B benjicroc Well-known member 1 december 2022 #2.361 ze hebben die opstelling toch echt niet ingeoefend?
Mask Well-known member Crowdfunder FE 1 december 2022 #2.362 benjicroc zei: ze hebben die opstelling toch echt niet ingeoefend? Klik om te vergroten... Nee de dobbelstenen werden pas een uur geleden geworpen he.
benjicroc zei: ze hebben die opstelling toch echt niet ingeoefend? Klik om te vergroten... Nee de dobbelstenen werden pas een uur geleden geworpen he.
kay-gell Well-known member Crowdfunder FE 1 december 2022 #2.365 Den Bobby was precies weer een citroen aan het doorslikken.
DwightSchrute Well-known member 1 december 2022 #2.366 Martinez hoort toch echt thuis in een Monty Python sketch
D dadash Well-known member 1 december 2022 #2.367 benjicroc zei: ze hebben die opstelling toch echt niet ingeoefend? Klik om te vergroten... Ah spelen ze in een opstelling dan? Ik zie ze momenteel allemaal gewoon overal lopen.
benjicroc zei: ze hebben die opstelling toch echt niet ingeoefend? Klik om te vergroten... Ah spelen ze in een opstelling dan? Ik zie ze momenteel allemaal gewoon overal lopen.
F Flappy Well-known member 1 december 2022 #2.368 Zou hier wel een geniale wedstrijd kunnen worden voor de neutrale supporter, 2 ploegen die vol willen voetballen.
Zou hier wel een geniale wedstrijd kunnen worden voor de neutrale supporter, 2 ploegen die vol willen voetballen.
D dadash Well-known member 1 december 2022 #2.373 TitaTovenaartje zei: Marokko al voor Klik om te vergroten... Belgie moet dus winnen. Geen scenario waarbij een gelijkspel genoeg zou kunnen zijn
TitaTovenaartje zei: Marokko al voor Klik om te vergroten... Belgie moet dus winnen. Geen scenario waarbij een gelijkspel genoeg zou kunnen zijn
Avondland Well-known member 1 december 2022 #2.374 Marokko heeft gescoord. Dat wordt plezant in Brussel.
kay-gell Well-known member Crowdfunder FE 1 december 2022 #2.376 TitaTovenaartje zei: Marokko al voor Klik om te vergroten... ahja, ik zie al precies wa rookpluimen richting Brussel nu ge het zegt.
TitaTovenaartje zei: Marokko al voor Klik om te vergroten... ahja, ik zie al precies wa rookpluimen richting Brussel nu ge het zegt.
Lemme Crew Member Crowdfunder FE 1 december 2022 #2.377 Ik stream via de website stream naar m’n tv. Krijg heel de tijd lastige ondertiteling. Kan je dat afzetten?
Ik stream via de website stream naar m’n tv. Krijg heel de tijd lastige ondertiteling. Kan je dat afzetten?
SpooN_05 Active member Crowdfunder FE 1 december 2022 #2.378 Alle man marokka al gescoord tegen canada
Général Zantas Well-known member 1 december 2022 #2.379 dadash zei: Belgie moet dus winnen. Geen scenario waarbij een gelijkspel genoeg zou kunnen zijn Klik om te vergroten... Als Canada 4-1 wint en wij spelen 4-4 gelijk.
dadash zei: Belgie moet dus winnen. Geen scenario waarbij een gelijkspel genoeg zou kunnen zijn Klik om te vergroten... Als Canada 4-1 wint en wij spelen 4-4 gelijk.
kay-gell Well-known member Crowdfunder FE 1 december 2022 #2.380 Lemme zei: Ik stream via de website stream naar m’n tv. Krijg heel de tijd lastige ondertiteling. Kan je dat afzetten? Klik om te vergroten... Via vrt app? Hebt ge de verkeerde versie genomen. Gewoon es in de app opnieuw kijken en gewoon "live" pakken.
Lemme zei: Ik stream via de website stream naar m’n tv. Krijg heel de tijd lastige ondertiteling. Kan je dat afzetten? Klik om te vergroten... Via vrt app? Hebt ge de verkeerde versie genomen. Gewoon es in de app opnieuw kijken en gewoon "live" pakken.