de twee echt een ding maken, maar die zichzelf een beetje simpeler en met wat zelfrelativering proberen te ‘verkopen’.

Reizen en wijn is allemaal nog dik oké, maar uitspraken à la "If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best" vind ik nog veel meer red flag.

En paarden.

Vooral paarden.
Ik ben van Lokeren en eet heel graag paardenworsten. Kvraag af en toe eens aan mijn vrouw of zij een paardenmeisje was ;) (ze reed paard, maar was er niet verliefd op)

Amai, hier even verschoten! Had een heel cool gesprek op Bumble met een met wie ik héél graag wou afspreken. En ineens heeft die plots dat gesprek beëindigd, na een hele slechte mop van mij 😮‍💨 .

Gesprekken dat slecht lopen, of stilvallen ben ik wel gewoon, maar dit was een eerste. Misschien moet ik mijn -nogal speciale- humor toch laten voor in´t echt en niet via chat, kan nogal verkeerd over komen denk ik :unsure:

Amai, hier even verschoten! Had een heel cool gesprek op Bumble met een met wie ik héél graag wou afspreken. En ineens heeft die plots dat gesprek beëindigd, na een hele slechte mop van mij 😮‍💨 .

Gesprekken dat slecht lopen, of stilvallen ben ik wel gewoon, maar dit was een eerste. Misschien moet ik mijn -nogal speciale- humor toch laten voor in´t echt en niet via chat, kan nogal verkeerd over komen denk ik :unsure:
Vertel!

Als ze vragen ´stel is een originele vraag´ is ´Wie moet ik verwittigen nadat ik u heb ontvoerd?' niet het correcte antwoord.

Flauw!

EDIT: ik heb net geteld, deze week 12 gesprekken gestart, waarvan er 10 zijn stilgevallen, 1 mij heeft verwijderd en ik met 1 heb afgesproken omdat we allebei overeen zijn gekomen dat het een hele rare match is! Goei statistieken :unsure:

Als ze daardoor het contact afbreekt ligt dat echt niet aan u hoor. En als het qua humor totaal niet matcht is er ook niks verloren aan gegaan.
Haha uiteraard, maar het zag er op het eerste zicht wel een hele knappe/toffe uit dus was jammer.

Ik heb ook nogal een hele sarcastische/droge ondertoon die helemaal fout kan klinken via chat. Heb zo ooit is weken met iemand zitten sturen waarvan ik er niet aan uit kon of die nu nog sarcastischer/droger was dan mij of gewoon heel erg verzuurd. Na één maal af te spreken had ik door dat die gewoon echt heel erg zuur en bitter was :laugh:

"Looking for that oldschool type of love"
En dan een profiel vol met bikini foto's in Dubai en de meest basic restaurant foto's.

Vriendin, zeg gewoon dat ge een sugardaddy wilt.

Ik heb toch maar even terug de verschillende apps van mijn gsm verwijderd.

De resultaten waren deprimerend en het gebrek aan matches was echt niet goed voor mijn zelfvertrouwen. Ik probeer hard om mezelf terug te vinden na een tweetal moeilijke jaren, en dan helpt dit echt niet.

Misschien richting de zomer terug eens installeren als ik hopelijk terug wat meer mijn plaats gevonden heb.

Ik heb toch maar even terug de verschillende apps van mijn gsm verwijderd.

De resultaten waren deprimerend en het gebrek aan matches was echt niet goed voor mijn zelfvertrouwen. Ik probeer hard om mezelf terug te vinden na een tweetal moeilijke jaren, en dan helpt dit echt niet.

Misschien richting de zomer terug eens installeren als ik hopelijk terug wat meer mijn plaats gevonden heb.
Soms duurt het even ze voor het algoritme werkt, maar algemeen (ik weet je leeftijd wel niet) zijn mensen de apps beu. En overal is hetzelfde verhaal.

Probeer Breeze, dat is nog tof :)

Boys, even advies nodig!

Maandag uiteindelijk die afspraak gehad met de match waarbij we allebei vonden dat het een rare match was en daardoor wel wouden afspreken. Eventjes iets mee gaan drinken, was idd een hele vreemde combo maar wel een heel tof gesprek gehad waarbij we uiteindelijk ook over onze dating ervaringen hebben gebabbeld, alsook mijn negatieve van een tijdje terug. Plots gaf ze de opmerking dat ze merkte dat ik heel zelfzeker was maar van zodra het daarover ging ik heel onzeker werd, en daar heeft ze absoluut een punt.

Dag erna krijg ik op Bumble terug een bericht van een stilgevallen gesprek, wat heeft geleid tot een afspraak komende zondag. Ziet er een hele toffe uit, en zo klinkt het gesprek ook wel dus ik best positief. Maar sinds vandaag zit ik plots enorm hard met het gevoel dat ik ook eventjes geen zin heb om ´weeral´ met iemand af te spreken want mentaal ben ik de laatste (hele drukke) weken wel een beetje op.

Dus, wat zou ik doen? Afspraak verzetten, met 99% kans dat dat hierna niet meer door gaat of gewoon gaan en hopen dat ik binnen 3 dagen wel goesting heb?

Terug
Bovenaan