De rode vlag bij uitstek vond ik toch altijd iets in de trant van "zijn er nog eerlijke mannen?" of iets over een hart dat al vaak gebroken was, schrijffouten optioneel maar waarschijnlijk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Ik zoek een eerlijke bad boy met een gouden hart, veel tattoos en een moto. Kyano, Leandro en Shanaia komen altijd op de eerste plaats!!!"De rode vlag bij uitstek vond ik toch altijd iets in de trant van "zijn er nog eerlijke mannen?" of iets over een hart dat al vaak gebroken was, schrijffouten optioneel maar waarschijnlijk.
Goh, Feeld claimt de meer "alternatieve" te zijn. Maar ik denk dat Tinder of dergelijke nog steeds het beste is als je naar dergelijke op zoek bent.Wat zijn volgens jullie de beste apps voor FWB als hetero? Ik vraag het voor een vriend.
Feeld heeft dan ook een vrij beperkte userbase tegenover een Tinder bijvoorbeeld. Heb daar ne keer premium genomen om eens een maandje te testen met wat Google Play credit dat ik overhad en dat was toch betreurend.Goh, Feeld claimt de meer "alternatieve" te zijn. Maar ik denk dat Tinder of dergelijke nog steeds het beste is als je naar dergelijke op zoek bent.
Snoeper. weet uw vrouw dat!?Nooit van gehoord, maar meteen een match en ondertussen toch al ff met een fwb bezig.

Uiteraard.Snoeper. weet uw vrouw dat!?![]()
En is ze er ook OK mee?Uiteraard.
'Ja, maar schat, ik had wat Google Play credit over. Zoiets kan je toch niet verloren laten gaan?'En is ze er ook OK mee?
Lijkt me nogal voor de hand ja. Laten we zeggen dat we er beiden onze pleziertjes op na houden.En is ze er ook OK mee?
Ik vind dat wel ferm dat jullie dat kunnen.Lijkt me nogal voor de hand ja. Laten we zeggen dat we er beiden onze pleziertjes er op na houden.
Plus ik vond het wel eens geestig en enerverend om dating platformen te testen. Wat een troep soms en echt volk van alle markten.
Misschien wel als je dat met @Green Mamba doet.Ik vind dat wel ferm dat jullie dat kunnen.
Dat zou hier thuis niet goed komen.
Als zijn mamba green is zou ik er toch iets van bescherming rond doen. Thank me later.
Leuke app inderdaad.Breeze al eens geprobeerd?
Enige dating app die ik momenteel gebruik. Het is best wel aangenaam om de hele small talk achterwege te hebben en gewoon ineens wat te gaan drinken of wandelingske te doen bij een match. Aangenaam om gewoon elke dag paar profieltjes aangeboden te krijgen en verder niets te hoeven doen.
is dat al wijdverspreid qua locaties?Leuke app inderdaad.
Wel regelmatig twijfelmomentjes of op basis van weinig informatie moeten beslissen of je iets wilt gaan drinken.
Maar da's net het leuke aan het concept.
Na een paar dagen dan toch eens ja gekozen, benieuwd of er iets uit komt.
We kunnen Brugge dan ook moeilijk een stad noemen. Louter een museum waar je met je date uit Hasselt, Leuven, Brussel, Antwerpen, en Gent eens naartoe kan.In Belgie: Hasselt, Leuven, Brussel, Antwerpen, en Gent
Gewoon de hoofdsteden precies nu ik het typ, behalve Brugge.
Ze laten de gigantische Kortrijkse markt liggen. Tsss.We kunnen Brugge dan ook moeilijk een stad noemen. Louter een museum waar je met je date uit Hasselt, Leuven, Brussel, Antwerpen, en Gent eens naartoe kan.
Had ik dan weer naar rechts geswiped om het net wat ongemakkelijk te makenEen like op Tinder gekregen van een vrouwelijke collega die ik niet ken maar die werkt in hetzelfde departement - een paar keer zien passeren op kantoor. Naar links geswipet omdat ik de risico’s niet wil nemen.. anders had ik wel naar rechts geswipet.