31 - In today's game against Croatia, Belgium are fielding the second oldest XI (31 years and 95 days on average) in a #FIFAWorldCup game this century, after Australia in 2010 (31y, 118d v Germany). Refreshed.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en helaas Menier die totaal uit form is. Enige positieve is Trossard die een kans krijgt maar op een zinkend schip kan dit een vergiftigd geschenk worden voor hem.België 2de oudste ploeg van deze eeuw op een WK, na Australië tegen Duitsland in 2010.
Heb precies de positie van Carrasco gewisseld met Trossard. Ben al blij met Trossard komende van op links danTrossard zijn beste positie is toch linksbuiten?

Ik moet zeggen: deze verrassende opstelling doet me wel hopen op meerkheb toch ineens wat stress.
Ik dacht zo :Bobby verrast.
't is nu de vraag of Dendoncker achteraan gaat spelen met KDB naast Witsel of Dendoncker naast Witsel en KDB nog altijd in die ondankbare rol op AMR.
Dus ook de vraag dan of Castagne centraal achteraan blijft of linkerwinger en dus ook of Carrasco linkerwinger wordt of AML. En dan Mertens of Trossard in punt, of afwisselend?
Ik wou het ook net posten.
Onzin natuurlijk. Martinez heeft ook zijn favorietjes.Nee want het gaat om Martinez.
Onzin natuurlijk. Martinez heeft ook zijn favorietjes.
Als Lukaku fit is, is dat één van de vaste namen op het wedstrijdblad (zoals ook Witsel, helaas...)
Gewoon via de sporza website?Sorry om hier even in te breken maar hebben jullie enig idee waar we vanuit het buitenland kunnen streamen? We zitten in Thailand, nogal op een rustige plaats, dus geen bar in de buurt. Werkt HLN live bv ook?
(Excuses als dit al eerder besproken werd. Ben een aantal pagina's terug gegaan maar heb ze niet allemaal gelezen)
Lijkt hier niet te werkenGewoon via de sporza website?
Wordt dat WK niet gewoon overal ter wereld uitgezonden?Sorry om hier even in te breken maar hebben jullie enig idee waar we vanuit het buitenland kunnen streamen? We zitten in Thailand, nogal op een rustige plaats, dus geen bar in de buurt. Werkt HLN live bv ook?
(Excuses als dit al eerder besproken werd. Ben een aantal pagina's terug gegaan maar heb ze niet allemaal gelezen)
Lijkt hier niet te werken
Ja, vermoedelijk wel maar we hebben hier geen tv en geen bar in de buurt, dus enige dat we kunnen doen is ergens streamenWordt dat WK niet gewoon overal ter wereld uitgezonden?