Groep F (BELGIË, Canada, Marokko, Kroatië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die 1-0 was zeker wel deels Courtois zijn fout. Die afgekeurde goal ook trouwens.
Over die afgekeurde goal: niet akkoord.
Hij lijkt de beweging van die kerel die offside stond te volgen en daardoor gaat die bal, via zijn lichaam, er nog in.
Als die kerel ni op duikt dan heeft hij gewoon die bal.

Anyway, 't was dramatisch.

Allez, we kennen al 1 ploeg die niet door gaat naar de volgende ronde: Canada

Na donderdag zal Kroatië ook naar huis mogen :biglaugh:

Komaan jongens, niet zo pessimistisch!

We kijken naar het einde van de gouden generatie.

Vertonghen nog met een steek naar KDB denk ik (in zijn interview zei hij 'misschien zijn we ook te oud om aan te vallen', omdat KDB in de Britse pers gezegd had dat hij België te oud vond om WK te worden).

Martinez vraagt zich af waarom de spelers geen spelvreugde tonen. Misschien moeten we dat eens aan de coach vragen.

Wie snapt die wissel dan ook Bats -> CDK, om dan daarna Lukaku in te brengen. Wat was daar de bedoeling van ? En wat was het systeem op da moment ?
Haha ik wou net hetzelfde komen schrijven. Wat kwam CDK daar ineens op het veld doen :unsure:
Dit is ook precies waarom ik eerder Origi zou mee genomen hebben, want in die momenten wil je toch niet proberen om een een jongere (die al totaal niet in vorm zat) zonder ervaring het verschil te laten maken.

Maar op het laatste sloeg het helemaal nergens meer op - pure paniek. Witsel stond daar plots zelfs een paar keer als laatste man - ik veronderstel om counters tegen te gaan met zijn welgekende snelheid.

Maar stond al klaar om in te vallen op dat moment dacht ik.

Verder, laat ons maar hiervoor gaan tegen Kroatië. Er uit gaan we toch, kunnen we tenminste al beginnen oefenen met de nieuwe jongens.

Screenshot_20221127_190714.jpg

Onana schorsing een serieuze streep door de rekening.

Zou gaan voor:

Courtois
Meunier - Toby - Faes - Castagne
Dendoncker - Tielemans
Openda - de Bruyne - Trossard
Lukaku

Tresor en Heynen hadden trouwens ook altijd mee moeten gaan vind ik. Tresor alleen al voor zijn geweldige stilstaande fases en Heynen voor zijn loopvermogen.

Bobby heeft geen enkele linksback geselecteerd. Ik had het hem nog vergeven indien hij De Bock had meegenomen, die toch vaste waarde is bij Atromitos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan