Ik heb bij sommigen toch ook dat gevoel. Een vriendin kloeg van de week dat er op onze leeftijd (30+) niets deftigs meer op tinder te vinden valt. Maar als ik de eisen hoor verbaast het mij niet dat je niemand vindt. Waren tijdje terug samen op vakantie, ze had haar chatvriendjes gestuurd dat ze op vakantie was en dus even niet beschikbaar. Werd ze mega pissig omdat er ene dagelijks stuurde met 'Hey, hoe is het daar? Wat staat er vandaag op de planning?'. Ik noem dat gezonde interesse en dus net positief, voor haar kwam dat over alsof men haar me-time niet respecteerde. Eerst dacht ik dat ze het misschien dagelijks aanhaalde om te tonen dat ze toch aantrek heeft, achteraf hoorde ik dat ze hem effectief omwille van die berichtjes had afgeschreven..
Een andere had ze onmiddellijk na een eerste date afgeschreven omdat hij een eigen huis had, welk hij volledig zelf gerenoveerd had en in dezelfde straat als zijn ouders en broer/zus gelegen was. 'Jah die gaat absoluut daar willen blijven wonen terwijl ik die streek niet zie zitten (10-15km van haar eigen omgeving?)'. Na een eerste date? Leer elkaar kennen, zie waar het naartoe groeit en ga dan zo'n serieuze gesprekken aan.
Mensen gaan te snel dromen over het toekomstplaatje, geniet van het hier en nu, hou het luchtig en gezellig en zie wat er al dan niet inzit...