SomeDude
Banned
Ik heb Messi vooral 85min zien wandelenDie 2e goal had Courtois wel gepakt denk ik.
Trouwens zot hoe beide teams 90 minuten lang voluit blijven pressen. (de rode duivels zouden daar eens naar moeten kijken, want dat is echte GRINTA)

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb Messi vooral 85min zien wandelenDie 2e goal had Courtois wel gepakt denk ik.
Trouwens zot hoe beide teams 90 minuten lang voluit blijven pressen. (de rode duivels zouden daar eens naar moeten kijken, want dat is echte GRINTA)

Als Argentinië wint tegen Polen zijn ze sowieso door.Doelsaldo
Ik heb toch liever dat wij wat meer voetballen in tegenstelling wat Mexico 90 minuten heeft gedaanDie 2e goal had Courtois wel gepakt denk ik.
Als het doelsaldo ook gelijk is, tijd van eerste gele kaart als ik mij niet vergisDoelsaldo
Als het doelsaldo ook gelijk is, tijd van eerste gele kaart als ik mij niet vergis
Chesney heeft de bal toch niet geraakt dacht ik?Sorry, die hand komt in het gezicht na het wegboksen van de bal en toch penalty? Zeer vreemd.
Jongens tochKrijg echt het schijt van die achterlijke Messi verafgoderij overal. Is nooit van zijn leven penalty.
. Het fanboy-gehalte bij de Ronaldo liefhebbers kent toch geen grens meer.