Het grote BeyondGaming Dating topic

M'n probleem is dat ik niet kan flirten of versieren. Ik ga met vrouwen om als met mannen.
Is dat niet de sleutel tot succes, dat je op een gewone manier met een potentiële partner kan omgaan zonder dat je je anders moet voordoen?
Zolang je geen voze praat verkondigt op jouw dates, zoals tussen mannen wel eens gebeurt, zie ik het niet echt als een probleem...

Maar enfin, waarom is dit geen algemene kennis die in het middelbaar wordt onderwezen?
Ik vraag mij dat nu toch wel ook af. Ik zie nu door deze openbaring gewoon mijn ganse jeugd in elkaar storten, zoveel gemiste kansen.
Kameraad van mij is op uitwisseling geweest in een land (ik wil Wit Rusland zeggen, maar niet zeker) waar de verhouding man-vrouw 1 tegen 2 was. Daar was het pas makkelijk. Daar mochten bvb op fuiven de venten gratis binnen en moesten de vrouwen betalen.

Uit eigen ervaring: hoe kouder en noordelijker het land, hoe makkelijker het is om vrouwen te versieren.
En ik ... ik heb toen gekozen om naar Brighton te trekken ... waar ik nu van weet dat het de gay capital of Europe is 😥.

Laatst bewerkt:
Ze zei niet alleen rare dingen, maar hoe ze het schreef was minstens even raar.

Ik vroeg of we elkaar wat beter kunnen leren kennen en bijvoorbeeld ergens iets kunnen gaan drinken. Haar antwoord is dat dat kan, maar of ik dan niet eerst met haar een ritje in haar auto zou kunnen doen omdat ze iemand zocht om samen met haar op de autosnelweg te rijden, want daar was ze nog onzeker over.

WTF? Dit is toch geen eerste date? Dus ik moet met iemand die ik van haar noch pluimen ken een ritje gaan maken op de autosnelweg en dat terwijl zij kapot gaat van de stress omdat ze angstig is om daar te rijden...

Ze zei niet alleen rare dingen, maar hoe ze het schreef was minstens even raar.

Ik vroeg of we elkaar wat beter kunnen leren kennen en bijvoorbeeld ergens iets kunnen gaan drinken. Haar antwoord is dat dat kan, maar of ik dan niet eerst met haar een ritje in haar auto zou kunnen doen omdat ze iemand zocht om samen met haar op de autosnelweg te rijden, want daar was ze nog onzeker over.

WTF? Dit is toch geen eerste date? Dus ik moet met iemand die ik van haar noch pluimen ken een ritje gaan maken op de autosnelweg en dat terwijl zij kapot gaat van de stress omdat ze angstig is om daar te rijden...
Gij weet niet wat rijles kost zeker 😜

Uit eigen ervaring: hoe kouder en noordelijker het land, hoe makkelijker het is om vrouwen te versieren.
En ik ... ik heb toen gekozen om naar Brighton te trekken ... waar ik nu van weet dat het de gay capital of Europe is 😥.
Noorwegen en Zweden ook (dat waren toffe 3 jaren als vrijgezel :oi22::hurrr:)
Ik heb tijdens mij jaar Erasmus in Zweden vooral geleerd dat casual seks met vreemden niets voor mij is.

Voor ik vertrok had ik die verhalen ook allemaal gehoord en ik dacht dat ik mij ging amuseren daar. Maar eens er een meisje mij het aanbod gaf had ik gewoon zoiets van "Nee. Ik ken jou totaal niet."

Ik ben uiteindelijk wel met een mede-studente in bed beland ginder... Maar daar kruip ik nu nog steeds elke avond bij in bed. 🥰

Is dat niet de sleutel tot succes, dat je op een gewone manier met een potentiële partner kan omgaan zonder dat je je anders moet voordoen?
Zolang je geen voze praat verkondigt op jouw dates, zoals tussen mannen wel eens gebeurt, zie ik het niet echt als een probleem...
Bwah, of ik ben ontwetend en kan ogenschijnlijke cryptische gedragingen niet ontcijferen of ik ga er te veel vanuit dat vrouwen gewoon aardig willen zijn. Als ik sommige mannen moet geloven, is een simpele goeiendag al versieren, indien het van een vrouw komt.

Ik heb begrepen dat er fysiek contact wel eens ondernomen moet worden. Dat is toch een hele stap en dat kan u brandmerken als een "fuckboy".

Terug
Bovenaan