GETHEZ
Well-known member
Oh, je ziet er naturel uit...Je had hen bv. kunnen complimenteren met hun leuke kledingstijl![]()
Kan ni mis gaan !!!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh, je ziet er naturel uit...Je had hen bv. kunnen complimenteren met hun leuke kledingstijl![]()
De kleur van je tepelhof past mooi bij je ogenOh, je ziet er naturel uit...
Kan ni mis gaan !!!
Niet dat je daar ooit iemand het hof mee gaat maken.Ik denk eerlijk gezegd dat het in die situatie van Slyke wel eens gewerkt zou kunnen hebben...De kleur van je tepelhof past mooi bij je ogenNiet dat je daar ooit iemand het hof mee gaat maken.
Dan zouden ze mij zéker niet weggezet hebben als één of andere creep!Ik denk eerlijk gezegd dat het in die situatie van Slyke wel eens gewerkt zou kunnen hebben...

Ik denk dat de kans reëel was dat het in een trio of op zijn minst duo zou geëindigd zijn.Dan zouden ze mij zéker niet weggezet hebben als één of andere creep!![]()
Alles wat ik hierboven geschreven heb, klopt met de realiteit.Ik denk dat de kans reëel was dat het in een trio of op zijn minst duo zou geëindigd zijn.
(Tenminste als uw verhaal wat klopt met de realiteit.)
Het zijn 2 naakte vrouwen die zelf initiatief nemen om met een alleen zittende naakte man te gaan keuvelen, om dan te vragen om naakt gefotografeerd te worden door die naakte man.Alles wat ik hierboven geschreven heb, klopt met de realiteit.
Maar ook al hadden ze zeker gevoel voor humor, dit zou sowieso ongepast overgekomen hebben.
In dat opzicht is er echt geen verschil tussen deze setting of een andere setting.

Nee, echt niet voor mensen die regelmatig naaktlopen. Mensen die dat nooit doen, hangen daar direct allerlei connotaties aan (seks, blijkbaar), maar zoals Slyke ook zei, je vergeet op den duur gewoon dat je geen kleren aan hebt.Het zijn 2 naakte vrouwen die zelf initiatief nemen om met een alleen zittende naakte man te gaan keuvelen, om dan te vragen om naakt gefotografeerd te worden door die naakte man.
Trust me, die setting is anders dan andere settings![]()
Zelfs al waren ze niet naakt, schat ik de kans toch vrij hoog in dat ze initieel geïnteresseerd waren in SlykeNee, echt niet voor mensen die regelmatig naaktlopen. Mensen die dat nooit doen, hangen daar direct allerlei connotaties aan (seks, blijkbaar), maar zoals Slyke ook zei, je vergeet op den duur gewoon dat je geen kleren aan hebt.

Het zijn 2 naakte vrouwen die zelf initiatief nemen om met een alleen zittende naakte man te gaan keuvelen, om dan te vragen om naakt gefotografeerd te worden door die naakte man.
Trust me, die setting is anders dan andere settings![]()
Ik lig hier even plat van het lachen, omdat je alles op één hoop smijt...Nee, nee, ze waren niet van Bredene.Maar ze was dus niet van Bredene zelf, neem ik aan? Anders moet je nog eens proberen gaan op een mooie dag, dit weekend geven ze nog mooi weer?

En wij die nu graag foto's willen zouden zien, van de dames en van jou uiteraard ook.Het enige wat overblijft is een leuke herinnering.
Goh ja, het is een misgelopen kans maar het is een leuke herinnering en dat is toch ook iets waard denk ik dan. Het heeft geen zin om daarover te blijven treuren en de volgende keer dat je zoiets meemaakt heb je een herkansing.Nee, nee, ze waren niet van Bredene.
Vlaamse rand rond Brussel, dus toch een eindje weg van de kust.
Uw suggestie doet mij wat denken aan die man die 'de vrouw van zijn leven ' had gezien in de Colruyt:
Dat is sowieso zoeken naar een speld in een hooiberg.![]()
Geen happy end voor man die verliefd werd in Colruyt: vrouw van zoekertje laat van zich horen, maar heeft slecht nieuws
Het verhaal van de intussen beroemde Colruyt Cupido in Sint-Niklaas krijgt niet het verhoopte sprookjeseinde. Na een zoektocht waar Evelyn Gomez enorm veel respons op kreeg, heeft ze de dame in kwestie uiteindelijk toch gevonden. Jolien uit Sint-Niklaas bleek de uitverkorene, maar heeft al twee...m.nieuwsblad.be
Misschien dat ik dit weekend inderdaad wel eens terug naar zee ga, maar het zal een gewoon strand zijn...
Zoals ik al eerder schreef, als je een gesprek afsluit met "we zien misschien elkaar nog wel eens" en dingen als "ja, volgend jaar, hé", dan weet je eigenlijk dat het zo goed als zeker stopt.
Op Werchter ook een fijn contact gehad met iemand (niet dating-gerelateerd) en toen ook afgesloten met "tot volgend jaar" (waarbij je sowieso op dat moment weet dat die kans ontzettend klein is).
Het enige wat overblijft is een leuke herinnering.
En wij die nu graag foto's willen zouden zien, van de dames en van jou uiteraard ook.
Al dan niet met of zonder kleren.
Ik stel als alternatief voor dat je met een goede vriendin afspreekt met @Slyke om het moment te reconstruerenVoor de duidelijkheid: ik heb zelf die foto's niet, hoor. Die zijn gewoon genomen met hun eigen smartphone.

Ik was/ben nog bezig met teruglezen.Ik stel als alternatief voor dat je met een goede vriendin afspreekt met @Slyke om het moment te reconstrueren![]()
mmm toch 's vragen waar mijn vriendin voorbije weekend wasNee, nee, ze waren niet van Bredene.
Vlaamse rand rond Brussel, dus toch een eindje weg van de kust.

En is 'kop' beeldspraak voor iets anders?Ik heb een paar dagen geleden voor de eerste keer ooit Tinder geinstalleerd, en daarnet heel uitgebreide sextalk gehad met een griet die ik totaal niet ken maar wel foto´s van mijn kop heeft.
Dit kan zo fout aflopen![]()