Sneeuwstorm
Well-known member
Als we op de hele match van Polen 1 kans gezien hebben is het veel. De 0-2 is nog een milde uitslag, het kon even goed 0-5 geweest zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als we op de hele match van Polen 1 kans gezien hebben is het veel. De 0-2 is nog een milde uitslag, het kon even goed 0-5 geweest zijn.
Dan is het spijtig dat Mexico of Argentinië er niet eentje meer binnentikt want ik geef Mexico toch iets meer kans tegen Frankrijk dan Polen.Zelfde spelbeeld in Saudi Arabie - Mexico hoor, 20 kansen ofzo van Mexico. Echt ontzettend slecht verdedigen dat die van Arabie doen.
Ja dat vind ik toch ook niet sympathiek van hemDe grote messi, handje schudden te laag voor hem
Wederom in achting gedaald

Typisch als hij in wk modus is wordt hij nog verwaanderJa dat vind ik toch ook niet sympathiek van hem
Misschien gefrustreerd omdat hij niet kon scoren vandaagTypisch als hij in wk modus is wordt hij nog verwaander
Zijn ondertussen wel ploeggenoten. Zo erg was het ook niet wat Lewandowski deed he.Is Joos nu echt die hetze tussen Lewandoski en Messi vorig jaar met de Gouden Bal vergeten? (Wat niet wil zeggen dat het nog steeds laag is van Messi om geen hand te geven natuurlijk.)

Aster heeft weeral niet door dat Mexico nog maar 1 goal nodig heeft
Of misschien omdat hij Messi's plaats bij Barça kreeg.Is Joos nu echt die hetze tussen Lewandoski en Messi vorig jaar met de Gouden Bal vergeten? (Wat niet wil zeggen dat het nog steeds laag is van Messi om geen hand te geven natuurlijk.)
Inderdaad, was nog 4 minuten te spelen maar volgens Aster was het over en outJa met 3-1 gaan ze door omdat ze eentje meer hebben gescoord toch. Na doelpunten saldo wordt gekeken naar doelpunten gemaakt dacht ik.