iamhollywood
Well-known member
Ik wou inderdaad enkel een positieve noot brengen in de thread.Toch leuk dat er nog hoop is... Proficiat alvast!
Tikkeltje gevaarlijk (maar positief, dus hopelijk geen war/ban voor "racisme") om te zeggen, maar mensen van mixed heritage/roots zijn vaak ook gewoon "mooier" volgens veel mensen als is het maar omdat ze idd unieker zijn. Is zelfs wetenschappelijke onderzoek over (bron).
Heel het online daten had mij ook onzeker gemaakt. Ondanks de vele likes en matches, dat zegt echt niets, dat maakt niet dat vrouwen het makkelijker hebben dan mannen want de vraag is altijd in hoeverre het allemaal oprecht is.
Was in volle corona lockdown. Hij had bij hem thuis gekookt. Ik ging voor dessert zorgen, had onderweg bij de bakker 2 potjes verse chocomousse gekocht. Er stond een chocoladen hartje in elk potje, had dat niet gezien. Als hij zijn potje opende zei hij ‘oh is dat hartje voor mij?’. Ik schaamde mij dood omdat ik na al dat online dating gedoe en teleurstellingen niet te fel van stapel wou lopen, dus ik lachte het weg met ‘ah oei, dat was niet de bedoeling’. We zaten met een avondklok en ik moest op tijd door, hij had heel de avond die klok in het oog want hij wou mij kussen maar was even onzeker en wist niet goed hoe dus heeft hij toch maar de vraag gesteld en kijk waar we vandaag zijn
.Dus go with the flow, probeer en laat u niet te fel afschrikken. Ik vind het nog altijd stom dat ik die hartjes op de chocomousse heb weggelachen, al heb ik het intussen wel ruim kunnen uitleggen.

(gespot op Happn)

Voor casual stuff lag dat anders. Kheb zo ergens het gevoel dat ik een hoop ga laten liggen door er nu al in te springen. Tzit vast in mijn hoofd.