VTM2 Expeditie Gooris Amerika

vwdude

Active member
1ste aflevering gezien gisteren.

Sam is geen vent. Die kan dus niks buiten zingen precies.
Zelfs fietsen was al te moeilijk 😄
De 2 kinderen zijn normaler dan de ouders.
 
Luchtig is idd het juiste woord, we volgen de familie alsof het gewone toeristen zijn. Het is erg gelijkaardig aan hun Europese trip vorig jaar. Veel uitleg is er niet bij, maar dat hoeft ook niet, we zien duidelijk wat het is en er is toch het absolute minimum "da's na es Rodeo Drive se" of "waar is Chinese Mann Theater".

Sam Gooris is ondertussen al zo lang op TV dat hij zijn karakter wat uitvergroot zodat we wat om hem kunnen lachen. Zijn vrouw en kinderen facepalmen op TV in onze plaats (en die geniet er zelf ook van heb ik de indruk).
 
Shaniake zag er goed uit idd.

Op de campagnefoto profileert ze zich wel als aantrekkelijke jongedame.
Niks mis mee tbh.

1400
 
Zulke woorden gebruiken om te schelden is volledig onnodig
Op de campagnefoto profileert ze zich wel als aantrekkelijke jongedame.
Niks mis mee tbh.

1400

Er wordt idd weer een nieuwe "ster" gelanceerd.

Een verdienmodel dat alleen kan bestaan bij de gratie van genoeg debielen in de Vlaamse populatie.
 
Insinuaties richting OnlyFans om hoe iemand zich kleedt zijn niet nodig.
Er wordt idd weer een nieuwe "ster" gelanceerd.

Een verdienmodel dat alleen kan bestaan bij de gratie van genoeg debielen in de Vlaamse populatie.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat ze geen carrière in de media ambieert.

(dan toch niet bij OnlyFans?)
 
Er wordt idd weer een nieuwe "ster" gelanceerd.

Een verdienmodel dat alleen kan bestaan bij de gratie van genoeg debielen in de Vlaamse populatie.
Leven en laten leven.
De één doet het zo, de andere via een deelname bij De Slimste Mens, etc...
 
Er wordt idd weer een nieuwe "ster" gelanceerd.

Een verdienmodel dat alleen kan bestaan bij de gratie van genoeg debielen in de Vlaamse populatie.
De carrière van Julie Vermeire, dochter van, geraakt daarentegen niet gelanceerd. Ze proberen het dit voorjaar nogmaals op het VTM kanaal met "De Vermeires" (in navolging van De Verhulstjes uiteraard).

De kinderen van Sam Gooris en Kelly Pfaff lijken me meer lowkey en down to earth.
 
Ik kijk 's middags tijdens het eten tv op de achtergrond op mijn thuiswerkdagen + ook 's avonds laat om in slaap te vallen.
Programma's als deze zijn daar ideaal voor... 😅
 
De carrière van Julie Vermeire, dochter van, geraakt daarentegen niet gelanceerd. Ze proberen het dit voorjaar nogmaals op het VTM kanaal met "De Vermeires" (in navolging van De Verhulstjes uiteraard).

De kinderen van Sam Gooris en Kelly Pfaff lijken me meer lowkey en down to earth.
Kenji en Shania worden zelf opgezocht terwijl die Julie hopeloos probeert een mediafiguur te zijn en langs alle kanten ons wordt opgedrongen. Het lijkt er effectief op dat die Shania zelf niet per se mediafiguur wilt zijn bijvoorbeeld. Dat doet al veel imo. Plus de familie Pfaff-Gooris is effectief genietbaar. Ik woon al heel mijn leven in de buurt, heb ze al zelf tegengekomen en met mensen zien omgaan en verschillende mensen die ik ken hebben er al contacten mee gehad en de rode draad blijft :

- Zeer vriendelijk
- Bescheiden
- Respectvol zonder een dweil te zijn

Ook (groot)vader Jean-Marie is vriendelijk tot een haast belachelijk niveau.

Nu die Julie Vermeire is naar verluid ook een schat van een mens, maar godverdomme ze is niet interessant en ze heeft werkelijk voor niets een uitzonderlijk talent. En dat is helemaal ok. Maar dat is nu al 3-4 jaar dat ze al uw zintuigen daar mee proberen aan te randen en ik moet nog steeds iemand tegenkomen die kan genieten van haar inspanningen.
 
Kenji en Shania (en Viktor en Marie Verhulst en de kinderen en kleinkinderen van de Planckaerts) zijn heel welopgevoed inderdaad. Vriendelijk, respectvol, bescheiden, geen hardroepers of tafelspringers en al zeker niet op zoek naar al te veel (media)aandacht.
Bij de Planckaerts zie je tussen hun getater door dat het vooral heel harde werkers zijn met poten aan hun lijf. De Verhulstjes en Expeditie Gooris is vooral niet teveel nadenken, gewoon meegenieten van hun avonturen en meelachen met hun gezwans.

De Vermeires daarentegen, daar zit toch niemand op te wachten. Julie probeert inderdaad constant in de schijnwerpers te staan, is een beetje opdringerig en overdreven enthousiast en dat ze vaak in de media komt is toch puur door haar achternaam. Ze bereikt al miljoenen mensen met haar onnozele TikTok-dansjes maar laat ons erbuiten aub.
En met die programma's rond Jacques zijn 70e verjaardag vorig jaar hebben we toch al heel veel gezien van die familie?
Nee, de familie Vermeire spreekt me een pak minder aan dan de andere 3
 
Kenji en Shania (en Viktor en Marie Verhulst en de kinderen en kleinkinderen van de Planckaerts) zijn heel welopgevoed inderdaad. Vriendelijk, respectvol, bescheiden, geen hardroepers of tafelspringers en al zeker niet op zoek naar al te veel (media)aandacht.
Bij de Planckaerts zie je tussen hun getater door dat het vooral heel harde werkers zijn met poten aan hun lijf. De Verhulstjes en Expeditie Gooris is vooral niet teveel nadenken, gewoon meegenieten van hun avonturen en meelachen met hun gezwans.

De Vermeires daarentegen, daar zit toch niemand op te wachten. Julie probeert inderdaad constant in de schijnwerpers te staan, is een beetje opdringerig en overdreven enthousiast en dat ze vaak in de media komt is toch puur door haar achternaam. Ze bereikt al miljoenen mensen met haar onnozele TikTok-dansjes maar laat ons erbuiten aub.
En met die programma's rond Jacques zijn 70e verjaardag vorig jaar hebben we toch al heel veel gezien van die familie?
Nee, de familie Vermeire spreekt me een pak minder aan dan de andere 3

Ghoja over de Verhulstjes heb ik een ander gedacht. Gert zie je toch echt wel heel veel op tv. En Marie die dan precies een klein kind is en nu Samson erft, Victor die ook zijn "dj" gedoe te danken heeft aan zijn naam. En Gert zijn geadopteerde zoon James die hij overal maar meesleept als zijn aanhangsel om hem toch maar op tv te krijgen.

Ik zie de Verhulstjes wel graag. Of beter zag, want heb het gevoel dat dit seizoen het seizoen teveel zal zijn.

Gooris familie zie ik wel graag bezig, al valt de Sam wel veel in herhaling met zijn uitspraken.
 
Ghoja over de Verhulstjes heb ik een ander gedacht. Gert zie je toch echt wel heel veel op tv. En Marie die dan precies een klein kind is en nu Samson erft, Victor die ook zijn "dj" gedoe te danken heeft aan zijn naam. En Gert zijn geadopteerde zoon James die hij overal maar meesleept als zijn aanhangsel om hem toch maar op tv te krijgen.

Ik zie de Verhulstjes wel graag. Of beter zag, want heb het gevoel dat dit seizoen het seizoen teveel zal zijn.

Gooris familie zie ik wel graag bezig, al valt de Sam wel veel in herhaling met zijn uitspraken.
Marie is inderdaad wel een beetje kinderachtig. Vooral haar AN is irritant ook. Daar zou ik niet heel de dag naar kunnen luisteren moest ik haar partner zijn.
Maar al bij al vind ik dat wel een aangename familie die goed aan mekaar hangt, en naar mijn gevoel lopen die niet naast hun schoenen ofzo.

En wat betreft Julie Vermeire: je kan haar qua enthousiasme en goedlachsheid vergelijken met Gloria Monserez maar Gloria heeft iets wat Julie niet heeft wat haar sympathieker maakt
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Terug
Bovenaan