Vervolgens stelde ze zelf enthousiast voor om hij haar te gaan eten. Op haar verzoek blijven slapen (heb niet aangedrongen op seks omdat ik de dingen eens rustig/serieus wilde aanpakken en zij ook iets serieus zocht).
Mja, met de ene date wil je het dan beter, kalmer en voorzichtiger aan doen dan met bv. alle vorige, je leert uit je zogezegde fouten, ook al zijn het er niet echt, terwijl in dit geval lijkt of die vrouw toch wat meer 'specerijen' van jou had verwacht dan het voorzichtige, ondanks ze aangaf van niet.
Dan krijg je er toch wel spijt van dat er niks meer gebeurd is voor dat je 't deksel van zo'n ghosting scharminkel op uw kop krijgt (en hiermee bedoel ik zowel een man of vrouw die ghost).
Wellicht wou ze ook niet echt iets serieus of zat ze zelf nog in een relatie en had ze het nog wat moeilijk, of kwam haar ex plots weer opdagen om haar te heroveren... Who knows... Het is dan jammer dat men de waarheid niet kan zeggen, ja het kan dan kwetsten, maar dan ligt het 'slachtoffer' er niet over te piekeren zoals jij wellicht wel even deed.
Het is normaal van bepaalde verwachtingen te hebben, maar tegenwoordig mag je er helemaal geen meer hebben.
Als ik op date ga om kennis te maken met een potentiële partner heb ik echt wel verwachtingen dat het iets leuks zal worden in alle openheid en eerlijkheid, ook al valt het uiteindelijk tegen dan ga ik de knoop doorhakken en er open en eerlijk over zijn naar het midden of einde toe, dan heb je beiden minstens een fijne avond gehad en hoef je niet achteraf nog eens ghosten of berichten gaan sturen.
't Is soms om depressief van te worden hoe sommige mensen interageren. Ik ben alleszins blij dat ik daarvan af ben.
3 no shows? Dat heb je me nu nog nooit verteld
Jup,
ene van de kust, maand aan een stuk chatten, mekaar op social media toegevoegd enz. Op de avond dat we op eerste date zouden gaan was die met de trein naar Antwerpen gaan shoppen met haar moeder en in de late namiddag bevestigde die nog de date en dat ze huiswaarts vertrokken was om zich klaar te maken en dan ging afkomen. Zat ik daar dus te wachten in een volkscafétje, niks meer van nieuws, straal genegeerd bij het bellen, want ik had 'r nr. Die antwoorde dus niet eens, berichten & chat idem. Zielig mens gewoonweg. En neen ik denk niet er toen iets ernstig gebeurd was, enkel dat haar ouders het wellicht niet ok vonden ofzo, en ik denk ook niet dat ze me gezien heeft toen ik er al zat. Maar er zat daar dus een klant-vriend en dus maar wat zitten babbelen & zuipen met dat ervaren kaliber van een mens die al een 4-tal keer getrouwd was.
De andere heilige maria, een studente van Gent, 2 dates mee gehad, en voor de 3de had ze me uitgenodigd in Gent om eens uit te gaan en op 'r kot te 'overnachten' gezien de dronken toestand waarin we zouden verkeren.
Ze stuurde dat ze in café A was, ik kom daar toe, nergens te zien, dan zat ze in café B, zo'n 400m verder, ook nergens te zien, probleem was dat die zeer traag antwoordde op berichten.
Dan wat in de auto blijven zitten wachten en was 't plots café C. Ben dan naar haar kot gereden in de veronderstelling dat die daar in de buurt zou zijn, nope. Naar huis gereden en nooit meer iets gestuurd met mekaar. Nooit geen antwoord of excuses whatsoever. Zeer vreemde interactie achteraf gezien.
Wat voor een zielig persoon moet je wel niet zijn om zo met iemand z'n voeten te spelen. Dus ja, ondanks we mekaar al gezien hadden en er toch een bepaalde klik was, een no show...
De derde meest recente was in Oekraïne, niet zo erg want ik had binnen het uur weer een andere date.
Heb ik ook gehost? Jawel, maar tenzij het gesprek verwijderd werd door de andere persoon waardoor je niks meer kon sturen, liet ik toch nog iets weten... Er zullen er wel nog een paar zijn maar ik kan er niet meer opkomen.
De date voorstellen na weken of maanden chatten die dan plots zonder antwoord bleven op Tinder of andere dating sites kan ik ook niet meer op 1 hand tellen, het is jammer dat ghosten bestaat, maar het is wel degelijk menselijk.