Groep F (BELGIË, Canada, Marokko, Kroatië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer dat er nog geen 3-0 volgt uit dat balverlies van Witsel. Als die tegen Kroatië op het veld komt, moet je Bobby toch ter kwader trouw verdenken.

Heel eerlijk, naast Martinez ben ik nog het meest ontgoocheld in KDB. Dat Witsel niet beter kan, daar kan Witsel zelf ook niets aan doen, maar dat KDB zo onwaarschijnlijk gedesinteresseerd op 't veld staat te klungelen, daar heb ik het eerlijk gezegd nog moeilijker mee.

We zitten met spelers die niet in vorm zitten, dan met spelers die gewoon te slecht zijn en spelers die geen zin erin hebben en een brol trainers. En al die staan op het veld/ aan het roer. Ongelooflijk. Wk 18 was gewoon een piek met heel veel geluk , meer niet.

Heel eerlijk, naast Martinez ben ik nog het meest ontgoocheld in KDB. Dat Witsel niet beter kan, daar kan Witsel zelf ook niets aan doen, maar dat KDB zo onwaarschijnlijk gedesinteresseerd op 't veld staat te klungelen, daar heb ik het eerlijk gezegd nog moeilijker mee.
KDB speelt inderdaad met veel tegenzin, maar kan mij voorstellen dar Kevin gewoon niet akkoord is met Martinez.
En probeer eens te spelen met spelers als Witsel, Batsman en Meunier.

Ik hoop dat er nu een paar spelers hun mond open doen. Dit is een blamage. Onana eruit en game over. Mertens 5 minuten gezien en dan piepedood

Wat een afgang is dit jaar aan het worden voor Belgie. Kletsen krijgen van Nederland, kletsen krijgen van Marokko, met de billen bloot en de hakken over de sloot tegen Canada.

Ongelooflijk.

Martinez doet de wedstrijd kantelen met zijn wissels. Als Mertens je eerste keuze is om in te brengen dan stopt het voor mij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan