Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik heb gewoon na date 2 gezegd dat ik haar als mijn vriendin beschouw.
Ondertussen 5 jaar verder dus zit wel snor. :unsure:
Tja, dat dus hé. Ik heb dat met al mijn "veroveringen" zelfs nooit echt expliciet benoemd. We leerden elkaar kennen, we gingen op date, het was plezant, we gaven een kus en vanaf dan waren we elkaars lief. Simpel.

Er waren wel twee 'randgevalletjes' waar er niet echt een intentie was om het op te blazen tot een relatie, maar dat was ook maar van zeer korte duur.
 
Tja, dat dus hé. Ik heb dat met al mijn "veroveringen" zelfs nooit echt expliciet benoemd. We leerden elkaar kennen, we gingen op date, het was plezant, we gaven een kus en vanaf dan waren we elkaars lief. Simpel.

Er waren wel twee 'randgevalletjes' waar er niet echt een intentie was om het op te blazen tot een relatie, maar dat was ook maar van zeer korte duur.
Net daarom altijd vreemd dat ze angst voor die expliciete benoeming terwijl het toch een on-going proces is.
 
Als benoemen een probleem is dan lijkt het mij toch dat er:
1) Onopgeloste issues bij die persoon zijn.
of, en het meest plausibele,
2) De liefde simpelweg niet groot genoeg is.
 
Gisteren een fotooke vanop nen trouw willen uploaden, op bumble, nen ruigen das, in een kostuum, mét nen das uiteraard.

Bumble beslist tot 3 kere toe om deze foto als mijn profielfoto, of hoe noemde da, mijn eerste foto, in te stellen. Wegens dat die beter zou zijn, what not...

Oplossing, terug naar 1e foto, die nochtans goeie foto is er dus uitgevlogen door hun toedoen. C if i care...

Daar kan ik nu is koppig in zijn se, als ik dat zeg dat dat zo moet, moeten ze achter mijn gat ni zulke zaken blijven willen goedzetten.

Ik krijg het er van met zo ne zever dus...
 
Terug
Bovenaan