Het grote BeyondGaming Dating topic

Er is een 'date #4' afgesproken aangezien het een Finse is en ze is verontwaardigd dat ik nog nooit in een sauna ben geweest dus dat moet opgelost worden.
Ik heb de indruk dat het van beide kanten duidelijk is dat dit geen lange termijn gegeven zal of moet worden, maar het geeft beide een reden om effectief iets te gaan doen.
Je hebt al aangegeven wat je verwachtingen zijn (meer onder de mensen komen) en omgekeerd heb je ook die indruk. Dan is het gewoon plezier hebben zonder meer.

Er is een 'date #4' afgesproken aangezien het een Finse is en ze is verontwaardigd dat ik nog nooit in een sauna ben geweest dus dat moet opgelost worden.
Ik heb de indruk dat het van beide kanten duidelijk is dat dit geen lange termijn gegeven zal of moet worden, maar het geeft beide een reden om effectief iets te gaan doen.
Klinkt als dat ze een goed van bil wil gaan.

Wel goed dat het langs haar kant dezelfde mindset is, dan kan je gewoon plezier maken met elkaar.
Geniet ervan! Jullie zullen zelf wel ontdekken of er ruimte is voor meer of niet. Indien niet kunt ge het maar gehad hebben me dunkt.

Ik zou niet zo meteen de "fout" bij uzelf leggen, gezien een fijn gesprek van langs beide kanten moet komen.
Heb ook al momenten gehad waar je er echt moet aan sleuren om een gesprek gaande te houden, laat staan dat het iets meer zou worden,
Terwijl, als er een fijne klik is, je geen moeite moet doen en dan maakt het echt niet uit of je van nature mogelijks wat meer introvert bent.
bwah, ik zie mezelf niet als een introvert eigenlijk. Denk dat iedereen wel momenten heeft dat die graag in de massa opgaat en momenten dat die wel eens graag alleen is en gamet/film kijkt/opgaat in de natuur. M'n probleem is dat ik niet kan flirten of versieren. Ik ga met vrouwen om als met mannen.
Als ik merk dat het gesprek niet loopt in combinatie met ongeïnteresseerde lichaamstaal, dan weet je het wel bij eender wie he.

Is dat dan een naaktgebeuren? En wat is de boner etiquette? :unsure:

In Scandinavië is dat wel normaler om naar de sauna te gaan. Ik heb daar werk events in de sauna gehad met Noren en Finnen.
Dat zou hier ongehoord zijn
Ik ben voor een conferentie in Finland geweest, waar ons hotel een sauna had. Wij zaten daar in onze zwemshort, komt de "plenary speaker" van de dag daar gewoon naakt binnen. Apart, maar het went wel.

Overigens is het alleszins in Finland ook wel normaler om er weinig kak aan te hangen als vrouw en gewoon aan te geven dat er seks verwacht wordt.

Laatst bewerkt:
ik probeerde subtiel aan te geven dat we voorbij dat punt zijn :p

zoals @Sylverscythe zegt, meeste scandinavische zijn daar niet echt subtiel over in mijn ervaring
Wel dan trekken het niet-subtiel gewoon toch door naar deze thread. Imo is dat gewoon een goeie evolutie. Zelfs zonder dat het over seks moet gaan is een directe verwoording in mijn ogen wel iets dat niemand kwaad doet. Zeker niet op dating gebied.

In Finland zijn de saunas niet gemengd,...
Maar mijn ervaring varieert dat toch, al moet ik zeggen dat ik Noorwegen en Zweden (3j gewerkt) veel beter ken dan Finland (maand of 3).

Overigens is het alleszins in Finland ook wel normaler om er weinig kak aan te hangen als vrouw en gewoon aan te geven dat er seks verwacht wordt.
Noorwegen en Zweden ook (dat waren toffe 3 jaren als vrijgezel :oi22::hurrr:)

zoals @Sylverscythe zegt, meeste scandinavische zijn daar niet echt subtiel over in mijn ervaring
Dit dus

Is dat dan een naaktgebeuren? En wat is de boner etiquette? :unsure:
Zo bizar vind ik sauna niet tijdens de dating periode. Van de drie korte relaties - via Tinder - tussen scheiding en ontmoeten van mijn huidige vriendin ben ik met twee van de drie dates ook naar de sauna geweest. Niet als eerste date uiteraard maar ergens date drie of vier...

Zo bizar vind ik sauna niet tijdens de dating periode. Van de drie korte relaties - via Tinder - tussen scheiding en ontmoeten van mijn huidige vriendin ben ik met twee van de drie dates ook naar de sauna geweest. Niet als eerste date uiteraard maar ergens date drie of vier...
Privésauna of publieke sauna? Privé lijkt me dan ... euhm ... "handiger".

Terug
Bovenaan