Het grote BeyondGaming Dating topic

@Green Mamba

Is deze das ruig genoeg voor u?

tietiet.jpg

Inclusief karookes :love:

Op bumble zitten precies wel meer normale, opgeleide, niet lelijke vrouwen maar ook die zullen wel overladen worden met likes waardoor je niet tot een gesprek komt.
Er zitten zeker leuke profielen op Tinder maar het is toch vooral gericht op vleeskeuring. Veel clichéprofielen ook (reisjes-wijntjes) en het algoritme werkt sinds ergens februari-maart dit jaar voor geen meter meer. Bumble lijkt een beetje kwalitatiever, mensen steken daar wat meer moeite in hun profiel heb ik de indruk. En kijk, hier van 't straat geraakt via Bumble dus het kan echt wel.

Tinder steekt toch wel tegen. In het begin had ik best veel matches, denk op een gegeven moment een 20 tal, maar geen enkele vrouw die me echt aansprak waardoor ik geen zin had om er energie in te steken. De matchees neigen meestal toch naar de marginale simpele kant of gewoon geen aantrekking.

En voor de rest van die zielloze "ik wil de wereld ontdekken" types of altijd met drank in de hand.
Waar zijn de gewone (aantrekkelijke) mensen die ook gewoon een job hebben en verantwoordelijkheden in't leven waardoor ze niet continu in de sportschool, vakantie of uitgaansleven zitten.

Op bumble zitten precies wel meer normale, opgeleide, niet lelijke vrouwen maar ook die zullen wel overladen worden met likes waardoor je niet tot een gesprek komt.

Zit er geen volk hier op BG om eens samen een stapje de echte wereld in te zetten ipv die apps? Want mijn beperkte sociale kring brengt me ook niet op plaatsen waar je nog iemand tegenkomt.

Breeze al eens geprobeerd?

Enige dating app die ik momenteel gebruik. Het is best wel aangenaam om de hele small talk achterwege te hebben en gewoon ineens wat te gaan drinken of wandelingske te doen bij een match. Aangenaam om gewoon elke dag paar profieltjes aangeboden te krijgen en verder niets te hoeven doen.

Breeze al eens geprobeerd?

Enige dating app die ik momenteel gebruik. Het is best wel aangenaam om de hele small talk achterwege te hebben en gewoon ineens wat te gaan drinken of wandelingske te doen bij een match. Aangenaam om gewoon elke dag paar profieltjes aangeboden te krijgen en verder niets te hoeven doen.
Die zitten wel nog niet in Menen. En niet in Kortrijk.

1 foto
Bio : My insta @wineanddinemelikethequeeniam
Nuja op elk platform heb je wel A en B types.
Ik swipete in mijn eigen leeftijdsrange (40), daar kom je dat soort dingen minder tegen. Vooral bio's met "GEEN ONS/FWB!" of "GEEN LEUGENAARS!!!" zijn daar vaste prik. Naast reisjeswijntjes en "ik doe graag iets actief maar zit ook graag gezellig thuis."

Ik swipete in mijn eigen leeftijdsrange (40), daar kom je dat soort dingen minder tegen. Vooral bio's met "GEEN ONS/FWB!" of "GEEN LEUGENAARS!!!" zijn daar vaste prik. Naast reisjeswijntjes en "ik doe graag iets actief maar zit ook graag gezellig thuis."
Waarom zou een leugenaar eerlijk zeggen dat hij een leugenaar is? :thinking:

Waarom zou een leugenaar eerlijk zeggen dat hij een leugenaar is? :thinking:
Mja, ik snap de logica van zo'n tekstjes ook niet hoor. Veel van die dingen schreeuwen "Ik ga mij nooit of te nimmer openstellen voor iemand en be prepared voor veel drama" uit. Ik denk dat je net het type dat met uw voeten rammelt aantrekt met zo'n tekst, de rest swiped zo'n profielen weg.

Mja, ik snap de logica van zo'n tekstjes ook niet hoor. Veel van die dingen schreeuwen "Ik ga mij nooit of te nimmer openstellen voor iemand en be prepared voor veel drama" uit. Ik denk dat je net het type dat met uw voeten rammelt aantrekt met zo'n tekst, de rest swiped zo'n profielen weg.
Iedereen liegt bijna, dus “geen leugenaars” zetten is vrij hypocriet.

1. Eerlijke mensen: liegen 0 tot 2 keer per dag
  2. Middelmatige leugenaar: liegen 3 tot 5 keer per dag
  3. Veelvuldige leugenaars: liegen vaker dan 6 keer per dag
En nu is de vraag, tot welke groep behoorden de meeste deelnemers? De resultaten zijn geruststellend. Want 74,7 procent van de deelnemers viel onder de categorie ‘eerlijke mensen’, 19,6 procent mocht zichzelf middelmatige leugenaar noemen en slechts 5,7 procent liegt regelmatig.
Bron: https://www.metronieuws.nl/lifestyl...ensen-leugenaars-liegen-onderzoek-wetenschap/

Onderzoek: https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/03637751.2021.1985153

Iedereen liegt bijna, dus “geen leugenaars” zetten is vrij hypocriet.
Dat is gewoon de Tindermanier om te zeggen "Ik wantrouw iedereen en ga mij nooit van zijn leven kunnen binden aan iemand." Maar met het beperkt aantal tekens dat je in een Tinderbio kan gebruiken soupeert dat te veel tekens op en is "GEEN LEUGENAARS!!!" korter. Net zoals "NO FWB" betekent dat ze niet graag Frieten, Waterzooi en Ballekes in tomatensaus eten.

Terug
Bovenaan