Groep F (BELGIË, Canada, Marokko, Kroatië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nuja, 't is misschien ook een strategie bij gebrek aan algemene kwaliteit? De coach van de tegenstander zo'n WTF gevoel geven dat ze zelf in paniek slaan en de boel om zeep helpen.
Bobby, you master strategist

Die zit nu voor te bereiden met al die spelers op hun beste positie, maar da's het tactisch genie van Martinez, daar spelen ze natuurlijk niet!

De Bruyne trouwens kapitein, en niet Vertonghen. Ow ow ow.
Lijkt helemaal zijn goesting gekregen te hebben. Dat hij het nu dan ook maar laat zien zou ik zeggen. En niet zoals de voorbije matchen op zoek gaan naar het (zijn) wereldrecord passes geven in de voeten van de tegenstander op een WK.

De enige twee personen die ik misschien nog minder af kan dan Martinez, zijn Mulder en Degryse. En zij zeggen dat de opstelling wanhopig is. Alleen al daarom hoop ik op een zege :unsure:

Er is hier waarschijnlijk niemand met minder geloof in deze ploeg dan ik, en toch heb ik in de laatste aanloop naar een match altijd terug dat sprankeltje hoop, volledig tegen beter weten in. Meestal wordt dat na 10 minuten vakkundig de kop ingedrukt, maar goed. In voetbal kan alles.

Nuja, 't is misschien ook een strategie bij gebrek aan algemene kwaliteit? De coach van de tegenstander zo'n WTF gevoel geven dat ze zelf in paniek slaan en de boel om zeep helpen.
Bobby, you master strategist

Nu eerlijk gezegd, de voor mij meest logische opstelling met deze namen (Courtois - Castagne, Vertonghen, Alderweireld, Meunier - Witsel, Dendoncker, De Bruyne - Carrasco, Mertens, Trossard) is op zich niet zo slecht hoor. Dendoncker als 6 ipv Witsel kan zowel Witsel als De Bruyne bevrijden. En De Bruyne krijgt drie lopers voor hem om te bedienen.

Altijd fijn om iemand te interviewen die niet kan vertellen en die half mompelt en mijmert naar he teinde van zijn zin.

Godverdomme wat hebben wij toch een ROT omkadering.

Om toch 1 dingetje over de opstelling te zeggen, toch fascinerend dat Martinez Hazard twee keer opstelt in de hoop om hem in vorm te krijgen voor de belangrijke matchen, om hem dan op de bank te moeten zetten bij de eerste cruciale match :unsure:

Van Witsel heeft iedereen teveel gezegd dat hij op de bank moet. Volgens mij zet Martinez hem daarom toch uit pure koppigheid, in de hoop dat hij achteraf "I told you so" kan zeggen in een laatste wanhopige poging om zich terug als een genie te laten afschilderen. Dit experimenteren is veel te laat op een groot toernooi zelf, en moet veel eerder gebeuren. Hij zet een opstelling die niemand had voorspeld in de hoop dat het goed uitdraait en om dan achteraf te zeggen dat het allemaal beredeneerd was. Maar goed.

Martinez: "Hazard zal zeker invallen"​

Roberto Martinez beseft dat de Rode Duivels vandaag moéten winnen. Bij Ruben Van Gucht geeft hij tekst en uitleg bij zijn basiself. "Lukaku is niet fit genoeg om 90 minuten te spelen, daarom begint hij op de bank."

"Ook Eden Hazard zit in die situatie. We hebben ervoor gekozen om hem als invaller te gebruiken. Maar we zullen hem zeker gebruiken voor het laatste fluitsignaal."

Bobby, ge moet de spelers laten invallen die je op dat moment nodig hebt om de wedstrijd te kantelen dan wel veilig te stellen. Niet op voorhand uw nummertjes al vastleggen.

31 - In today's game against Croatia, Belgium are fielding the second oldest XI (31 years and 95 days on average) in a #FIFAWorldCup game this century, after Australia in 2010 (31y, 118d v Germany). Refreshed.

België 2de oudste ploeg van deze eeuw op een WK, na Australië tegen Duitsland in 2010.

Wel jammer dat hij Hazard eraf houdt voor Trossard of we hadden het record beet. Dan was dit WK toch voor iets nuttigs.

Hahaha en ik had hier deze ochtend nog om te lachen geschreven:
Allez, doe mij dan maar de oudste ploegopstelling die mogelijk is. Met Mertens in de basis enzo :unsure:

gouden generatie samen uit, samen thuis
Bobby leest mee! (het was OM TE LACHEN Bobby, gvd)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan