Groep F (BELGIË, Canada, Marokko, Kroatië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Holy fuck die Bossaert hoopt echt verder te doen met Martinez.... We zijn zo fucked.

En ik ben zo misselijk.
Dit is een bericht van voor het tornooi he. Kan me haast niet voorstellen dat ze dit effectief gaan doen als we donderdag eruit liggen. Allé, onze bond kennende, steek ik er ook niet mijn handen voor in het vuur.

Het moet toch enorm rommelen intern:
- Bobby ziet geen spelvreugde
- Courtois wijst naar de verdediging
- Jan moet zwijgen
- KDB loopt met een bef tot op de grond

Als Martinez doorgaat , dan stop je toch gewoon met kijken ? Vroeger ging ik nog naar matchen kijken in het stadion , maar sinds het EK daar al meegestopt . Gelukkig wordt je niet meer van deze Rode Duivels , enkel nog frustraties .

En vanavond zijn de families uitgenodigd voor een barbecue. Ik zou een vlieg willen zijn 😎 Moet toch iets weg hebben van die last dinner in House of the Dragon. Martinez als stervende king Viserys, met the Blacks (de trage verdedigers, Vertonghen en co) versus the Greens (de ongemotiveerde KDB, Hazard & co). Of ik heb te veel fantasie, kan ook.

Als Martinez doorgaat , dan stop je toch gewoon met kijken ? Vroeger ging ik nog naar matchen kijken in het stadion , maar sinds het EK daar al meegestopt . Gelukkig wordt je niet meer van deze Rode Duivels , enkel nog frustraties .
Hier ook, sinds 2012 zo ongeveer elke thuismatch gezien tot en met Corona. Was al langer eigenlijk meer als gewoonte dan iets anders maar na Corona dus niet meer gegaan. Het is elke match hetzelfde en ook het kaliber tegenstanders brengt geen mensen naar het stadion.

De jongeren met Marokkaanse roots missen duidelijk een rolmodel

2000.jpg

Blij dat ik woensdag niet ga kunnen kijken in elk geval. Had beter de voorbije 2 matchen ook andere plannen gemaakt. Heel moeilijk om te supporteren als je je land belachelijk ziet gemaakt worden door een incompetente coach en voetbalbond.

Blij dat ik woensdag niet ga kunnen kijken in elk geval. Had beter de voorbije 2 matchen ook andere plannen gemaakt. Heel moeilijk om te supporteren als je je land belachelijk ziet gemaakt worden door een incompetente coach en voetbalbond.
Dan heb ik goed nieuws voor je. De match is donderdag :fingerguns:

Ik denk dat er wel meer speelt dan enkel maar een incompetente coach.
Tussen de spelers onderling gaat het ook niet.

Al bij trouwens denkt dat we kans maken tegen Kroatië is goed gek trouwens.
Dat is pas een ploeg.

Al bij trouwens denkt dat we kans maken tegen Kroatië is goed gek trouwens.
Dat is pas een ploeg.
Ik zou eigenlijk willen zeggen: Als de Rode Duivels toch Kroatië zouden kloppen -dan eet ik mijn schoenen op-
Maar ik ben nog altijd ermee bezig mijn vorige schoenen op te eten. (Nadat Froome mirakuleus alsnog de Giro won na een monster ontsnapping)

I know my (bad) luck. :frown:

De Rode Duivels moeten het hoofd vrijmaken na de nederlaag tegen Marokko. Dat kunnen ze meteen doen na de wedstrijd. Vanuit het Al Thumama-stadion werden al hun aanwezige familieleden met busjes naar het spelershotel gebracht waar vanavond een grote barbecue gepland staat. De partners mogen ook bij de spelers blijven overnachten. Morgen worden de familieleden dan terug naar Doha gebracht.
Kunnen ze Bobby, Witsel en Bats niet mee op die bus naar huis steken?

Dan heb ik goed nieuws voor je. De match is donderdag :fingerguns:
Dan kan ik ook niet :unsure:

Ik denk dat er wel meer speelt dan enkel maar een incompetente coach.
Tussen de spelers onderling gaat het ook niet.
Geen wonder dat het tussen de spelers niet meer goed botert hé. Verschillende spelers die niet op hun beste positie worden uitgespeeld, verschillende spelers die niet worden opgesteld ook al weten ze dat ze de betere optie zijn (en worden ze daarin ook door de buitenwereld steeds meer in gesteund), de resultaten die logischerwijze uitblijven, ... dat creëert frustraties. Maar ook dat ligt dus gewoon weer aan de coach.

Fan zijn is een groot woord, maar er zijn spelers die ik liever zie spelen dan andere. Dat kan door persoonlijkheid, maar evengoed door spel.

Eens gaan we het toch niet worden en dat is ook prima, maar ik begrijp niet dat ge zegt dat ge supporter zijt voor een ploeg, maar dan weer moeite hebt om voor de Belgen te supporteren wegens bepaalde spelers. Ik vind voor uw land supporteren moet los staan van de spelers die er spelen. Tenzij ge natuurlijk een afkeur hebt van België in het algemeen, maar dat is dan een ander probleem natuurlijk.
Then we'll have to agree to disagree.

Blindelings voor een ploeg supporteren, waarvan de grote ster op voorhand eigenlijk zegt dat het hem allemaal niet heel erg interesseert en we toch geen schijn van kans maken... Ik kan dat gewoonweg niet. Het is niet dat ik er zelf bewust voor kies om niet als een gek te staan supporteren hé. Ik merk gewoon dat het mij compleet onverschillig laat, zo is het nu eenmaal. In 2018 was ik nog oprecht aan het supporteren. Na de fiasco tegen Zwitserland en de reacties van de spelers daarop, is het snel bergaf gegaan.

Het komt vooral doordat je ook op voorhand al weet dat het compleet hopeloos is met Martinez aan het roer. Daarvoor hetzelfde met Wilmots. Na 8 jaar mislukkingen die door de media afgedaan werden als successen, heb ik het inderdaad een beetje gehad. Het niveau van de Duivels is ook nooit denderend geweest, toch niet als je kijkt naar de kern die we hadden.

Als de bond nog beslist met door te gaan met Martinez na het WK zie ik Kevin gewoon stoppen met de nationale ploeg.
Het sportieve is uiteindelijk ook maar bijzaak voor de voetbalbond. Voor hen is heel het “tous ensemble” gedoe een pak belangrijker. Want daar valt het grote geld te rapen. Dat er goede resultaten neergezet worden zoals het vorige wk is maar bijzaak voor hen. Voor de bond gaat het vooral om hoe lang en hoe hard ze de rode duivels als melkkoe kunnen gebruiken.

Want ik kan mij toch écht niet inbeelden dat een De Bruyne, Lukaku of Courtois al niet hebben laten vallen dat ze Martinez zijn gezeik beu zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan