Groep F (BELGIË, Canada, Marokko, Kroatië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je Doku ziet 'spelen' met die Kroatische verdedigers, dan is dat toch ook echt nog altijd een ruwe diamant he.
De enige andere speler die in mij opkomt die ook zo'n versnelling vanuit stilstand heeft, is misschien Raheem Sterling.

Mijn mening van voor het WK dat Mertens thuis had moeten blijven was ook terecht lijkt me. Wat ben je daar nog mee op zijn 35e, man man man toch. En dan zijn we daar nog mee gestart ook deze wedstrijd...

Jij bent degene die mij altijd gaat quoten hé. Het was bv lachwekkend dat ik zei dat KDB eens op de bank mocht tegen Marokko. Dit is een van de vele voorbeelden van al onze discussies. Ik zeg het, jij quote me om het lachwekkend te noemen, ik reageer, en jij kiest de high-road door mij zwart-wit te noemen, en het argument lachwekkend te vinden. Dan gaan we met de billen bloot tegen Marokko, speelt KDB een gruwelijke match, en negeer je het allemaal compleet, en quote je me op iets anders.

Ik heb mijn mening, dat is waar. Het probleem is dat jij er geen hebt. Je schippert altijd tussen een paar vage statements, noemt iedere sterke mening lachwekkend, en wat bereik je ermee? Absoluut niks.
Man man, ik noem uw mening over KDB lachwekkend. Dat is het. Ga nu niet overdramatiseren.

En hoe heb ik geen mening. Ik heb ze nochtans gegeven.

Will Tura zong het al. De rode duivels gaan naar spanje!

Allez courtois toch, en hazard ook. En mss de trainer nu ook.

Ik doelde meer op de totale periode van Martinez.
Ik 2018 heeft hij niks mis gedaan en daarna heeft hij gefaald. En nogmaals, ja, dat is door het talent, niet door zijn tactiek, maar je gaat geen coach buiten gooien na dat tornooi. Geen enkel land. Dus na het EK had hij moeten vliegen.

Ik snap nog altijd niet hoe Lukaku er is in geslaagd om uit die kansen geen doelpunt te puren.
Lukaku staat nog niet scherp, ik verwijt hem niks, al had hij er toch eentje moeten maken. Maar goed.
Ergens ben ik wel blij dat Lukaku niet scoorde. Dan had Martinez gewoon op post gebleven.

Nu wordt dit lastig. Als de bond hem alsnog een contract geeft dan vrees ik dat de supporters letterlijk gaan betogen voor de deurmat, om hem buiten te krijgen.

Dit gaan ze dan toch moeilijk verkocht krijgen ..

Vind jij dat er naar vermogen gepresteerd is?
De laatste wedstrijd zeker. Topwedstrijd van twee ploegen die tot op de bodem gingen.
De eerste wedstrijd onderschatting en wat te passief. Maar begrijpelijk leunen op je doelpunt en die Canadese dommekrachten laten uitrazen.

De tweede wedstrijd verloren tegen een ploeg die op 6 of 7 posities betere spelers had rondlopen. Roept geen verbazing op dat je dan verliest.

Ik 2018 heeft hij niks mis gedaan en daarna heeft hij gefaald. En nogmaals, ja, dat is door het talent, niet door zijn tactiek, maar je gaat geen coach buiten gooien na dat tornooi. Geen enkel land. Dus na het EK had hij moeten vliegen.
Goh niets misdaan... Groot tacticus was het nooit e. Tegen Frankrijk veranderde hij niets aan het spel.
Japan met geluk, Brazilie goede match maar dan wast gedaan tegen Frankrijk. Het moment om een finale te kunnen spelen.

M
Goh niets misdaan... Groot tacticus was het nooit e. Tegen Frankrijk veranderde hij niets aan het spel.
Japan met geluk, Brazilie goede match maar dan wast gedaan tegen Frankrijk. Het moment om een finale te kunnen spelen.
Mee eens hoor, maar vanzelfsprekend was het niet. Frankrijk was een betere ploeg.

Man man, ik noem uw mening over KDB lachwekkend. Dat is het. Ga nu niet overdramatiseren.

En hoe heb ik geen mening. Ik heb ze nochtans gegeven.
Het is een non-mening. Iedere keer als iemand iets zegt, ga jij gaan zeggen dat het allemaal niet zwart-wit is. Wat stel jij dan eigenlijk voor? Ik heb nu eenmaal een sterke mening over de duivels, ik zeg het. Je gaat er allemaal een beetje mee lachen door ongefundeerde tegenargumenten, maar je stelt geen alternatief voor. Hoe besluiteloos kan je zijn.

Je comments tonen bv. ook heel duidelijk dat je je wel aangevallen voelt (niks mis mee hé), maar dan voeg je er direct aan toe dat je je niet aangevallen voelt... Terwijl je voor de zoveelste keer nog het woord "lachwekkend" ertussen gooit. Maar je voelt je niet aangevallen hoor, tuurlijk niet.

Voetbal is vaak onrechtvaardig. Tegen Canada moet je dik verliezen, vandaag had je dik moeten winnen. De xG is zwaar in Belgisch voordeel.

Belgen hadden het zeker verdiend door te gaan maar dat telt helaas niet.

Verdiend om te winnen?
Op basis van wat dan juist? Het prachtige tactisch vernuft voetbal dat we gebracht hebben?

Vandaag gewoon een degelijke match tegen een sterke tegenstander. 5-6 zeer goede kansen waarvan 2-3 quasi-onmisbare. Kroatië wel gevaarlijk soms maar toch niet zo als onze beste kansen. Het mocht niet zijn…

Mertens en Meunier (eerste helft) ondermaats. Martinez er toch weer in geslaagd om iemand verkeerd op te stellen… Tweede helft vooral beterschap na enkele wissels. Als je Doku zag wervelen, tja. Waarom krijgt die niet meer kansen? Lukaku gewoon bijzonder sterk, goed aan de bal en eindelijk iemand die weegt op een verdediging. Dé reden van de ommekeer. Helaas toch de schliemel door de gemiste kansen. Af en toe werken de voetbalgoden helaas niet mee…

Neeje, mr

Ik heb het niet zo op zelfverklaarde kenners, maar dat is mijn smaak

Nee, jij verkiest het om arrogant je mening te verkondigen en uit de hoogte te doen als je gecorrigeerd wordt, om af te sluiten met ad hominems.

Op geen enkele manier was ik fout, uiteraard ben ik achteraf dan ook wat lacherig. Wanneer zien we een mea culpa van je?

Maar laat me raden, je bent een optimist/positivo en daar verontschuldig je je niet voor en das beter dan een pessimist/negativo zoals mij te zijn.

Jouw goed recht (behalve de ad hominems), maar ik ben gewoon kritisch en heb al genoeg mijn ongelijk toegegeven wanneer ik mis zat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan