Het grote BeyondGaming Dating topic

Een like op Tinder gekregen van een vrouwelijke collega die ik niet ken maar die werkt in hetzelfde departement - een paar keer zien passeren op kantoor. Naar links geswipet omdat ik de risico’s niet wil nemen.. anders had ik wel naar rechts geswipet.
Dit snap ik niet.

Afgelopen week een reel zien voorbij komen op Insta en vond die wel grappig.
Man stond op een kruispunt en dan stonden er wegwijzers :

Naar boven : single moms
Naar rechts : fat chicks
Naar onder : booze and hookers
Naar links : forever alone

:lol:

Gelukkig schatten veel mensen mij vlot 10 jaar jonger dus ik kan gelukkig nog in de mid 20's pool daten zonder vreemd bekeken te worden maar anders kon ik even goed op dat kruispunt staan.

Heb zelf al gemerkt dat er op de apps veel dames van in de 30 vallen onder of wel "heb kinderen en wil meer" of "heb kinderen en hoef er niet meer"
En voor mij hoeft geen van beide, en voor de aanval hier begint dit ligt puur aan mijzelf en het feit dat ik nog gwn te graag eens feest af en toe en als ik al ooit kinderen wil is het wss 1 en dan van mezelf met iemand die er nog geen heeft.

Vrouwen met kinderen zoeken vaker eerder een “vader” voor hun kinderen en financiële stabiliteit dan een partner voor henzelf.

Ik blijf er ver van weg.

Vrouwen met kinderen zoeken vaker eerder een “vader” voor hun kinderen en financiële stabiliteit dan een partner voor henzelf.

Ik blijf er ver van weg.
Wat is dat nu weer voor onzin?

Hoeveel koppels gaan er uit elkaar? Lijkt mij niet meer dan normaal dat eens een bepaalde leeftijd het aanbod singles met kinderen toeneemt.
Ik heb zelf mijn partner op tinder ontmoet toen we beiden 32 waren. Wij waren beiden kinderloos maar hebben beiden ervaren dat het merendeel op die leeftijd al kinderen had.
Ik heb net ervaren dat de meesten met kinderen onzekerder waren want het moest niet alleen met hun klikken maar ook met de kinderen. Niemand was op zoek naar extra ouder, die kinderen hebben 2 ouders.

De moeilijkheid ligt hem denk ik eerder in het vormen van een nieuw gezin. Je moet u schikken naar een overeenkomst met de andere ouder, als je zelf kinderen hebt moeten die onderling overeenkomen en qua locatie moet het ook niet altijd eenvoudig zijn. Denk dat daarom velen net bewust een latrelatie aangaan zolang de kinderen thuis wonen.

Afgelopen week een reel zien voorbij komen op Insta en vond die wel grappig.
Man stond op een kruispunt en dan stonden er wegwijzers :

Naar boven : single moms
Naar rechts : fat chicks
Naar onder : booze and hookers
Naar links : forever alone

:laugh:

Gelukkig schatten veel mensen mij vlot 10 jaar jonger dus ik kan gelukkig nog in de mid 20's pool daten zonder vreemd bekeken te worden maar anders kon ik even goed op dat kruispunt staan.

Heb zelf al gemerkt dat er op de apps veel dames van in de 30 vallen onder of wel "heb kinderen en wil meer" of "heb kinderen en hoef er niet meer"
En voor mij hoeft geen van beide, en voor de aanval hier begint dit ligt puur aan mijzelf en het feit dat ik nog gwn te graag eens feest af en toe en als ik al ooit kinderen wil is het wss 1 en dan van mezelf met iemand die er nog geen heeft.
Ok, Leonardo.

Derde date was naar mijn inziens een succes, na iets actief te doen samen urenlang weer kunnen praten en uiteindelijk de fysieke barriere wat kunnen breken met een paar knuffels en snelle kus. Op het einde nog een wandeling gemaakt arm in arm en de vierde date volgt volgende week. :)
Aantal dates verder en zaken gaan nog steeds zeer goed. Enkele uren zeer passioneel geweest op de achterbank van m'n wagen ;)
Volgende afspraak heeft ze gevraagd om samen Breeze/Bumble/... te verwijderen (we noemen het tegenwoordig niet meer daten maar afspreken hehe)
Lijkt me allemaal wel nog altijd wat surreëel dat m'n eerste match in de eerste week van online daten tot nu toe zo een voltreffer is dus ben nog een beetje op mijn hoede.

Laatst bewerkt:
Aantal dates verder en zaken gaan nog steeds zeer goed. Enkele uren zeer passioneel geweest op de achterbank van m'n wagen ;)
Volgende afspraak heeft ze gevraagd om samen Breeze/Bumble/... te verwijderen (we noemen het tegenwoordig niet meer daten maar afspreken hehe)
Lijkt me allemaal wel nog altijd wat surreëel dat m'n eerste match in de eerste week van online daten tot nu toe zo een voltreffer is dus ben nog een beetje op mijn hoede.
Soms moet je je gewoon smijten en echt niet nadenken.

Verschoven nadat jullie al een datum hadden vastgelegd in de app?
Nee ik had mijn beschikbaarheden doorgegeven in het systeem, zij nog niet. Paar dagen zijn zo voorbij gegaan zonder antwoord, en daarna opeens melding gekregen dat ze het 20 dagen heeft verlengd met persoonlijk berichtje dat ze het te druk heeft.

Terug
Bovenaan