Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik denk dat de kans reëel was dat het in een trio of op zijn minst duo zou geëindigd zijn.
(Tenminste als uw verhaal wat klopt met de realiteit.)
Alles wat ik hierboven geschreven heb, klopt met de realiteit.
Maar ook al hadden ze zeker gevoel voor humor, dit zou sowieso ongepast overgekomen hebben.
In dat opzicht is er echt geen verschil tussen deze setting of een andere setting.

Alles wat ik hierboven geschreven heb, klopt met de realiteit.
Maar ook al hadden ze zeker gevoel voor humor, dit zou sowieso ongepast overgekomen hebben.
In dat opzicht is er echt geen verschil tussen deze setting of een andere setting.
Het zijn 2 naakte vrouwen die zelf initiatief nemen om met een alleen zittende naakte man te gaan keuvelen, om dan te vragen om naakt gefotografeerd te worden door die naakte man.

Trust me, die setting is anders dan andere settings 😄

Het zijn 2 naakte vrouwen die zelf initiatief nemen om met een alleen zittende naakte man te gaan keuvelen, om dan te vragen om naakt gefotografeerd te worden door die naakte man.

Nee, echt niet voor mensen die regelmatig naaktlopen. Mensen die dat nooit doen, hangen daar direct allerlei connotaties aan (seks, blijkbaar), maar zoals Slyke ook zei, je vergeet op den duur gewoon dat je geen kleren aan hebt.

Nee, echt niet voor mensen die regelmatig naaktlopen. Mensen die dat nooit doen, hangen daar direct allerlei connotaties aan (seks, blijkbaar), maar zoals Slyke ook zei, je vergeet op den duur gewoon dat je geen kleren aan hebt.
Zelfs al waren ze niet naakt, schat ik de kans toch vrij hoog in dat ze initieel geïnteresseerd waren in Slyke :)

😂 Ik lig hier even plat van het lachen, omdat je alles op één hoop smijt...

Eerste ontmoeting was in zee (kort gesprekje) en pas de keer daarna (toen we elkaar al wat kenden) hadden ze hun smartphone mee. Omdat ze graag wat betere foto's wilden dan selfies, was het niet onlogisch dat ze het aan mij vroegen (we kenden elkaar dan toch al).

Pas de allerlaatste keer (ik denk dat dit toen de vierde of vijfde ontmoeting was)(en toen wisten we al elkaars namen, waar we woonden en dat soort dingen) trokken ze naar zee en dan passeerden ze langs mij.
Dan zijn ze blijven staan en hebben we voor de laatste keer gepraat (en het zou eigenlijk raar geweest zijn mochten ze niet zijn blijven staan, als je intussen elkaar al redelijk goed kent ).

Ik zie de humor er wel van in van de posts hierboven, maar zoals @glashelder ook zegt: er was bij heel dit gebeuren geen enkele seksuele connotatie.
Behalve dan, zoals in mijn initiële post aangegeven, dat ik zelf nogal stom ben geweest om geen verder contact vast te leggen (wat dan uiteindelijk zou kunnen uitgroeien tot een seksuele relatie, maar dat staat los van deze setting).

Voor de meeste mensen die niets met nudisme hebben zijn mannen en vrouwen die elkaar naakt tegemoet komen de facto seksueel bezig. Zet mij op een strand en er ontsnapt ergens een tiet heb ik die ook wel gezien, maar als je naakstranden gewoon bent kijk je daar wellicht niet meer van op (tenzij de tiet de moeite waard is).

Maar ze was dus niet van Bredene zelf, neem ik aan? Anders moet je nog eens proberen gaan op een mooie dag, dit weekend geven ze nog mooi weer?

Maar ze was dus niet van Bredene zelf, neem ik aan? Anders moet je nog eens proberen gaan op een mooie dag, dit weekend geven ze nog mooi weer?
Nee, nee, ze waren niet van Bredene.
Vlaamse rand rond Brussel, dus toch een eindje weg van de kust.

Uw suggestie doet mij wat denken aan die man die 'de vrouw van zijn leven ' had gezien in de Colruyt:
Dat is sowieso zoeken naar een speld in een hooiberg.
Misschien dat ik dit weekend inderdaad wel eens terug naar zee ga, maar het zal een gewoon strand zijn... 😉

Zoals ik al eerder schreef, als je een gesprek afsluit met "we zien misschien elkaar nog wel eens" en dingen als "ja, volgend jaar, hé", dan weet je eigenlijk dat het zo goed als zeker stopt.

Op Werchter ook een fijn contact gehad met iemand (niet dating-gerelateerd) en toen ook afgesloten met "tot volgend jaar" (waarbij je sowieso op dat moment weet dat die kans ontzettend klein is).

Het enige wat overblijft is een leuke herinnering.

Nee, nee, ze waren niet van Bredene.
Vlaamse rand rond Brussel, dus toch een eindje weg van de kust.

Uw suggestie doet mij wat denken aan die man die 'de vrouw van zijn leven ' had gezien in de Colruyt:
Dat is sowieso zoeken naar een speld in een hooiberg.
Misschien dat ik dit weekend inderdaad wel eens terug naar zee ga, maar het zal een gewoon strand zijn... 😉

Zoals ik al eerder schreef, als je een gesprek afsluit met "we zien misschien elkaar nog wel eens" en dingen als "ja, volgend jaar, hé", dan weet je eigenlijk dat het zo goed als zeker stopt.

Op Werchter ook een fijn contact gehad met iemand (niet dating-gerelateerd) en toen ook afgesloten met "tot volgend jaar" (waarbij je sowieso op dat moment weet dat die kans ontzettend klein is).

Het enige wat overblijft is een leuke herinnering.
Goh ja, het is een misgelopen kans maar het is een leuke herinnering en dat is toch ook iets waard denk ik dan. Het heeft geen zin om daarover te blijven treuren en de volgende keer dat je zoiets meemaakt heb je een herkansing.

Ik heb een paar dagen geleden voor de eerste keer ooit Tinder geinstalleerd, en daarnet heel uitgebreide sextalk gehad met een griet die ik totaal niet ken maar wel foto´s van mijn kop heeft.

Dit kan zo fout aflopen :unsure:

Ik heb een paar dagen geleden voor de eerste keer ooit Tinder geinstalleerd, en daarnet heel uitgebreide sextalk gehad met een griet die ik totaal niet ken maar wel foto´s van mijn kop heeft.

Dit kan zo fout aflopen :unsure:
En is 'kop' beeldspraak voor iets anders?
Waarom zou dit verkeerd aflopen? Het één kan toch niet meteen aan het andere gekoppeld worden?

Terug
Bovenaan