Groep F (BELGIË, Canada, Marokko, Kroatië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja moeten dus zoiezo winnen tegen Kroatie om door te gaan . Mathematisch kan gelijkspel ook genoeg zijn , ma dan moet Marokko al pak rammel krijgen van Canada .

Toch onbegrijpelijke wissels van Martinez. Alles stond redelijk goed en dan moest hij enkel nog Batshuayi en Hazard wisselen voor Trossard en Openda om het af te maken. Maar nee, hij pakt er met Onana de beste man op het veld af en haalt Mertens terug uit het graf...
idd, niet te begrijpen. Je zou nog kunnen zeggen dat het was om Onana een tweede geel te besparen, maar zelfs met de handrem op speelde hij nog beter dan de rest. Hij had zichzelf wel goed onder controle na die eerste kaart. Dan gaat ie terug met dat middenveld spelen dat het niet krijgt belopen. Je zou denken dat ie om zijn ontslag solliciteert want je zag het zo fout lopen.

Is er tijdens een WK/EK ooit al eens een trainer buitengegooid? Dat zou pas een 'statement' zijn en het enige wat Bobby voor al z'n jaren van amateurisme verdient.
echt buitengesmeten weet ik niet, maar toch al vaker gebeurd dat de spelers hun trainer tijdens het tornooi gewoon compleet negeren, en zelf hun opstelling etc kiezen?

1 ding wel in Martinez zijn defense: de grootste teleurstelling bij de RD neemt iederéén toch gewoon mee? KDB speelt gewoon vér onder zijn kunnen. Precies of die heeft geen goesting in dit WK, omdat hij met City zou kunnen spelen

Ik vraag mij af wat we volgende match nog kunnen doen feitelijk.

Middenveld met Dendoncker ipv Witsel
lijkt mij de enige mogelijke oplossing, liefst met Tielemans, KDB en Trossard

En het goeie is, we moeten hem zelfs geen ontslagpremie betalen want zijn contract loopt af na dit WK!

Het is spijtig, maar ik ben actief aan het hopen dat we verliezen van Kroatie zodat het bijna onmogelijk wordt voor de Bond om hem een contractverlenging te geven.

Mits winst of gelijkspel zie ik ze hem gewoon contractverlenging aanbieden.

Wie snapt die wissel dan ook Bats -> CDK, om dan daarna Lukaku in te brengen. Wat was daar de bedoeling van ? En wat was het systeem op da moment ?

Er wordt inderdaad in de interviews naarstig met de vinger naar elkaar gewezen. Hazard die zegt dat onze verdediging trager is, KDB die zegt dat het hem frustreert dat de RD het niveau van City niet halen, Vertonghen die cynisch zei "onze aanval zal nu ook te oud zijn om te scoren zeker?", Courtois die in een interview de eerste tegengoal op de verdediging afschoof, ...

Ze hebben allemaal gelijk hé. Maar dat zeg je in de kleedkamer, niet in de media. Of op het veld. Op NPO was er deze week een "relletje" omdat Marco Van Basten niet tevreden was over Virgil Van Dijk als aanvoerder. Hij vond dat Virgil actiever moest ingrijpen als er zaken op het veld fout liepen, dat dat de taak van de aanvoerder is. Waar is Hazard vandaag geweest om bij die tweede identieke vrije trap de aandacht erbij te houden?
Die was toen toch al lang gewisseld? Moeilijk om dat te doen vanop de bank...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan