Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit. Twitter doet dat ook.Is dit reclame om u naar de app te lokken
Tinder wou dat ge dat kind een tweede kans gaf.Tinder van 't zelfde hoor. Meldingen i.v.m. nieuwe likes van likes die ik een dag eerder heb zien binnenkomen. Ook al eens een match gehad met iemand die ik 100% zeker niet naar rechts heb geswiped, geen idee hoe dat kan.
Tjah, die bedrijven daar achter hebben ook een winst voor ogen en dus proberen die u zo veel mogelijk hun product te laten gebruiken.Precies wel bergaf gegaan dan (voor de gebruiker tenminste), 6-7 jaar geleden was daar op die apps toch geen sprake van zover ik weet.
Ze willen u maximaal pushen naar hun abonnementen. Hun algoritme is ook sneaky op dat vlak. Ik heb eens met een promo een maandje genomen. Met abonnement 10tal likes per dag. Abonnement loopt af en plots 100+ likes op twee dagen. Ze smijten u gewoon bovenaan de stapel als uw abonnement is gestopt om u weer nieuwsgierig te maken naar die likes. Of iedereen begint massaal te swipen omdat de vakantie is begonnen.Precies wel bergaf gegaan dan (voor de gebruiker tenminste), 6-7 jaar geleden was daar op die apps toch geen sprake van zover ik weet.
Tjah, die bedrijven daar achter hebben ook een winst voor ogen en dus proberen die u zo veel mogelijk hun product te laten gebruiken.
Ja, het zal wel zuiver commercieel zijn van inslag. "In mijnen tijd" kon je betalen voor zo een paar boosts waarbij je dan zichtbaarder werd voor anderen, wat ook al een serieuze plus was.Ze willen u maximaal pushen naar hun abonnementen. Hun algoritme is ook sneaky op dat vlak. Ik heb eens met een promo een maandje genomen. Met abonnement 10tal likes per dag. Abonnement loopt af en plots 100+ likes op twee dagen. Ze smijten u gewoon bovenaan de stapel als uw abonnement is gestopt om u weer nieuwsgierig te maken naar die likes. Of iedereen begint massaal te swipen omdat de vakantie is begonnen.
Die boosts bestaan ook nog. Je krijgt dan ééntje per maand met een abonnement. Extra boosts zijn weer bij te betalen. 't Is (uiteraard) één hoop geldklopperij.Ja, het zal wel zuiver commercieel zijn van inslag. "In mijnen tijd" kon je betalen voor zo een paar boosts waarbij je dan zichtbaarder werd voor anderen, wat ook al een serieuze plus was.
Ik had niet anders verwacht hoor. Het concept is niet "de vrijgezelle BG'er aan een date helpen" maar "maximaal abonnementen aansmeren aan vrijgezellen".Quelle Surprise. Een bedrijf dat truckjes toepast om meer winst te genereren. Een datingbureau/app is nooit een liefdadigheidsonderneming geweest hoor jongens en meisjes.
Goh, ik vond dat op zich toegankelijker dan op iemand afstappen in het echte leven. Als er in zo'n tekst een klaagzang stond over hoe "alle mannen maar aan een dink denken en ik er hoopeloos van wordt", wist je ook genoegHeel het concept van zo aan te pappen met iemand onbekend op basis van een paar foto's en in het beste geval een vaag tekstje ligt mij ook totaal niet dus ik denk van heel dat boeltje er weer af te sjotten. Heel het relatiegebeuren hoeft eigenlijk ook niet echt momenteel, ik was gewoon eens curieus.

Allemaal truken van de foor
MeDusssss .... iemand nog op date geweest?
️
Alle zeg, betalen om te praten met een vreemde.Via Bumble heb je een paar keer per week (met abonnement) de mogelijkheid tot speeddate: 3 minuten lang chatten met een compleet onbekende. Achteraf de mogelijkheid om te liken of weg te swipen. In mijn geval toch wel mannen van dezelfde leeftijd en +- dezelfde regio.
Vind ik toch wel een fijn concept.

Tinder is betalen om foto’s van een vreemde te zien. Eigenlijk dus een OnlyFans kloon maar voor het bloot moet je chatten en daten en zo.Alle zeg, betalen om te praten met een vreemde.![]()
Via Bumble heb je een paar keer per week (met abonnement) de mogelijkheid tot speeddate: 3 minuten lang chatten met een compleet onbekende. Achteraf de mogelijkheid om te liken of weg te swipen. In mijn geval toch wel mannen van dezelfde leeftijd en +- dezelfde regio.
Vind ik toch wel een fijn concept.
En dan schrijf je't zelf niet met hoofdletter!!Dacht dat er turken stond en wou nog zeggen turken is met een hoofdletter but then again, never mind.

Met wat geluk blijft het niet bij praten alleen, maar komt daar ook daten van.Alle zeg, betalen om te praten met een vreemde.![]()

Tinder is betalen om foto’s van een vreemde te zien. Eigenlijk dus een OnlyFans kloon maar voor het bloot moet je chatten en daten en zo.
Als je het van een afstand bekijkt is het toch ridicuul dat we als samenleving zulke drempels opgewerpt hebben om mensen te leren kennen (zelf ben ik daar ook schuldig aan hoor, daar niet van) maar als je het rationeel bekijkt is het toch ongelofelijk dat we irl bijna niks durven zeggen tegen een vreemde maar als het online is en we betalen ervoor hebben we geen probleem.Met wat geluk blijft het niet bij praten alleen, maar komt daar ook daten van.
Dus betalen om je visvijver te vergroten/verfijnen.![]()
Ja, al is het voor de introverte medemens wel makkelijker zo dan een random persoon aan te spreken op café/supermarkt/schoolpoort/...Als je het van een afstand bekijkt is het toch ridicuul dat we als samenleving zulke drempels opgewerpt hebben om mensen te leren kennen (zelf ben ik daar ook schuldig aan hoor, daar niet van) maar als je het rationeel bekijkt is het toch ongelofelijk dat we irl bijna niks durven zeggen tegen een vreemde maar als het online is en we betalen ervoor hebben we geen probleem.
Ik zou het persoonlijk al maar niets vinden om zo iemand aan te spreken op café. Al dat gesmalltalk enzo. Gelukkig ben ik al even uit de datingmarkt en hoop ik daar niet meteen terug in te vallen, want ik denk dan wat verloren te lopen..Ja, al is het voor de introverte medemens wel makkelijker zo dan een random persoon aan te spreken op café/supermarkt/schoolpoort/...
Daarnaast, als 40er kom je buiten het werk nog maar weinig nieuwe mensen tegen. Zeker hier in Vlaanderen waar je je vriendengroep lijkt te moeten opbouwen in je jonge jaren op de jeugdbeweging of school. In het beste geval breek je nog ergens binnen in een bestaande groep en word je getolereerd als aanhangsel of heb je de ongelooflijke chance van via een hobby of zo wat nieuws op te bouwen. Allé ja, dat is toch mijn ervaring. En dan helpen de apps wel om je visvijver uit te breiden met een hoop nieuwe mensen die je anders nooit zou leren kennen.