Groep C (Argentinië, Saudi-Arabië, Mexico, Polen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Arbiter is dezelfde idioot als de match Atletico - Brugge in de CL, zegt genoeg over zijn onkunde. Makkelie is een super zwakke ref.
 
Belachelijke regel idd, dan mag die bal al lang weg zijn en 37 meter naast de goal, aangeraakt is aangeraakt en pinanti.
 
Keeper zat naast de bal hé en raakt dan Messi ;-)


edit: en opzettelijk of niet maakt niet uit hé. Zat naast de bal en raakt de spits in het gelaat. Kan je gerust een penalty voor fluiten

Ik bedoel meer dat het de scoringskans niet beinvloedt omdat Messi al gekopt heeft op het moment dat hij geraakt wordt.

En ik zei ditmaal niet "geen penalty", ik zei "zeer vreemd". Weer zo'n vreemde regel van de FIFA mijn insziens.
 
Chesney? Szczesny misschien :tongue:

Heb ik niet goed gekeken waarschijnlijk, maar dat was sowieso toch niet opzettelijk.

Edit: en beinvloedt geen scoringskans aangezien het achteraf was.
Ik had even geen goesting om zijn naam correct te schrijven :laugh:

Maar 't was sowieso niet opzettelijk neen, maar hij raakt wel geen bal. Messi kopt 'm huizenhoog over.

Vind 't ook absoluut te licht voor te fluiten hoor, mocht die daar nu Messi twee meter verder katapulteren tot daar aan toe, maar dit...
 
Polen is echt wel enorm zwak, die staan precies met 6 verdedigers en 1 aanvaller op her veld. Dat middenveld speelt niets klaar.

Polen is geen goeie ploeg he, wij hebben er nog met 6-1 van gewonnen enkele maanden terug.
Coach heeft gewoon gekozen voor de verdedigende aanpak en hoopt op een punt. Gelukkig voor hem staat Szczesny een geweldige match te keepen of het was al gedaan.
 
Szczesny heeft dit WK al 2 penalties gestopt. Knap.

Edit: Pas de 3e GK die 2 penalties stopt in 1 WK (exclusief penaltyreeksen). Fun fact, een van die twee andere was ook een Pool (Tomaszewski in 1974).
 
Man wat hoop ik dat die Polen eruit gaan. Goeie keeper, wereldspits, en al de rest trekt op niks.

Argentijnen zullen in de 2e helft hopelijk nog een versnelling hoger gaan (het is nodig, want alles veel te voorspelbaar nu)


Het is wel Szszsczcszesny he!

Ik vind jouw aversie tegen Polen en de Poolse taal irriterend. Stop ermee. Doe met me mee en supporter voor Polen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan