VTM2 Expeditie Gooris Amerika

Ben blij dat ik niet de enige ben die eigenlijk die twee kinderen (bon, jongvolwassenen) ondertussen gewoon heel aandoenlijk vind. Die zijn goed opgevoed, zoeken niet expres de aandacht op en komen vrij authentiek over op tv. En voor de rest is het gewoon lachen met Sam, die dat ook oké vindt.

talent

als je bij ketnet mag beginnen heb je heus wat in je mars. Het aantal wrappers die later doorgebroken zijn zijn niet op twee handen te tellen
En niet geheel onverwacht als je de stamboom ziet. Machteld Timmermans, Koen Monserez als ouders en dan Danny Timmermans als stiefpapa. Je zou voor minder het talent doorkrijgen.
 
Ben blij dat ik niet de enige ben die eigenlijk die twee kinderen (bon, jongvolwassenen) ondertussen gewoon heel aandoenlijk vind. Die zijn goed opgevoed, zoeken niet expres de aandacht op en komen vrij authentiek over op tv. En voor de rest is het gewoon lachen met Sam, die dat ook oké vindt.


En niet geheel onverwacht als je de stamboom ziet. Machteld Timmermans, Koen Monserez als ouders en dan Danny Timmermans als stiefpapa. Je zou voor minder het talent doorkrijgen.
En dan zit je weer bij het "nepobaby"-debat, maar als er talent is: waarom niet? Bij Viktor Verhulst is dat soms wat zoeken, maar zijn knulligheid en domme uitspraken hebben dan ook weer iets aandoenlijks. Marie doet dat goed als vervanger van Gertje, ook al vind ik dat geaffecteerde praten best irritant - maar ik moet daar niet de hele dag naar luisteren.
 
En dan zit je weer bij het "nepobaby"-debat, maar als er talent is: waarom niet? Bij Viktor Verhulst is dat soms wat zoeken, maar zijn knulligheid en domme uitspraken hebben dan ook weer iets aandoenlijks. Marie doet dat goed als vervanger van Gertje, ook al vind ik dat geaffecteerde praten best irritant - maar ik moet daar niet de hele dag naar luisteren.
Viktor heeft echt wel 0 talent en charisma. Is iemand die niet storend is, dat is zijn enige talent. Maar die kan echt niks, behalve sporten blijkbaar.
 
Viktor heeft echt wel 0 talent en charisma. Is iemand die niet storend is, dat is zijn enige talent. Maar die kan echt niks, behalve sporten blijkbaar.
Misschien is die wel gewoon goed in zijn job achter de schermen bij Studio 100. Een complete nietsnut zal hij niet zijn al heeft hij die job uiteraard wel door zijn vader :)
 
Sam ziet er echt oud uit, damn... heeft natuurlijk wel geleefd voor 2
Goh ja, hij heeft er bijna altijd gemakkelijk 10 jaar jonger uitgezien dan zijn echte leeftijd.
Zijn leeftijd heeft hem ondertussen gewoon ingehaald. Hij wordt dit jaar 50 en ziet er nu ook zo uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Sam ziet er echt oud uit, damn... heeft natuurlijk wel geleefd voor 2
roken, drinken, 2 kinderen en heel veel optredens doen per jaar tot smorgens vroeg dat vergt zijn tol.

Vind het overigens een heel leuk programma, ver het beste wat er momenteel te zien op de vtm.
 
Qua bestemming spreekt dit seizoen mij al meer aan als het vorige.
 
Dan toch een aflevering gezien, maar wat is Sam Gooris een opgefokt ventje zeg. Doet me een beetje denken aan An idiot abroad.
 
Dan toch een aflevering gezien, maar wat is Sam Gooris een opgefokt ventje zeg. Doet me een beetje denken aan An idiot abroad.

Die is precies chronisch zat ofzo.. Zoals die daar op dat Spaans festival bezig was, was precies 1 die een bak bier binnen had.
 
Ik begrijp toch niet zo goed waarom mensen daar naar blijven kijken. Maar goed, er is op TLC en MTV bagger te zien waar zelfs Anouk Matton bij verbleekt.
Het beste blijft dus deze, gij kijkt dus echt naar al deze cinema, terwijl je het allemaal zo haat. Dus voor U. Op Play4 verkopen ze een warme gezellige kangeroezak. Misschien voel je jezelf dan niet zo alleen? Ik wens je alvast een zeer warm hartje toe! En Netflix of iets anders bestaat ook nog.
 
Na een dag van 10u werken moet dat voor mij geen hoogstaande televisie zijn hoor. Als ik eens goed kan lachen ben ik al content 😄
 
Fijn gezin om volgen. Zullen wel goed wat geld hebben denk ik, maar ze blijven wel gewoontjes. En ze komen heel naturel over. Tot nu toe winnen ze het van De Verhulstjes qua authenticiteit.
 
Mjah de Verhulstjes is dan ook meer geforceerd. Dat kan ik niet aanzien. Ook omdat Viktor het acteertalent van een bruine banaan heeft. Dus als er iets scripted wordt gezegd of gedaan ligt het er eens zo dik op. Ik kan dat niet aanzien, gewoon mensen die een karikatuur van zichzelf spelen want Gert Verhulst zou maar eens een dag niet op tv komen...
 
Terug
Bovenaan