MisterV
Well-known member
Zoals @Mulan zei: Eerst iets stabiels uitbouwen en dan pas kinderen betrekken. Ik ken zo iemand die de nieuwe partner al na enkele weken introduceert bij de kinderen. Na een paar maanden is het dan gedaan, intussen zijn die kinderen al gehecht aan die nieuwe partner en dan verdwijnt die plots uit beeld. Kan altijd gebeuren hé, het is nooit simpel en kan altijd mislopen, maar liever eerst wat stabiliteit zodat ze dat geen 5 keer na elkaar moeten doorlopen. In het ouderschapsplan staat minstens 3 maand vooraleer de kinderen mee betrokken worden maar ik rek dat liever nog een stuk langer. Ik ben ook niet geneigd om een nieuwe partner hier snel te laten inwonen (voor zover dat al ooit het geval gaat zijn). Hangt af van situatie tot situatie maar daar mag al snel ruim een jaar over gaan voordat ik daar nog maar aan wil denken.Hoe snel zien jullie dat dan zitten, plus-papa of mama zijn?
Met wie ik aan het daten ben sturen wij soms wel ne foto van de kleintjes naar elkaar, maar voor dat een date mijn zoon zou ontmoeten, dan zijn we toch al een (half) jaar serieus aan het daten/samen, denk ik dan. Ik heb geen zin dat mijn kind er een paar zien passeren.
(Ik zit ook in die leeftijdscategorie dat praktisch elke match een kind heeft, maar ja ik heb dat ook dus ik klaag niet)