Groep F (BELGIË, Canada, Marokko, Kroatië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom niet met
Doku - Lukaku - Openda ?

Dan heeft Debruyne dezelfde snelheid voor zich als bij City
Gewoon lopen en Kev steekt die ballen wel

Dan heb je nog veel meer snelheid
Met Doku kun je niet beginnen. Die heeft daar veel te weinig voor gespeeld, maar mag wel hopen dat die invalt als het nodig is.

Nu eerlijk gezegd, de voor mij meest logische opstelling met deze namen (Courtois - Castagne, Vertonghen, Alderweireld, Meunier - Witsel, Dendoncker, De Bruyne - Carrasco, Mertens, Trossard) is op zich niet zo slecht hoor. Dendoncker als 6 ipv Witsel kan zowel Witsel als De Bruyne bevrijden. En De Bruyne krijgt drie lopers voor hem om te bedienen.
Jop!

Ik ben alleen heel benieuwd in hoeverre de meest logische opstelling in mijn hoofd gaat verschillen van die op het veld. Want dit kan heel goed uitdraaien maar dit kan echt een complete ramp worden.

Witsel kan door Dendoncker een beetje hoger gaan spelen, en vervolgens een wedstrijd spelen zoals tegen Ierland op het EK 2016, en ons allemaal het zwijgen opleggen.

Gevolgd door allerhande smeekbedes op sociale media: 'Please Axel, go through tot het EK in 2024, you magnifiek beast!'

Volgens de TV hier zouden we met De Bruyne en Witsel op het middenveld spelen, Castagne LWB, Meunier RWB, Dendoncker vanachter in 3-mans verdediging en vooraan Carrasco, Mertens en Trossard.
Dan vermoed ik dat we in balbezit overschakelen naar 4-3-3 en Dendoncker inschuift naar het middenveld.

Ik ben heel benieuwd wat we er aanvallend vanaf gaan brengen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Sijpelt vandaag de hele dag het nieuws binnen van al die VRT-gezichten die ontslagen zijn (Thomas De Soete, Saartje Vandendriessche,...), zet je je tv op, en zie je Karl Vannieuwkerke daar nog doodleuk zitten.

Sijpelt vandaag de hele dag het nieuws binnen van al die VRT-gezichten die ontslagen zijn (Thomas De Soete, Saartje Vandendriessche,...), zet je je tv op, en zie je Karl Vannieuwkerke daar nog doodleuk zitten.
+ paar k dollars wegens copyright voor dat motivatiefilmpje

Volgens de TV hier zouden we met De Bruyne en Witsel op het middenveld spelen, Castagne LWB, Meunier RWB, Dendoncker vanachter in 3-mans verdediging en vooraan Carrasco, Mertens en Trossard.
Dan vermoed ik dat we in balbezit overschakelen naar 4-3-3 en Dendoncker inschuift naar het middenveld.
Das toch gewoon tactische zelfmoord?

Ik had het wel lollig gevonden moest de laatste prono zijn van Herman Brusselmans ofzo : "4-0 voor Kroatië, wat een strontploeg hebben wij?"

Eén ding moet ik wel zeggen.
Het is de match waar ik wel het meest aandachtig aan begin te kijken door die spanning.

kon het gisteren ook niet laten om een steek richting MidMid Mondial te geven. Wss ingegeven door de recensie in De Standaard
Klein ventje, letterlijk en figuurlijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan