Het grote BeyondGaming Dating topic

Kan mij inbeelden dat dat voor u de doodsteek geeft aan de motivatie om er verder mee af te spreken maar imo is gedegouteerd zijn nergens voor nodig. Het enige dat ge eventueel kunt zeggen dat ze u hier verschuldigd is, is eerlijkheid en dat hebt ge gekregen. Allez, courage en slaat het niet te veel aan uw hart komen!
Ja, gedegouteerd is niet het juiste woord inderdaad. Gewoon zot dat paar dagen ervoor...

Maar idd, vanavond goed maffen en hop met de geit(en)!

Kan mij inbeelden dat dat voor u de doodsteek geeft aan de motivatie om er verder mee af te spreken maar imo is gedegouteerd zijn nergens voor nodig. Het enige dat ge eventueel kunt zeggen dat ze u hier verschuldigd is, is eerlijkheid en dat hebt ge gekregen. Allez, courage en laat het niet te veel aan uw hart komen!
"Hé maar we waren nog niet officieel samen dus ik heb toch niets verkeerd gedaan?" Nee, inderdaad, maar als er op zo'n manier met u wordt omgegaan heb je mijns inziens wel gewoon het recht om (in the heat of the moment) 'gedegouteerd' te zijn van iemand. Dit lijkt me het typische voorbeeld van iemand die net uit een relatie komt en nood heeft aan een rebound, maar nog niet klaar is voor iets serieus. Niets mis mee natuurlijk, maar wees ook daar dan gewoon op voorhand al eerlijk in, in plaats van het te hebben over 'maar ik wil het nog laten groeien'. Iemand ijdele hoop (blijven) geven is toch helemaal niet netjes?

"Hé maar we waren nog niet officieel samen dus ik heb toch niets verkeerd gedaan?" Nee, inderdaad, maar als er op zo'n manier met u wordt omgegaan heb je mijns inziens wel gewoon het recht om (in the heat of the moment) 'gedegouteerd' te zijn van iemand. Dit lijkt me het typische voorbeeld van iemand die net uit een relatie komt en nood heeft aan een rebound, maar nog niet klaar is voor iets serieus. Niets mis mee natuurlijk, maar wees ook daar dan gewoon op voorhand al eerlijk in, in plaats van het te hebben over 'maar ik wil het nog laten groeien'. Iemand ijdele hoop (blijven) geven is toch helemaal niet netjes?
Goh, da weet ik allemaal nie. Dat is dan ook weer niet in een vacuum gebeurd, maar nadat al discussie is gekomen, nadat hij haar nummer overal verwijderd heeft etc. Is zoiets niet de optelsom van een hele hoop kleine dingen bij elkaar? Moest het gewoon over de hele lijn simpel en plezant zijn geweest dan waren we nu misschien een heel ander gesprek aan het voeren.

Los daarvan ben ik inderdaad wel van mening dat ge elkaar zeker in het begin niet echt iets verschuldigd zijt, zoals ik hier boven al zei is't in het begin toch vooral wat aan elkaar snuffelen en aanvaarden dat de kans reëel is dat er 1 van de 2 in het begin afhaakt om welke reden dan ook. Helpt wel om een beetje duidelijk naar elkaar toe te zijn op dat vlak ook. Ik vind het al best mooi dat ze zo eerlijk is om het tegen hem te vertellen wat er gebeurd is zodat hij ook gewoon zijn eigen conclusies er aan kan koppelen en hopelijk zonder veel 'wat als' vragen kan wegwandelen van de situatie als hij dat wenst. Dat op zich is al vaak geen evidentie.

Holy help, ik heb de symptomen van verliefdheid na slechts 2 dates 🙉🙈🙊, op één week, en de derde date is morgen al...
dus 3 keer op één week.

Voelt mega-onverstandig om die gevoelens nu al te hebben, want ik ben écht geen puber meer, en heb helaas ook ervaring met hoe dit negatief kan uitdraaien. Na 25-tal dates in 2024 - yep, ik heb geteld - zonder al te veel succes of zelfs gekwetste gevoelens (afgewezen worden maar ook afwijzen), voelt dit wel effe héél erg snel.

Holy help, ik heb de symptomen van verliefdheid na slechts 2 dates 🙉🙈🙊, op één week, en de derde date is morgen al...
dus 3 keer op één week.

Voelt mega-onverstandig om die gevoelens nu al te hebben, want ik ben écht geen puber meer, en heb helaas ook ervaring met hoe dit negatief kan uitdraaien. Na 25-tal dates in 2024 - yep, ik heb geteld - zonder al te veel succes of zelfs gekwetste gevoelens (afgewezen worden maar ook afwijzen), voelt dit wel effe héél erg snel.
Je kan het maar beter even omarmen toch? Het kan snel voorbij zijn of net wat langer duren.

Maar eigenlijk haal ik daar de laatste tijd niet zoveel voldoening meer uit. 😂

Ik weet oprecht niet wat het gaat worden hier, héél gemengde signalen. Time will tell.
Mijn Instagram heeft plots 101 tips voor dit soort zaken, lang leven het algoritme! Volgens alle influencers moet je dan ruimte geven en uzelf terugtrekken. Had ik bij die vorige ook beter gedaan :unsure:

Hier ter compensatie vorig weekend nog is Bumble geinstalleerd, waarop ik vroeger bijna nooit matches had. Nu op een paar dagen tijd 8. Waarvan 4 quasi niet antwoorden, 2 heel saaie gesprekken zijn, ééntje ik echt mee zou willen afspreken maar ik ervoor vrees, en ééntje waar ik volgende week mee heb afgesproken omdat ik oprecht benieuwd ben of dit nu een heel vreemde match is of niet (een totaal ander type dan waar ik normaal mee zou afspreken). I´ll keep you all updated!

Ohja, en normaal morgen ook eentje, maar die laat niks meer weten. Ondanks dat het wel een knappe was was het gesprek ook maar saai.

Laatst bewerkt:
Na in eind 2023 mijn relatie van 8+ jaar stop te zetten heb ik nu besloten om te proberen daten. Ik zit nu een goeie maand redelijk actief bezig op 3 dating apps (Happn, Bumble en Boo) en vraag mij af wat een "normaal" aantal matches is als man? Ik heb 1 match op Happn waar ik nu net (traag) mee aan het chatten ben en 1 op Bumble die het gesprek heeft laten verlopen nadat ik eerst had gestuurd. (Daarnaast heb ik nog 2-3 likes gehad van vrouwen die mijn type niet zijn en de afstand te groot is)

Ik snap wel dat vrouwen veel meer keuze hebben op dating apps en ik mss wat alternatiever ben (tattoos op armen, handen en vingers zichtbaar in de foto's en momenteel licht roos haar, maar dat is zelf moeilijk te zien) en ik ben zeker genen Brad Pitt or whatever maar denk ook niet dat ik er slecht uitzie, redelijk "standaard" denk ik.

Also waarom hebben 90% van de vrouwen zo'n focus op reizen, actief leven en sporten (zelf als het uiterlijk dat precies niet vertoond)? Mss dat ik dat wat te letterlijk opneem maar ik zou denken dat als reizen 1 van u interesses is dat ge dan toch een paar keer per jaar op reis gaat, wat de meeste rond mij toch niet doen alleszins.

Na in eind 2023 mijn relatie van 8+ jaar stop te zetten heb ik nu besloten om te proberen daten. Ik zit nu een goeie maand redelijk actief bezig op 3 dating apps (Happn, Bumble en Boo) en vraag mij af wat een "normaal" aantal matches is als man? Ik heb 1 match op Happn waar ik nu net (traag) mee aan het chatten ben en 1 op Bumble die het gesprek heeft laten verlopen nadat ik eerst had gestuurd. (Daarnaast heb ik nog 2-3 likes gehad van vrouwen die mijn type niet zijn en de afstand te groot is)

Ik snap wel dat vrouwen veel meer keuze hebben op dating apps en ik mss wat alternatiever ben (tattoos op armen, handen en vingers zichtbaar in de foto's en momenteel licht roos haar, maar dat is zelf moeilijk te zien) en ik ben zeker genen Brad Pitt or whatever maar denk ook niet dat ik er slecht uitzie, redelijk "standaard" denk ik.

Also waarom hebben 90% van de vrouwen zo'n focus op reizen, actief leven en sporten (zelf als het uiterlijk dat precies niet vertoond)? Mss dat ik dat wat te letterlijk opneem maar ik zou denken dat als reizen 1 van u interesses is dat ge dan toch een paar keer per jaar op reis gaat, wat de meeste rond mij toch niet doen alleszins.
Leeftijd weten zou ook handig zijn. Happn en boo ken ik zelfs niet.

Het hangt van veel af. En je tattoos etc maken het je zeker niet makkelijker. De gemiddelde man (dan heb ik het gemiddelde mensen in mijn omgeving, gemiddelde looks, gemiddelde activiteit op de apps) kan echt wel zo laag zijn als 1-2 per maand, andere uitschieters zitten dan op 10 per dag. Maar dat zijn praktisch swimsuit modellen.

Note ook dat je soort score krijgt op basis van hoeveel mensen jou liken. Dus al de gemiddelde dame je misschien niet gaat swipen vanwege de tattoos, gaat je score zakken. Maar mensen met hoge scores krijgen ook voornamelijk mensen met hoge scores te zien. Dus is er plots een heel knappe dame met ook veel tattoos, waar welke elke vent op aan het swipen is, die heeft dan een hoge score, jij potentieel een lage, waardoor ookal de match goed is, je mekaar waarschijnlijk toch niet gaat zien.

Misschien meer uitleg dan dat je wou, maar dan begrijp je de backend. Trek het je niet te veel aan, swipe wat voor de fun. Als er iets van komt, cava, anders ook oké.

Leeftijd weten zou ook handig zijn. Happn en boo ken ik zelfs niet.

Het hangt van veel af. En je tattoos etc maken het je zeker niet makkelijker. De gemiddelde man (dan heb ik het gemiddelde mensen in mijn omgeving, gemiddelde looks, gemiddelde activiteit op de apps) kan echt wel zo laag zijn als 1-2 per maand, andere uitschieters zitten dan op 10 per dag. Maar dat zijn praktisch swimsuit modellen.

Note ook dat je soort score krijgt op basis van hoeveel mensen jou liken. Dus al de gemiddelde dame je misschien niet gaat swipen vanwege de tattoos, gaat je score zakken. Maar mensen met hoge scores krijgen ook voornamelijk mensen met hoge scores te zien. Dus is er plots een heel knappe dame met ook veel tattoos, waar welke elke vent op aan het swipen is, die heeft dan een hoge score, jij potentieel een lage, waardoor ookal de match goed is, je mekaar waarschijnlijk toch niet gaat zien.

Misschien meer uitleg dan dat je wou, maar dan begrijp je de backend. Trek het je niet te veel aan, swipe wat voor de fun. Als er iets van komt, cava, anders ook oké.
Leeftijd is 29, 30 wordende. Boo is redelijk nieuw denk ik, en eerder gefocused op introverte mensen, maar werkt niet zo goed, zitten ook niet zo veel mensen op. Happn heeft naast het standaard swipen ook nog dat je kan zien als je mensen ergens bent tegengekomen in't echt.

Tattoos zullen het zeker niet makkelijker maken. Ik ben ze zelf al gewoon natuurlijk maar snap wel dat dat voor de gemiddelde mens nog vaak een issue kan zijn, had er nog niet echt bij stil gestaan.

Die uitleg is wel interessant, bedankt alvast. Heb een ex-collega die nog bij Tinder heeft gewerkt en me zei dat dat niets voor mij zou zijn, maar heb toen nooit gevraagd naar de effectieve werking. Ik probeer er alvast niet te veel waarde aan te hechten

Also waarom hebben 90% van de vrouwen zo'n focus op reizen, actief leven en sporten
In mijn swipetijd veel van die clichéprofielen zien passeren. Daar zullen zeker leuke vrouwen tussen gezeten hebben maar als uw profiel er hetzelfde uitziet als 90% van den hoop en weinig zegt over uzelf dan spring je er niet uit en wordt er enkel nog geswiped op looks. Ze houden allemaal van reizen en wijn en vullen dan hun profiel aan met deze foto's:
  • Op een terras met een glas witte wijn/rosé in de hand
  • Groepsfoto met 2 à 3 vriendinnen
  • Selfie in de auto, vrijwel altijd met zonnebril op
  • Foto op een festival/optreden/...
  • Foto van de rug, handjes in de lucht gestoken, mooi berglandschap of ander buitenlands ding op de achtergrond.
Zie het als de datingversie van LinkedIn waar iedereen ook maar wat overdrijft om van zichzelf een interessante partij te maken waardoor het eigenlijk een hoop eenheidsworst wordt.

andere uitschieters zitten dan op 10 per dag. Maar dat zijn praktisch swimsuit modellen
Goh, die "uitschieters" haalde ik ook en ben echt geen swimsuit model en woon ook niet in een grootstad met hopen aanbod. Het is denk ik vooral een kwestie van geen clichéprofiel te hebben zodat je er een beetje uit springt en je de types aantrekt die bij u passen. (ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan)

In mijn swipetijd veel van die clichéprofielen zien passeren. Daar zullen zeker leuke vrouwen tussen gezeten hebben maar als uw profiel er hetzelfde uitziet als 90% van den hoop en weinig zegt over uzelf dan spring je er niet uit en wordt er enkel nog geswiped op looks. Ze houden allemaal van reizen en wijn en vullen dan hun profiel aan met deze foto's:
  • Op een terras met een glas witte wijn/rosé in de hand
  • Groepsfoto met 2 à 3 vriendinnen
  • Selfie in de auto, vrijwel altijd met zonnebril op
  • Foto op een festival/optreden/...
  • Foto van de rug, handjes in de lucht gestoken, mooi berglandschap of ander buitenlands ding op de achtergrond.
Zie het als de datingversie van LinkedIn waar iedereen ook maar wat overdrijft om van zichzelf een interessante partij te maken waardoor het eigenlijk een hoop eenheidsworst wordt.
Die foto's zijn wel echt accuraat lol
Mss dat ik dan ook wat te eerlijk ben, ik ga ook wel graag eens op reis maar om dan te zeggen dat dat zo'n belangrijk punt is..

Het grote verschil met LinkedIn is dat ik daar dan wel veel berichtjes krijg, weliswaar voor een job dat ik niet eens doe, in een of andere dwaze startup 😅
Ma bon, zal het allemaal wat meer met een korrel zout te nemen, maar als er dan ook niets van bio of info ingevuld is dan ben je er wel snel door.

Ik kon mij daar ook aan ergeren op de paar weken dat ik er op heb gezeten :’) ik had ook al rap zoiets van wat is dat met al die grieten die van ‘reizen’ precies hun identiteit hebben gemaakt.

Goh, die "uitschieters" haalde ik ook en ben echt geen swimsuit model en woon ook niet in een grootstad met hopen aanbod. Het is denk ik vooral een kwestie van geen clichéprofiel te hebben zodat je er een beetje uit springt en je de types aantrekt die bij u passen. (ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan)
Of je bent stiekem knapper dan je denkt? 🤠

hahaha zo herkenbaar al dat reizen, als ik zo'n profiel zie dan denk ik meteen 'god vermoeiend'.

Terwijl ik echt wel graag reis, maar ik ben ook graag gewoon in België, ik heb niet constant die drang naar een nieuw nog zotter avontuur.

Keuze genoeg dan moest ik ooit vrijgezel zijn iemand die zou zeggen ugh reizen nee dat zou nooit matchen of ze zou moeten zeggen ga jij maar x aantal keer weg per jaar (en zelfs dan) :p .

Terug
Bovenaan