Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Chesney heeft de bal toch niet geraakt dacht ik?

Keeper zat naast de bal hé en raakt dan Messi ;-)Sorry, die hand komt in het gezicht na het wegboksen van de bal en toch penalty? Zeer vreemd.
Keeper zat naast de bal hé en raakt dan Messi ;-)
edit: en opzettelijk of niet maakt niet uit hé. Zat naast de bal en raakt de spits in het gelaat. Kan je gerust een penalty voor fluiten
Ik had even geen goesting om zijn naam correct te schrijvenChesney? Szczesny misschien
Heb ik niet goed gekeken waarschijnlijk, maar dat was sowieso toch niet opzettelijk.
Edit: en beinvloedt geen scoringskans aangezien het achteraf was.
Jama als Messi geen groeihormonen had gehad dan raakt hem hem nooit he!Keeper zat naast de bal hé en raakt dan Messi ;-)
edit: en opzettelijk of niet maakt niet uit hé. Zat naast de bal en raakt de spits in het gelaat. Kan je gerust een penalty voor fluiten
Wat heeft Ronaldo hier in godsnaam mee te maken?Jongens toch. Het fanboy-gehalte bij de Ronaldo liefhebbers kent toch geen grens meer.
Ja, Solleke, helemaal niksWat heeft Ronaldo hier in godsnaam mee te maken?

Polen is echt wel enorm zwak, die staan precies met 6 verdedigers en 1 aanvaller op her veld. Dat middenveld speelt niets klaar.
Het is wel Szszsczcszesny he!Chesney heeft de bal toch niet geraakt dacht ik?
Szczesny heeft dit WK al 2 penalties gestopt. Knap.
CR7 claimt de reddingZeker, zelfs een penalty van Meszczsi
Man wat hoop ik dat die Polen eruit gaan. Goeie keeper, wereldspits, en al de rest trekt op niks.
Argentijnen zullen in de 2e helft hopelijk nog een versnelling hoger gaan (het is nodig, want alles veel te voorspelbaar nu)
Het is wel Szszsczcszesny he!