Het grote BeyondGaming Dating topic

Hoe snel zien jullie dat dan zitten, plus-papa of mama zijn?

Met wie ik aan het daten ben sturen wij soms wel ne foto van de kleintjes naar elkaar, maar voor dat een date mijn zoon zou ontmoeten, dan zijn we toch al een (half) jaar serieus aan het daten/samen, denk ik dan. Ik heb geen zin dat mijn kind er een paar zien passeren.

(Ik zit ook in die leeftijdscategorie dat praktisch elke match een kind heeft, maar ja ik heb dat ook dus ik klaag niet)
Zoals @Mulan zei: Eerst iets stabiels uitbouwen en dan pas kinderen betrekken. Ik ken zo iemand die de nieuwe partner al na enkele weken introduceert bij de kinderen. Na een paar maanden is het dan gedaan, intussen zijn die kinderen al gehecht aan die nieuwe partner en dan verdwijnt die plots uit beeld. Kan altijd gebeuren hé, het is nooit simpel en kan altijd mislopen, maar liever eerst wat stabiliteit zodat ze dat geen 5 keer na elkaar moeten doorlopen. In het ouderschapsplan staat minstens 3 maand vooraleer de kinderen mee betrokken worden maar ik rek dat liever nog een stuk langer. Ik ben ook niet geneigd om een nieuwe partner hier snel te laten inwonen (voor zover dat al ooit het geval gaat zijn). Hangt af van situatie tot situatie maar daar mag al snel ruim een jaar over gaan voordat ik daar nog maar aan wil denken.

Ik weet het, ge kunt maar proberen...
Maar nee, meneer in de binnenspeeltuin, het is niet omdat mijn dochter even oud is als jouw kleinkinderen dat ik door jou versierd wil worden. Hoe beleefd je ook wel bent!

Laatst bewerkt:
Hey, ge hebt touche! Dat telt toch voor iets, nee?
Daar ben ik nog niet zo zeker van! 🤭
Nuja, het was gene "bompa", eerder een vijftiger schat ik op basis van zijn uiterlijk en echt heel beleefd! Tot 3x toe gevraagd (op 3 verschillende momenten) of we niets wilden drinken en toen ik vertrok nog een hoopvolle: "Misschien tot morgen?" Qua aanpak (beleefd, niet opdringerig) zat hij wel goed! Alleen bij de verkeerde vrees ik. 😁

Daar ben ik nog niet zo zeker van! 🤭
Nuja, het was gene "bompa", eerder een vijftiger schat ik op basis van zijn uiterlijk en echt heel beleefd! Tot 3x toe gevraagd (op 3 verschillende momenten) of we niets wilden drinken en toen ik vertrok nog een hoopvolle: "Misschien tot morgen?" Qua aanpak (beleefd, niet opdringerig) zat hij wel goed! Alleen bij de verkeerde vrees ik. 😁
Moh, ben jij ook niet bijna 50?

Hoe snel zien jullie dat dan zitten, plus-papa of mama zijn?

Met wie ik aan het daten ben sturen wij soms wel ne foto van de kleintjes naar elkaar, maar voor dat een date mijn zoon zou ontmoeten, dan zijn we toch al een (half) jaar serieus aan het daten/samen, denk ik dan. Ik heb geen zin dat mijn kind er een paar zien passeren.

(Ik zit ook in die leeftijdscategorie dat praktisch elke match een kind heeft, maar ja ik heb dat ook dus ik klaag niet)
Mijn vriendin zal altijd gewoon 'de vriendin van papa' blijven. Wij waren een paar maanden samen tot ze eens langs kwam bij ons. Moet wel zeggen dat even in een fase zaten van 'hier kan het stoppen'. Dan bedacht ik mij idd wel hoe erg het zou zijn voor mijn kind als ze zou verdwijnen uit zijn leven zonder boe of bah.

Ik heb sjans dat mijn vriendin geen kinderen heeft of wilt, dat is ook iets waar ik bewust naar op zoek naar ben gegaan.

Ik weet het, ge kunt maar proberen...
Maar nee, meneer in de binnenspeeltuin, het is niet omdat mijn dochter even oud is als jouw kleinkinderen dat ik door jou versierd wil worden. Hoe beleefd je ook wel bent!

Een keer was mijn zoontje op een klimrek proberen zijn nek te breken toen de papa van een ander kind zich aangesproken voelde om hem te komen redden en vroeg daarna of onze kinderen samen mochten spelen zodat wij ergens rustig op een bankje konden gaan zitten om te praten maar dacht nee yuuuu dat gaan we dus niet doen.:nono:

Een keer was mijn zoontje op een klimrek proberen zijn nek te breken toen de papa van een ander kind zich aangesproken voelde om hem te komen redden en vroeg daarna of onze kinderen samen mochten spelen zodat wij ergens rustig op een bankje konden gaan zitten om te praten maar dacht nee yuuuu dat gaan we dus niet doen.:nono:
De dochter deed beter: "Ga praten met die meneer, mama!"
Euh... Bedankt, negeerder van de "girl code"! :unsure:

Ge kunt maar proberen zeker. Een blauwtje lopen is het einde van de wereld niet he. Al zou ik wel niet in die speeltuin blijven zitten.

giphy.gif

Mijn vriendin zal altijd gewoon 'de vriendin van papa' blijven. Wij waren een paar maanden samen tot ze eens langs kwam bij ons. Moet wel zeggen dat even in een fase zaten van 'hier kan het stoppen'. Dan bedacht ik mij idd wel hoe erg het zou zijn voor mijn kind als ze zou verdwijnen uit zijn leven zonder boe of bah.

Ik heb sjans dat mijn vriendin geen kinderen heeft of wilt, dat is ook iets waar ik bewust naar op zoek naar ben gegaan.
Maar uw kind was geen probleem?

Er is een collega op mij werk (bedrijf van +- 1.000 man) die ik al een klein jaartje ken. Toen ik ze leerde kennen wist ik dat ze een relatie had die op heden al enkele jaren duurt. Heb haar altijd wel heel aantrekkelijk en interessant gevonden maar was toen indertijd wat aan het klooien op Bumble/Tinder. Had niet de minste intentie meer dan vrienden te zijn. Sinds een half jaartje nemen wij twee samen deel met een groep collega's waarbij we afterwork drinks, dinners en parties doen. We amuseren ons samen, beleven de leukste avonden... Na een tijdje merkte ik op dat we dagelijks aan het chatten waren met elkaar, altijd samen lunchten, aan de koffiemachine stonden.

Soit, de weken passeren. Ik had nog een ticket over voor een concert en wist dat zij fan was van de artiest in kwestie. Day arrives. Tijdens het concert zitten we aan elkaars lijf, kunnen we elkaar niet loslaten... De volgende dag bedacht ik me dat het gewoon de happy pills waren die we genomen hadden, dat het wat onschuldig geflirt was. Echter initieert zij de volgende ochtend met sexting. En de sexting neemt toe, gebeurt tijdens werk, bijna elke dag en avond. Na een paar weken lijken we er allebei eronder af te zien. Zij wenst haar relatie niet op te geven en zegt ermee te willen stoppen met het geflirt. Ik vertrek net dan op reis voor een maand dus in mijn hoofd was het een clean break.

Echter na een paar dagen (en dus tijdens het begin van m'n verlof) begint het weer van voren af aan. Het gaat dan verder dan sexting... we sturen lieve berichtjes naar elkaar, zeggen dat we elkaar missen, voortdurend aan elkaar denken etc etc... Dit blijft duren voor een aantal weken maar sterft uiteindelijk opnieuw een stille dood. Ze zegt opnieuw dat ze haar relatie niet wilt opgeven, dat ze zich schuldig voelt. Ondertussen merk ik dat langs mijn kant de gevoelens voor haar sterker en sterker worden. Soit. Ik kom terug uit m'n verlof, er is opnieuw een afterwork event en daar hebben we weer niet van elkaars lijf kunnen blijven. Ze zegt in m'n gezicht dat ze me wilt, ze constant denkt aan me... De sexting en de lieve berichtjes hervatten weer echter na een paar dagen heb ik dan maar zelf gezegd dat er maar beter een einde aan komt. Ze verlaat haar vriend niet en als ik er eens over nadenk (vrij lastig als je aan het crushen bent) besef ik hoe toxisch en completely fucked up deze hele situatie is. Er is nu complete radiostilte tussen ons (op mijn vraag) maar ik blijf nog obsessief aan haar denken. Tot nu toe lukt het vlot om al het contact te mijden.

Laatst bewerkt:
Als je continu aan elkaars lijf zit bij momenten, is er dan nooit gekust geweest? Wel balen voor jou, maar vanuit het perspectief van haar vriend zou ik dit al overspel vinden. Niet alleen dat affectieve maar ook het hele sextinggebeuren.

Iets willen beginnen met iemand die er niet veel graten inziet om een half jaar achter de rug van haar partner te sexten etc... what could possibly go wrong...

Idd, mentaal zou ik ook hiervan afzien. Onthoud wel dat ze dit evenzeer met iemand anders kan doen, als ze het al met jou doet.
Dit is voor mij ook al overspel, en zij weet dat evenzeer.

Iets willen beginnen met iemand die er niet veel graten inziet om een half jaar achter de rug van haar partner te sexten etc... what could possibly go wrong...
Ik moet zeggen dat dit toch ook in mijn hoofd zou spelen. Je kiest niet op wie je verliefd wordt, maar wel hoe je er dan mee omgaat denk ik.

Als je continu aan elkaars lijf zit bij momenten, is er dan nooit gekust geweest? Wel balen voor jou, maar vanuit het perspectief van haar vriend zou ik dit al overspel vinden. Niet alleen dat affectieve maar ook het hele sextinggebeuren.
Ik vind dat ook gewoon overspel moet ik zeggen. Ik vind dat zelfs vele malen erger dan eens een korte zoen delen met een willekeurig iemand op een dronken avond en daarna niks meer. Dit is systematisch en heeft maanden geduurd; zo'n hypothetische korte zoen is iets eenmalig.

Off-topic maar er zijn veel mensen die van die arbitraire grenzen hanteren wanneer het over overspel gaat, en ik begrijp dat niet. Hoe vaak ik al niet heb gehoord 'het was geen bedrog want we hebben geen seks gehad' of 'het was geen bedrog want we hebben maar 1 keertje gekust'. Vanaf het moment dat je iets amoureus achter de rug van je partner doet waarvan je weet dat het heel slecht zou vallen wanneer het uitkomt dan ben je aan het bedriegen vind ik.

Dan heb ik het niet over een avondje onschuldig verbaal flirten met een vreemde of weet ik veel, maar als je achter de rug van je partner zulke zaken zit te sturen dan ben je mijns inziens gewoon aan het bedriegen. Ik zou het dan persoonlijk ook moeilijk hebben om die persoon te vertrouwen als mogelijke partner.

Ik vind heel dit "teasing" gedoe nogal puberaal, of ligt dat dan aan mij?

Als er enkel maar geplaagd wordt, en er komt niets méér van, dan zou ik daar vrij snel van afknappen eerlijk gezegd.
Het is bij mij van ofwel ja of nee.

Dat aan het lijntje worden gehouden, daar zou ik eerlijk gezegd zelf onzeker van worden; en zo snel mogelijk haar wandelen sturen.

Ik vind heel dit "teasing" gedoe nogal puberaal, of ligt dat dan aan mij?

Als er enkel maar geplaagd wordt, en er komt niets méér van, dan zou ik daar vrij snel van afknappen eerlijk gezegd.
Het is bij mij van ofwel ja of nee.

Dat aan het lijntje worden gehouden, daar zou ik eerlijk gezegd zelf onzeker van worden; en zo snel mogelijk haar wandelen sturen.
Tgoh ja het is natuurlijk een cliché voor een reden: het gebeurt wel degelijk vrij vaak. Iemand die mogelijk wat in een sleur zit in zijn/haar relatie en dan wat spannende dingen wil doen met iemand anders zonder ooit echt de intentie te hebben om daar volledig voor te gaan. Je ziet het vaak in films maar het gebeurt in het echte leven ook heel vaak.

Die mensen liegen eigenlijk tegen twee personen: tegen hun partner en (vaak; ik zeg niet dat dat bij Madou het geval was) ook tegen de persoon waarmee ze bedriegen, omdat die toch vaak op den duur beloftes krijgt in het genre van 'ik ga er binnenkort bij weg' of toch op zijn minst die verwachting hebben na al die berichten en momentjes.

Soms is die persoon waarmee het bedrog zich afspeelt dan na verloop van tijd ook nog eens stevig verliefd geworden, wat de situatie alleen maar pijnlijker maakt: de bedrieger kan vrij makkelijk terug naar het oude leven en de partner (als het niet uit komt, tenminste) maar dat is voor die derde persoon niet het geval, en die blijft vaak alleen achter als de bedrieger het 'speeltje' beu is. Liefde maakt blind, dus voor mensen in die situatie is het vaak al wat moeilijker om 'nee' te zeggen omdat ze toch ergens blijven hopen dat het allemaal wel goed komt.

Voor mij is dit ook allang overspel en moet daar niets fysiek voor gebeuren om van overspel te spreken, maar tegenwoordig gelden er in heel wat relaties andere afspraken op vlak van seksualiteit.

Geen idee welk soort relatie die collega heeft...

Terug
Bovenaan