Muñoz
Well-known member
Ik denk dat het wat genuanceerder is dan gewoon "goed". Ja, dat mensen niet meer ongelukkig samenblijven, soms zelfs in situaties van misbruik, is een goede zaak. Maar ik denk ook dat er meer mensen uit elkaar gaan voor, van op een afstand bekeken, triviale redenen. En eenmaal er dan kinderen bij komen kijken weet ik niet of dat altijd een goede zaak is. Een relatie zal niet altijd leuk en spannend zijn.
Ik denk ook dat het vandaag de dag misschien makkelijker is om "uit de boot" te vallen wanneer je communicatief zwakker bent.
Moeilijker dan vroeger? Vroeger had je geen internet, geen apps, etc. Vroeger werd er wrs minder echt versierd, maar wrs meer soort van uithuwelijken/koppelen door ouders? Het is nu gewoon anders, lijkt me. Nu kan je toch, zelfs al ben je "communicatief zwakker" of heb je weet ik wat, veel makkelijker in contact geraken met gelijkgezinden/lotgenoten (op dat vlak)?

De hoofdprijs heb ik nu wel niet afgeschoten, gezien de vele schrijffouten in haar chat, maar wie weet wordt het wel iets. Een zomerlief zou ook al top zijn, hoeft niet perse de vrouw van mijn leven te zijn. 
.