Groep F (BELGIË, Canada, Marokko, Kroatië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
T zal dan wel aan mij liggen maar hoe ge dat niet aan Witsel kunt wijten daar is mijn verstand toch echt te beperkt voor.

Staat tweemaal totaal verkeerd zodat er van mandekking geen sprake kan zijn.
Maar Courtois gaat toch ook niet vrijuit? Het moet niet ene speler zijn fout te zijn he.

Zoals we de voorbij maanden gespeeld hebben, is de eerste stevige opdracht om ons nog te kwalificeren voor het EK.

Laat staan een rol van betekenis te spelen op dat toernooi zelf.

IMG-20221127-WA0003.jpg

Ik ga het toch nog eens herhalen. Hugo Cuypers had mee gemoeten. Dan hadden we misschien een spits vooraan kunnen zetten die wel een bal kan bijhouden, slimme looplijnen heeft en hard werkt. Nee, lekker op namen blijven selecteren in plaats van op profielen.

Ik zie het al gebeuren
Straks exit tegen Kroatië

De Belgische bond: Dit was een ongelukje. We gaan verder met Martinez, we geloven nog steeds in hem!
We zijn altijd zeer tevreden geweest over onze goede en vlotte samenwerking en wensen dit nog zolang mogelijk verder te zetten om verdere successen te halen met deze topcoach.

Kzie het zoal voor mij :(

Heb net uit goede bron vernomen dat onze regering maatregelen gaat nemen en ons ultieme wapen om moeilijke dossiers op te lossen en het team van energie te voorzien morgen op het vliegtuig stapt

images

Project op langere termijn hè.

En stiekem denk ik gewoon dat hij Hazard en Witsel gewoon laat starten om hen een plezier te doen voor een transfer te versieren naar een andere ploeg.
Het is niet normaal en valt anders niet uit te leggen.
Welke belangen spelen er echt bij deze selectie en opstelling? Misschien komt het uit over enkele jaren ?

Heb net uit goede bron vernomen dat onze regering maatregelen gaat nemen en ons ultieme wapen om moeilijke dossiers op te lossen en het team van energie te voorzien morgen op het vliegtuig stapt

images
Zolang ze geen wiskunde moet geven. Van molenwieken en gas geven weet ze alles

Euhm nee korte hoek is nooit voor de keeper.
Die bal moet gewoon weggewerkt worden
Keeper moet nooit naar eerste paal komen want dan ligt zijn goal volledig open. Enigste wat je zou kunnen zeggen, is dat hij geen mannetje heeft gezet aan de eerste paal. Maar opnieuw, Witsel laat Saiss gewoon lopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan