Ohja, een relatie is zeker geen rozengeur en maneschijn...
Gisteren onze verjaardag vergeten, net als vorig jaar in feite.. Ze was razend... Terwijl ik gewoon wou uitrusten en meehelpen op de drukke familiebijeenkomst. Telkens ik een belangrijke dag vergeet is het precies of haar wereld instort en we uit mekaar zullen gaan.
Dus wie weet ben ik binnenkort ook weer op de markt, maar aan de soms gapende vrouwen die m'n 'zaddy' bierbuikje wel kunnen appreciëren zal dat niet voor lang zijn.
Enfin, blijkbaar doe ik volgens haar dus niet al te veel moeite om onze relatie in stand te houden...
Vorig jaar dacht ze 1 dag voor haar verjaardag dat ik haar verjaardag vergeten was terwijl ik haar dan net ten huwelijk wou vragen, ze was al zodanig verontwaardigd en negatief dat ik het vergeten zou zijn dat ik het dan ook afgeblazen heb met als resultaat dat ze dan nog kwader werd op de dag zelf en maar content moest zijn met een restaurantje. Weliswaar in Bellagio (Italië) en op de koop toe was madam niet tevreden omdat ze het moest stellen met een tafeltje die niet net naast het water was en kreeg ik verwijten dat ik maar gereserveerd moest hebben...
Neen maar, is hier toevallig geen topic waar men tips kan geven/krijgen hoe men een vrouw gelukkig kan houden in een relatie behalve dan verjaardagen niet vergeten? Dus eerder ideeën wat te doen op zulke dagen zonder te diep in de buidel te moeten tasten?
In 't begin van onze relatie deden we veel meer, gingen we op date en op wandeltochten, road trips, citytrips. De recentste maanden was dit alles op zo'n laag pitje (behalve de zomervakanties) dat ze een totaal nieuwe vriendinnenkring is gaan opbouwen, tis precies of ik alles moet doen en organiseren terwijl ze zelf geen moeite moet doen omdat ze een 'vrouw' is, ook al heb ik al dat fancy gedoe niet nodig in m'n leven. Zucht...